Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
BMW MOBILĀ GARANTIJA VISĀ EIROPĀ.
Atbalsts ārkārtas situācijās 24h diennaktī. Tuvumā pat tad, kad esat tālu prom: BMW Mobile Care palīdz Jums visā Eiropā.
BMW nosaka standartus – gan servisam, gan automašīnām un motocikliem. BMW Mobile Care programma izveidota īpaši Jums un Jūsu BMW, lai nodrošinātu augsta standarta pakalpojumus tādā maz ticamā gadījumā, kā salūšana – plašs mobilitātes pakalpojumu klāsts, kas pieejams visā
Eiropā.
Zvanīt uz tālruni: +371 678 28 626 *, lai sasniegtu BMW Mobile Care Autopalīdzības dienestu 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā. BMW Mobile Care ir Jūsu pirmais glābiņš salūšanas gadījumā.
Visiem jauno BMW automašīnu un BMW motociklu īpašniekiem ir tiesības uz BMW Mobile Care plašo servisa pakalpojuma klāstu 3 gadus kopš sākotnējā reģistrācijas datuma, ja transporta līdzeklis iegādāts pie kāda no BMW oficiālajiem pārstāvjiem.**
Visiem jauno BMW automašīnu un BMW motociklu īpašniekiem pēc 3 gadu sasniegšanas ir tiesības pagarināt BMW Mobile Care par 12 mēnešiem, ja viņi veikuši apkopes pie oficiāla dīlera. BMW Mobile Care pieejams līdz 10 gadu termiņam un bez nobraukuma ierobežojuma.
*Zvaniem ārpus Latvijas: +371 678 19 729.
**BMW Motorrad pakalpojumus Latvijā piedāvā tikai oficiālais BMW Motorrad pārstāvis Inchcape Motors Latvia, SIA
RĪCĪBA SALŪŠANAS GADĪJUMĀ.
- Ja transportlīdzeklis
salūzis, vispirms vienmēr sazinieties ar Mobile Care auto palīdzības dienestu:
Latvijā: +371 678 28 626
Ārpus Latvijas: +371 678 19 729
- Pirms zvanāt,
sagatavojiet automašīnas / motocikla dokumentus. - Norādiet precīzu
savu atrašanās vietu un, ja zināms, salūšanas iemeslus vai pazīmes, kā arī
tālruņa numuru, pa kuru Jūs var sazvanīt. - Par visu turpmāko parūpēsies BMW Mobile Care autopalīdzības dienests.
BMW MOBILE CARE PAKALPOJUMI.
Salūšanas gadījumā Jūsu rīcībā ir pilns BMW Mobile Care pakalpojumu klāsts.
Lai Jūsu BMW varētu droši turpināt ceļu, Mobile Care sadarbojas tikai ar profesionāliem partneriem.
Esam jūsu rīcībā: Palīdzība uz ceļa.
Vairumā gadījumu mūsu speciālisti varēs Jums palīdzēt telefoniski. Taču, ja Jums nepieciešama palīdzība uz vietas, mēs to organizēsim ar profesionālu servisa partneru palīdzību un segsim izdevumus (maks. 100 eiro).*
Palīdzība mīkstas riepas gadījumā ar/bez esošā transportlīdzekļa rezerves riepas.
Ja automašīnai / motociklam ir mīksta riepa, nepieciešamības gadījumā nodrošināsim palīdzību uz vietas. Gadījumā, ja Jūsu automašīnai ir RunFlat tehnoloģiju riepas, turpmākie BMW Mobile Care pakalpojumi tiks nodrošināti, ja riepu nomaiņa nav iespējama 4 stundu laikā.**
Mazākas neveiksmes.
Mēs labprāt palīdzēsim rast risinājumus arī mazāku problēmu gadījumā.
* Lūdzu, ievērojiet: juridisku apsvērumu dēļ pakalpojumi, kas saistīti ar palīdzību uz ceļa, aprobežojas ar automašīnas mobilitātes atjaunošanu. Aprūpes darbi, nodiluma remonts, kapitālremonts un
detaļu nomaiņa veicama tikai pie BMW Servisa oficiālajiem pārstāvjiem. Piedāvājums attiecināms tikai uz automašīnām.
** Izmaksas par maiņas riepām nav iekļautas. Piedāvājums attiecināms tikai uz automašīnām.
Bezmaksas, taču nenovērtējams pakalpojums: Evakuācija līdz tuvākajam BMW oficiālajam servisam.
Ja problēmu nav iespējams risināt uz vietas, mēs segsim evakuācijas izdevumus par auto / motocikla transportēšanu līdz tuvākajam BMW oficiālajam servisam.
Mēs darām visu, lai Jūs varat turpināt ceļu: Ceļojuma turpināšana ar taksometru.
Ja automašīnas / motocikla salūšanas gadījumā Jums nepieciešami taksometra pakalpojumi, mēs segsim izdevumus par vienu vai vairākiem braucieniem ar taksometru. (Kopējā summa 80 EUR).
BMW vadītājiem nav jāpavada bezmiega naktis: Nakšņošana viesnīcā.
Ja Jums nepieciešams nakšņot viesnīcā tādēļ, ka salūzis auto / motocikls, mēs apmaksāsim viesnīcas izdevumus visiem automašīnas / motocikla pasažieriem, līdz remontdarbu pabeigšanai vai ne vairāk par 4 naktīm (viesnīcas kategorija ne augstāka par 4 zvaigznēm), pie nosacījuma, ka salūšana notikusi vairāk nekā 50 km attālumā no Jūsu dzīvesvietas.
Mēs mainām detaļas, kamēr Jūs maināt mašīnas: Maiņas auto / motocikls ceļojuma turpināšanai.
Mēs segsim izmaksas par īres automašīnu*/ motociklu* līdz remontdarbu pabeigšanai, bet ne ilgāk par 7 kalendāra dienam.
* Lūdzam ievērot, ka pieejamība var atšķirties atkarībā no reģiona un apstākļiem.
Lūdzam ievērot, ka noteikumi un nosacījumi īres automašīnām var ietvert teritoriālus ierobežojumus.
Maiņas auto pieejams, ja remontu nav iespējams veikt 4 stundu laikā. Piedāvājums attiecināms tikai uz automašīnām.
NEPĀRTRAUKTA MOBILITĀTE.
Lai nodrošinātu nepārtrauktu mobilitāti, papildus iepriekš aprakstītajiem pakalpojumiem, mēs piedāvājam šādu pakalpojumus individuāli vai apvienotus, maksimāli līdz 650 EUR, ieskaitot arī tehnisko palīdzību un transportēšanu.
Turpiniet ceļu pat bez sava auto: Ceļojuma turpināšana vai ceļojums mājup ar vilcienu, kuģi vai lidmašīnu.
Noteiktos apstākļos, ja nepieciešams, mēs segsim Jūsu izdevumus par ceļojuma turpināšanu vai atgriešanos mājās ar vilcienu, kuģi vai lidmašīnu – līdz augstāk norādītajai maksimālajai summai.
Izņēmuma gadījumā mēs vadīsim BMW Jūsu vietā: Jūsu BMW saņemšana vai nodošana.
Ja radīsies izdevumi Jūsu BMW saņemšanas laikā, mēs tos segsim augstāk norādītās summas ietvaros. Ja salūšana notikusi ārzemēs, mēs organizēsim Jūsu automašīnas / motocikla atgādāšanu 10 darba dienu laikā (vairāku vienību transportēšana).
Nosacījumi: remontdarbu ilgums no ierašanās datuma servisā līdz paredzētajam pabeigšanas laikam pārsniedz 3 darba dienas. Turklāt attālumam no jūsu dzīvesvietas līdz salūšanas vietai jābūt lielākam par 100 km.
*Izdevumi par apvienotajiem pakalpojumiem piedāvājumā „Nepārtraukta mobilitāte” ir atmaksājami maksimāli līdz 650 EUR, ieskaitot arī tehnisko palīdzību un transportēšanu.
IZDEVUMU ATMAKSĀŠANA.
Tiek atmaksāti tikai tādi izdevumi, kurus satura un apjoma ziņā apstiprinājis BMW Mobile Care.
Vairumā gadījumu mēs tieši uzņemamies visas izmaksas, kas saistītas ar BMW Mobile Care pakalpojumiem. Ja izņēmuma gadījumā esat veikuši kādus maksājumus par programmā iekļautiem pakalpojumiem, mēs tos Jums atmaksāsim. Lai to paveiktu, mums būs nepieciešami oriģinālie čeki par saņemtajiem pakalpojumiem (piem., par evakuēšanu), iesniegums, kā arī remontdarbu rēķina kopija ar detalizēti izklāstītiem datiem.
Izdevumi, kas netiek atmaksāti:
- Izdevumi, kādi būtu radušies normālos apstākļos, piem., nodeva par ceļu lietošanu un degvielas izmaksas
- Papildus izdevumi viesnīcā, piem., ēdiens/minibārs
- Jebkādi tieši vai netieši izdevumi vai zaudējumi, kas radušies auto / motocikla salūšanas rezultātā, piemēram, ieņēmumu zaudējumi, atsaukšanas izmaksas, notikumu atcelšanas izmaksas (biļetes derīgums)
- Remontdarbu izdevumi un maksa par nomaiņas detaļām un citiem piederumiem
BMW MOBILE CARE REĢIONĀLAIS NODROŠINĀJUMS.
Salūšanas gadījumā, BMW Mobile Care pakalpojumus nodrošina šādās Eiropas valstīs:
Albānijā, Andorā, Austrijā, Beļģijā, Bosnijā, Hercegovinā, Bulgārijā, Čehijā, Dānijā, Francijā, Grieķijā, Horvātijā, Igaunijā, Itālijā, Īrijā, Kiprā, Latvijā, Lielbritānijā, Lihtenšteinā, Lietuvā, Luksemburgā, Maķedonijā, Maltā, Monako, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Rumānijā, Serbijā un Melnkalnē, Slovākijā, Slovēnijā, Somijā, Spānijā (iesk., Kanāriju Salas), Šveicē, Turcijā, Ungārijā, Vācijā un Zviedrijā.
TIESĪBAS UZ BMW MOBILE CARE PAKALPOJUMIEM.
Salūzšanas definīcija.
Salūzšana ir automašīnas/motocikla disfunkcija, kas neļauj turpināt ceļojumu. BMW Mobile Care pakalpojumus var saņemt tikai, ja salūzšana nav radusies vadītāja vai ārēju faktoru darbības rezultātā. Izņēmums: mīkstas riepas gadījumā mēs nodrošinām iepriekš aprakstīto pakalpojumu klāstu norādītajā apjomā.
BMW Mobile Care pakalpojumi neattiecas uz šādiem gadījumiem:
- Regulārā apkope, tehniskas darbības vai produktu atsaukšana
- Satiksmes negadījums, zādzība vai vandālisms un no tā izrietošie bojājumi
- Bojājumi, kas radušies ļaunprātīgas vai nolaidīgas rīcības rezultātā
- Bojājumi, kas radušies braukšanas pasākumos un treniņbraucienos maksimālā braukšanas ātruma sasniegšanai
- Bojājumi, kas radušies tādu detaļu uzstādīšanas rezultātā, kuras nav apstiprinājis ražotājs, vai ja automašīna ir pārveidota tādā veidā, kādā to nav apstiprinājis ražotājs
- Jebkuri kaitējumi, kas radušies krimināli sodāmas darbības vai nodarījuma rezultātā, vai atrodoties reibinošu vielu, šķīdinātāju vai medikamentu iedarbībā
- Pazaudētas transportlīdzekļa atslēgas
- Beigusies degviela
- Nepareizi uzpildīta degviela
ATVIEGLOJIET SAVAS AUTOMOBIĻA VADĪTĀJA GAITAS, SAVIENOJOT BMW AR SERVISA PARTNERI.
Jūsu BMW ir vairākas lieliskas funkcijas, kas atvieglo Jūsu ikdienu.
Teleservice ir vienas šādas funkcijas nosaukums, kas palīdz uzraudzīt, kad pienācis brīdis veikt apkopi. Automobilis pats sazināsies ar Jūsu servisa partneri. Kad automobilis bezvadu savienojumā nosūta informāciju par to, kādas apkopes tam nepieciešamas, ar Jums sazināsies servisa konsultants, lai ieplānotu vizīti.
Taču, lai šī funkcija darbotos pilnībā, nepieciešams automobili savienot ar vēlamo servisa partneri, kā arī atjaunināt savu kontaktinformāciju, piemēram, e-pasta adresi un tālruņa numuru.
Jautājumu gadījumā lūgums sazināties ar kādu no BMW autorizētā servisa pārstāvjiem Latvijā:
BMW vienīgais oficiālais dīleris Latvijā INCHCAPE MOTORS LATVIA
Dārzciema iela 64A, 1.stāvs, Rīga, LV-1073
E-pasts: klientuserviss@bmw.lv
Tel. nr.: 371 678 28601
Darba laiks:
Pirmdiena - Piektdiena 9.00 – 18.00
Sestdiena 9.00 – 17.00
BMW autorizēts serviss Latvijā WESS SELECT
K. Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
E-pasts: info@wess-select.lv
Tel.nr.: 371 67 004 700
Darba laiks:
Pirmdiena – Piektdiena 7:30 – 20:00
Sestdiena 8:00 – 18:00
Noskenējiet šo QR kodu, lai uzzinātu vairāk par BMW ConnectedDrive pakalpojumiem.
Juridiska piezīme.
Mēs iesakām visus apkopes darbus uzticēt oficiālajiem BMW Servisa pārstāvjiem. BMW Mobile Care pakalpojumus var nesniegt gadījumos, ja nav ievēroti noteiktie pārbaužu un apkopes intervāli saskaņā ar BMW servisa un kvalitātes standartiem, un/vai nepilnīgu apskašu, apkopes darbu vai citu remontdarbu dēļ, kas veikti neautorizētās servisa izpildes vietās.
Būtiski lietotu BMW automobiļu / motociklu īpašniekiem.
BMW Mobile Care pakalpojumi attiecas arī uz lietotiem BMW automobiļiem un motocikliem.
Lai uzzinātu vairāk, sazinieties ar savu oficiālo BMW pārstāvi Latvijā.
BMW Mobile Care vecākām mašīnām.
Mēs iesakām iegādāties BMW Mobile Care pagarināšanas programmu, kas sniedz pilnīgu mobilās aprūpes pakalpojumu klāstu derīguma termiņa ietvaros. Lūdzu, sazinieties ar oficiālo BMW pārstāvi, lai uzzinātu BMW Mobile Care programmas cenas: +371 678 28 626*
*Zvaniem ārpus Latvijas +371 678 19 729
BMW PALĪDZĪBA UZ CEĻA.
Darbības joma un procesi.
1. Seguma periods
1.1. Standarta segums
No 2020. gada 1. janvāra visiem BMW/MINI/BMW Motorrad automobiļiem/motocikliem 3 gadu ilga BMW palīdzība uz ceļa ir standarta nodrošinājums.
1.2. Pakalpojumu rosināta palīdzība uz ceļa (Service Activated Roadside Assistance – SARA)
Pēc sākotnējā 3 gadu seguma perioda klients var pagarināt savu palīdzības uz ceļa segumu, saņemot pakalpojumus atbilstoši CBS grafikam autorizētā BMW/MINI darbnīcā. SARA pagarinājumu rosina ikviena CBS ieteiktā pakalpojuma saņemšana, un pagarinājums aptvers starplaiku līdz nākamajam servisam.- SARA segumu iespējams atkārtoti aktivizēt, ja automobilis bijis “nelojāls”, saņemot pakalpojumu autorizētā BMW/MINI darbnīcā.
- SARA aptvers avāriju gadījumus, kas notikuši pēc 2020. gada 1. novembra, pat tad, ja serviss veikts pirms jaunās RSA programmas sākuma.
- SARA ir spēkā līdz automobiļa maksimālajam 10 gadu (120 mēnešu) vecumam.
- Atbilstību SARA pārbauda katrā gadījumā atsevišķi no automobiļa servisa vēstures. Kad automobilim tiek veikta apkope, pārstāvim nav jāveic nekāds administratīvais darbs.
2. Avāriju cēloņi
2.1. Tehniska avārija
Uz automobiļa tehnisku problēmu izraisītām avārijām attiecas RSA programma.
2.2. Neveiksmes
Programma aptvers lietotāja kļūdu izraisītās avārijas. Lielākajā daļā gadījumu avārija jānovērš uz vietas. Situāciju piemēri:- Neatbilstoša degviela / degviela izbeigusies
- Atslēgas nozaudētas / ieslēgtas automobilī
- Automobilis iestidzis
- Uzlādes kabelis sasalis / iestrēdzis
- Durvis aizsalušas
- U. tml.
2.3. Negadījumi
Negadījumā, kas nesniedzas līdz drošības spilvena iedarbināšanas līmenim, klients var sazināties ar BMW RSA, lai saņemtu palīdzību. Šādos negadījumos programma sedz izmaksas par palīdzības sniegšanu pa tālruni un aizvilkšanu līdz BMW darbnīcai.
3. Palīdzības metodes
3.1. Palīdzība pa tālruni
Pirmā darbība, kas tiek veikta zvanu centrā, ir pārliecināšanās, vai klienta problēmu ir iespējams atrisināt pa tālruni. Izmantojot B zvana funkciju un adaptīvo risinājumu datu bāzi, mūsu darbinieki spēj pieņemt uz faktiem balstītus lēmumus par atbilstošu lietas izskatīšanas veidu. Klients turpina ceļojumu pats savā automobilī.
3.2. Remonts uz vietas
Ja tas iespējams, uz negadījuma vietu tiks norīkots uz ceļa veicošu remontu transportlīdzeklis, kas automobili salabos uz ceļa. Klients turpina ceļojumu pats savā automobilī.
3.3. Vilkšana
Ja nebūs iespējama ne palīdzība pa tālruni, ne remonts uz vietas, automobilis tiks vilkts. Vilkšanas operatoram noteikti jāievēro atbilstošā BMW vilkšanas procedūra, t. i., pilnpiedziņas automobiļu pārvadāšana tikai uz platformām ar bortiem u. tml.
4. Mobilitātes pakalpojumi
4.1. Nomaiņas transportlīdzeklis
Ja automobili velk un klientam vajadzīgs nomaiņas automobilis, to var noorganizēt RSA pakalpojumu sniedzējs, izmantojot vai nu autonomas pārstāvniecībai, vai pārstāvim piederošus bezmaksas nomaiņas automobiļus. Maks., 3 darba dienas + nedēļas nogale, RSA programma sedz iekšzemes gadījumos, maks., 5 darba dienas + nedēļas nogale starptautiskos gadījumos. Nedēļu nogales ietver arī valsts svētkus (Ziemassvētki, Lieldienas u. tml.).
4.2. Citi mobilitātes risinājumi
- Taksometrs, maks., 80 €
- Sabiedriskais transports
- Vilciens
- Lidojums
- Viesnīca, 4 zvaigznes
4 zvaigžņu viesnīca līdz remonta pabeigšanai vai, maks., 4 naktis, ja attālums starp avārijas vietu un dzīvesvietas pilsētu ir > 50 km visu automobiļa pasažieru (vai motocikla braucēja un aizmugurējā pasažiera) gadījumā un avārijas laikā. - Repatriēšana / atkalapvienošana
Attālums starp avārijas vietu un dzīvesvietas pilsētu vai vietu, uz kuru personas jānogādā, ir > 100 km un remonta periods ir > 3 dienām. - BEV un PHEV izdevumi
Gadījumā, ja klients ar BEV vai PHEV automobili kā nomaiņas automobili saņem standarta automobili ar iekšdedzes dzinēju, saskaņā ar programmu var segt tā rezultātā radušos papildu izdevumus. Šādi izdevumi ietver, piemēram, nodevu un papildu degvielas izmaksas.