Inchcape salons

INCHCAPE MOTORS LATVIA AICINA PIEVIENOTIES SAVAI KOMANDAI AUTOCENTRA ADMINISTRATORI/-U BMW/MINI AUTOCENTRĀ UZ NENOTEIKTU LAIKU LĪDZ 18-24 MĒNEŠIEM

Inchcape ir pasaulē vadošais auto tirdzniecības uzņēmums, kas ir pārstāvēts 40 pasaules valstīs un nodarbina vairāk kā 14 500 darbinieku, piedāvājot plaša klāsta pakalpojumus, sākot ar jaunu un lietotu automobiļu un to rezerves daļu pārdošanu un, nodrošinot kvalitatīvu servisu, apkopi un apdrošināšanu, līdz pat reklāmai un mārketingam. Starptautiski sasniedzot £7.6 mljrd. apgrozījumu 2021. gadā. Inchcape ir pārstāvēts tādās valstīs kā Lielbritānija, Singapūra, Austrālija, Honkonga, Grieķija, Beļģija, Somija, Baltijas valstis u.c. Inchcape Latvijā darbojas kopš 2005. gada, trīs autosalonos Rīgā, kas pārstāv Ford, Mazda, BMW Grupas, Jaguar un Land Rover automašīnu zīmolus, kopā nodarbinot vairāk kā 200 darbiniekus, un sasniedzot €85 milj. apgrozījumu 2021. gādā.

Tavs uzdevums būs nodrošināt pozitīvu un atmiņā paliekošu klientu apkalpošanas pieredzi ikvienam autocentra apmeklētājam un klientam. Tu būsi mūsu uzņēmuma vēstnieks/-ce, kas savā darbā atspoguļos mūsu uzņēmuma tēlu un vērtības. 


Tavos pienākumos ietilps:

  • Nodrošināt augstu klientu apkalpošanas līmeni, laipni sagaidot un apkalpojot salona apmeklētājus, neatstājot nevienu klientu bez uzmanības

  • Radīt un uzturēt pozitīvu un patīkamu atmosfēru autosalonā, lai ikviens klients justos gaidīts

  • Uzturēt un uzraudzīt kārtību autosalonā

  • Veikt ikdienas klientu plūsmas uzskaiti, piedalīties tirdzniecības un klientu apkalpošanas nodaļu atskaišu veidošanā, kā arī iekšējo procesu ievērošanas uzraudzībā

  • Pārvaldīt autosalona centrālos e-pastus un zvanus, ienākošo un izejošo korespondenci

  • Veikt klientu atsauksmju apstrādi 


Tev tas izdosies, ja Tev ir:

  • Pieredze klientu apkalpošanā un iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku 

  • Pieredze dokumentu un atskaišu sagatavošanā 

  • Profesionālas komunikācijas un labas darba organizēšanas prasmes

  • Augsta atbildības sajūta, izpalīdzība, atsaucība, pozitīva attieksme un uz klientu apkalpošanu orientēta personība

  • Prasme pielāgoties, spēja iziet no dažādām situācijām

  • Spēja strādāt dinamiskā darba vidē

  • MS Word un Excel zināšanas

  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanu 

 

Mēs piedāvājam:

  • Aizraujošu darbu starptautiskā, dinamiskā un uz attīstību orientētā uzņēmumā

  • Apmācības, uzsākot darbu

  • Profesionālus vadītājus, draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

  • Labu atalgojumu, kas augs atkarībā no Jūsu ieguldījuma, un sociālās garantijas




MŪS AIZRAUJ TAS, KO MĒS DARĀM!

CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā, norādot amatu uz kuru pretendējiet, lūdzam iesniegt sadaļā “PIETEIKTIES”. 

Jau iepriekš pateicamies par izrādīto interesi, lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies tikai ar otrai kārtai izvirzītajiem kandidātiem! 

Jūsu personas dati, kas ietverti CV un citos dokumentos, kas pievienoti klāt darba pieteikumam, tiks apstrādāti un saglabāti personāla atlases procesa nolūkiem. Jūsu datus mēs saglabāsim līdz izsludinātās vakances termiņa beigām vai līdz brīdim, kad atsauksiet savu pieteikumu.

Lasīt vairāk