Digitālo pakalpojumu akts (DPA)
Ciktāl Inchcape Motors Latvia (“BMW”, “mēs”, “mūs”, “mūsu”) šajā tīmekļa vietnē piedāvā starpniecības pakalpojumus Digitālo pakalpojumu akta (DPA) 3. punkta g) apakšpunkta izpratnē, uz to attieksies tālāk minētā informācija.
Mūsu galvenā kontaktpersona saziņai ar dalībvalstu iestādēm, Komisiju un valdi norādīta DPA 61. punktā (DPA 11. punkta pirmā daļa), bet saziņai ar mūsu pakalpojumu saņēmējiem (DPA 12. punkta pirmā daļa) tā ir:
E-pasts: bmw@inchcape.lv
Varat ar mums sazināties arī pa tālruni +371 67828600
Saziņai varat izvēlēties latviešu valodā un angļu valodu.
Saskaņā ar DPA 15. punkta pirmo daļu mūsu pienākums ir reizi gadā sniegt publiski pieejamus atklātības ziņojumus par jebkurām mūsu veiktajām satura izmaiņām. Šie ziņojumi atbilstošajā laikā būs pieejami šeit.
Atbilstoši DPA 16. punktam fiziskām un juridiskām personām būs iespēja iesniegt paziņojumus, informējot par, viņuprāt, nelikumīgu saturu mūsu hostinga pakalpojumos, tostarp tiešsaistes platformās (BMW ConnectedDrive Store). Varat to izdarīt, nosūtot e-pastu uz bmw@inchcape.lv. Ja vēlaties iesniegt šādu paziņojumu, iekļaujiet tajā tālāk norādīto informāciju:
a) pietiekami pamatots skaidrojums iemesliem, kuru dēļ attiecīgo informāciju uzskatāt par nelikumīgu saturu;
b) skaidra norāde uz precīzu šīs informācijas elektronisko atrašanās vietu, piemēram, vienu vai vairākiem precīziem URL, vai, ja nepieciešams, sniedzot papildu informāciju, kas ļauj identificēt nelegālo saturu, kas pielāgots satura veidam un konkrētajam pakalpojuma veidam;
c) jūsu vārds un e-pasta adrese (ja vien attiecīgais paziņojums, jūsuprāt, neietver informāciju, kas saistīta ar noziedzīgu nodarījumu vai kriminālpārkāpumu saistībā ar seksuālu vardarbību, seksuālu izmantošanu, bērnu pornogrāfiju, saziņu ar bērniem seksuālos nolūkos vai kūdīšanu, atbalstīšanu vai līdzdalību, vai mēģinājumu izdarīt šādus pārkāpumus un noziedzīgus nodarījumus). Šajos vai citos gadījumos, kuros vēlaties sniegt paziņojumu bez iespējas jūs identificēt, varat sazināties ar +371 67828600;
d) jūsu labticīgās pārliecības apliecinājums, ka paziņojumā iekļautā informācija un apgalvojumi ir precīzi un pilnīgi.
Visus paziņojumus apstrādāsim savlaicīgi, rūpīgi, nepatvaļīgi un objektīvi; par savu lēmumu bez nepamatotas kavēšanās ziņosim attiecīgajai fiziskajai vai juridiskajai personai un norādīsim iespējamos tiesību aizsardzības līdzekļus.
Tālāk minētā informācija saistībā ar mūsu iekšējo sūdzību izskatīšanas sistēmu (DPA 20. punkts) un iespējām izšķirt strīdus ārpus tiesas (DPA 21. punkts) attiecas tikai uz tiem BMW pakalpojumu saņēmējiem, kuri izmanto “tiešsaistes platformas” DPA izpratnē. Šīs platformas BMW ConnectedDrive Store.
Varam pieņemt noteiktus ierobežojošus lēmumus attiecībā uz mūsu starpniecības pakalpojumu saturu vai saņēmēju (ieskaitot paziņojumu iesniedzošo fizisko un juridisko personu) kontiem DPA izpratnē, ja uzskatām, ka saņēmēji ir pārkāpuši tiesību aktos noteikto vai mūsu vispārīgos noteikumus un nosacījumus attiecībā uz attiecīgā starpniecības pakalpojuma darbību un lietošanu (turpmāk tekstā: “Noteikumi un nosacījumi”). Piemēram, varam nolemt i) ierobežot vai bloķēt saņēmēja satura redzamību, ii) pilnībā vai daļēji apturēt vai pārtraukt savu pakalpojumu sniegšanu saņēmējiem; iii) bloķēt vai slēgt saņēmēja kontu, iv) ierobežot saņēmēja satura monetizēšanas iespējas vai v) liegt uzņēmumiem izmantot savas tiešsaistes tirdzniecības vietnes, ja nevaram noteikt (izsekot) šos uzņēmumus atbilstoši tam, kā tas noteikts DPA. Varam arī izlemt neīstenot nekādu rīcību attiecībā uz saņēmēja iesniegto paziņojumu, ja saturs ir iespējami prettiesisks vai pārkāpj mūsu Noteikumus un nosacījumus.
- Iekšējā sūdzību izskatīšanas sistēma
Ja mūsu pakalpojumu saņēmēji šādam lēmumam nepiekrīt, viņi var iesniegt sūdzību par šo BMW lēmumu, izmantojot mūsu iekšējo sūdzību izskatīšanas sistēmu. Sūdzības var iesniegt bez maksas, izmantojot e-pastu, kas nosūtīts uz bmw@inchcape.lv ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc apstrīdamā lēmuma saņemšanas. Ja mums sūdzības apstrādei nepieciešama papildu informācija, mūsu darbinieki var sazināties ar sūdzības iesniedzējiem. Sūdzības tiek apstrādātas savlaicīgi, nediskriminējoši, un nepatvaļīgi kvalificēta personāla uzraudzībā. Tiklīdz lēmums būs pieņemts, sūdzības iesniedzējs bez nepamatotas kavēšanās tiks par to informēts.
- Strīdu izšķiršana ārpus tiesas pirms pilnvarotu ārpustiesas strīdu izšķiršanas iestādēm
Lai izšķirtu strīdus saistībā ar lēmumiem, kas pieņemti mūsu iekšējās sūdzību izskatīšanas sistēmas ietvaros – cita starpā – pastāv iespēja izšķirt strīdu ārpus tiesas ar “sertificētas ārpustiesas strīdu izšķiršanas iestādes” palīdzību saskaņā ar DPA 21. punktu. Sertificētas ārpustiesas strīdu izšķiršanas iestādes ir objektīvas un neatkarīgas un ES dalībvalstu tieši sertificētas un, pateicoties to spējām un prasmēm, var izskatīt tām iesniegtos strīdus. BMW sadarbosies ar ārpustiesas strīdu izšķiršanas iestādi tā, kā tas noteikts tiesību aktos. Taču ārpustiesas strīdu izšķiršanas iestādes lēmumi nav saistoši BMW.
Cita informācija par jebkuru ārpustiesas strīdu izšķiršanu atsevišķos gadījumos tiks nodota pakalpojuma saņēmējiem kopā ar pārsūdzamajiem lēmumiem.
Attiecīgā informācija neierobežo pakalpojumu saņēmēju tiesības tiesā celt prasības pret BMW.
Apturēsim savu pakalpojumu sniegšanu tiem saņēmējiem, kuri bieži izvietos nepārprotami nelegālu saturu un to darīs pietiekami ilgi pēc tam, kad jau bijis izteikts brīdinājums. Turklāt uz saprātīgu laiku pēc tam, kad jau izteikts brīdinājums, apturēsim to paziņojumu un sūdzību apstrādi, kas iesniegtas, izmantojot ziņošanas un rīcības mehānismus vai iekšējo sūdzību izskatīšanas sistēmas, un kuras iesniegušas fiziskās vai juridiskās personas vai tādi sūdzību iesniedzēji, kuri bieži nepamatoti iesniedz paziņojumus un sūdzības. Pieņemot lēmumu par pakalpojuma sniegšanas apturēšanu, katru gadījumu izvērtēsim individuāli savlaicīgi, rūpīgi un objektīvi, nosakot, vai pakalpojuma saņēmējs, fiziskā vai juridiskā persona vai sūdzības iesniedzējs ir iesaistīts nepareizā lietošanā, ņemot vērā visus attiecīgos faktus un apstākļus, kas ir saskatāmi mums pieejamajā informācijā. Šie apstākļi – kurus ņemsim vērā, nosakot, vai notikusi nepareiza lietošana un kāds būtu atbilstošais apturēšanas ilgums – aptvers vismaz tālāk minēto:
a) galīgo nepārprotami nelegālā satura vienību skaitu, kas iesniegti noteiktā periodā;
b) kopējā informācijas vienību vai paziņojumu skaita relatīvo proporciju, kas iesniegti noteiktā periodā;
c) nepareizas lietošanas gadījumu svarīgumu, iekļaujot nelikumīgā satura un tā seku veidu;
d) gadījumos, kad to iespējams konstatēt, pakalpojuma saņēmēja, fiziskas vai juridiskas personas vai sūdzības iesniedzēja nolūkus.
BMW pieliks visas pūles, lai līdz 2025. gada 16. februārim (vai šajā datumā) no visiem tirgotājiem, kas šajā tīmekļa vietnē pieejamajās tiešsaistes platformās piedāvā izstrādājumus un/vai pakalpojumus, iegūtu viņu izsniegtus pašapliecinājumus saskaņā ar DPA 30. punkta pirmo daļu, kurā paredzēts, ka šie tirgotāji apņemas piedāvāt tikai tādus izstrādājumus un pakalpojumus, kas atbilst piemērojamajos Savienības tiesību aktos noteiktajam. Kopš 2024. gada 17. februāra esam saņēmuši šo pašapliecinājumu no visiem tirgotājiem, kuriem ir sniegta piekļuve šīm tiešsaistes platformām.