Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
NĀKOTNE IR ELEKTRISKA, DIGITĀLA UN APRITĪGA.
Ilgtspēja ir viens no BMW Group galvenajiem mērķiem, kā arī tā ir neatņemama korporatīvās stratēģijas daļa. Vienlaikus tai ir arī senas tradīcijas attiecībā uz to, kā ilgtspējīgā pārvaldībā iespējams panākt turpmākus uzlabojumus. Deklarētais mērķis ir visaptveroša pieeja, balstīta uz trīs pīlāriem visā pievienotās vērtības ķēdē: ekoloģiski, sociāli, ekonomiski, kā arī koncentrējoties uz aprites ekonomiku. Šajā struktūrā elektroautomobiļu izstrāde ir būtisks faktors – bet ne vienīgais: BMW Group ilgtspēja sākas no piegādes ķēdes, turpinās izstrādē un ražošanā un sniedzas tālāk par visu automobiļu pēdējo posmu.
BMW AUTOMOBIĻA IETEKME UZ VIDI.
Pārmaiņas sākas ar caurskatāmību.
Kā varu uzzināt, kāda ir mana nākamā automobiļa ietekme uz vidi? Atbilde atrodama informācijā par BMW automobiļa ietekmi uz vidi. Četri galvenie ilgtspējas kritēriji – IETEKME UZ KLIMATU, EFEKTIVITĀTE, APRITĪBA, PIEGĀDES ĶĒDE – un plašs Vācijas tehniskās pārbaudes aģentūras apstiprināts dzīvescikla novērtējums (LCA) var radīt visaptverošu priekšstatu.
MŪSU SAISTĪBAS.
- 01 BMW Group ir apņēmusies ievērot Parīzes klimata līgumu un ar to saistīto Parīzes klimata līguma izpildi saistībā ar 1,5 grādu mērķi.
- 02 BMW Group visi īstermiņa CO2 samazināšanas mērķi ir zinātniski apstiprināti (Science-Based-Target iniciatīva, SBTi), un papildus tam BMW Group joprojām ir noteikta kā vienīgais automašīnu ražotājs (no 2023. gada februāra) kurai ir atsevišķs CO2 mērķis piegādes ķēdei.
- 03 Turklāt BMW Group ir apņēmusies sasniegt klimata neitralitātes mērķi (SBTi “net zero”).
ATKLĀJIET MŪSU HOLISTISKO ILGTSPĒJAS PIEEJU UN i5.
SKAIDRIE MĒRĶI.
2025.
New Class noteiks jaunus ilgtspējas kritērijus.
Ražošanas sākums BMW iFactory Debrecenā, Ungārijā:
- nekādu fosilo enerģijas avotu rūpnīcas darbībās;
- materiālu un enerģijas aprites ekonomikas turpmāka paplašināšana;
- pilnībā elektriski modeļi.
2030.
CO2 samazinājums par 40 % visā automobiļa aprites ciklā nozīmē:
- 20 % samazinājumu piegādes ķēdē;
- 80 % samazinājumu ražošanā;
- 50 % samazinājumu izmantošanas posmā.
- Ir paredzēts, ka 2030. gadā 50 % no visiem jaunajiem automobiļiem būs pilnīgi elektriskie BMW un MINI automobiļi.
Ilgtermiņā.
BMW Group nepārprotams mērķis ir kļūt par klimatam nekaitīgu uzņēmumu saskaņā ar Zinātnē balstītu mērķu iniciatīvu. Lai to nodrošinātu, uzņēmums ir noteicis konkrētus mērķus un rādītājus 2030. gadam.
ILGTSPĒJA IR NEATŅEMAMA BMW GROUP STRATĒĢIJAS SASTĀVDAĻA.
MŪSU VISAPTVEROŠĀ TRĪS PĪLĀRU PIEEJA.
Ekoloģijas joma.
BMW Group uzskata, ka tai jāpanāk Parīzes nolīguma klimata pārmaiņu jomā mērķi un jāsamazina CO2 izmeši visā pievienotās vērtības ķēdē, ievērojot visas vadlīnijas attiecībā uz ekoloģiju. Pamatsastāvdaļas veido vides aizsardzība, efektīva pārvaldība ar pieejamajiem resursiem un turpmāka aprites ekonomikas attīstība kā būtisks pamatelements.
Sociālā joma.
BMW Group redz sevi kā uzņēmumu un darba devēju ar sociālo atbildību pret saviem darbiniekiem un sabiedrību. Tāpēc īpašu vērtību piešķiram sava darbaspēka veselībai, daudzveidībai un attīstības iespējām. BMW Group kā pasaules mēroga uzņēmums arī apzinās savu atbildību sabiedrības priekšā.
Ekonomiskā joma.
BMW Group apzinās savu ekonomisko nozīmi un organizē savu korporatīvo pārvaldību atbilstoši attiecīgajiem principiem, kas noteikti attiecībā uz uzņēmuma vērtības palielināšanu, pamatojoties uz ilgtspēju. Viens no svarīgākajiem aspektiem ir atbilstība vadlīnijām, kuras uzskatām par ilgtermiņa panākumu stūrakmeni un kuras ir neatņemama mūsu korporatīvās kultūras sastāvdaļa. Izmantojot šo pieeju, jau no paša sākuma tiecamies izvairīties no finansiāla kaitējuma un uzticības zaudējuma. Attiecīgi tas, kā rīkojamies attiecībā uz iespējamiem riskiem, nekad nenovērš uzmanību no nākotnes aspektiem un sekām mūsu uzņēmumam.
BMW GROUP PĀRSKATS.
SASKAŅOTS PAŠREIZĒJĀ STĀVOKĻA PĀRSKATS.
BMW Group savu atbildību saskata pārskatu ilgtspējā, mērāmībā un caurskatāmībā.
- Lai radītu saskaņotu pārskatu, kopš 2020. gada savu gada pārskatu apvienojam ar ilgtspējas pārskatu.
- 2022. gadā BMW Group saņēma Building Public Trust Award godalgu par labāko ilgtspējas pārskatu veidošanu starp DAX 40 uzņēmumiem.
- Šāds apvienots pārskats sniedz precīzu mūsu mērķu pārskatu ilgtspējas jomā un parāda sasniegtos gada mērķus.
BMW ILGTSPĒJAS RĀDĪTĀJI.
BMW GROUP DALĪBA ORGANIZĀCIJĀS, PIEMĒRAM, ECOVADIS.
BMW Group ārēji noteikti rādītāji ir ļoti svarīgs veids, kā partneriem un klientiem sniegt objektīvu novērtējumu. Tāpēc vienmēr lūdzam, lai ārēju novērtējumu pieprasījumi tiktu novirzīti BMW Group nodaļai, kas sniedz ziņojumus presei, un BMW Group galvenajiem kontu pārvaldītājiem, lai iegūtu galīgu priekšstatu par konkrētām tēmām vai jautājumiem.
PAKALPOJUMI.
BMW Group ir plašs līdzekļu un pakalpojumu klāsts, lai sniegtu atbalstu B2B klientiem, nodrošinot viņu ilgtspējas mērķu sasniegšanu un viņi varētu organizēt savus automobiļus vēl efektīvākā un ilgtspējīgākā veidā. Tool Fleet Data (autoparka datu rīks) ir viens no piemēriem. Šis rīks nodrošina lielu skaitu pakalpojumu un sniedz dažādus automobiļa datus BMW un MINI autoparku īpašniekiem. Autoparka dati tiek piedāvāti piecos moduļos un aptver vairāk nekā desmit atbilstošus izmantošanas gadījumus autoparka pārvaldībai. Tie aptver visu, sākot ar nobraukuma un līgumu pārvaldību un beidzot ar automobiļa statusu un GPS koordinātu nodrošināšanu. Papildus var iekļaut servisu, apkopi un patēriņu. No 2023. gada piedāvājumā tiks iekļauti trīs jauni ilgtspējas pakalpojumu bloki. Datiem iespējams piekļūt vai nu tieši no tīmekļa vietnes, vai nu ar lietojumprogrammas saskarnes palīdzību.
ILGTSPĒJAS JOMAS RĀDĪTĀJI.
ILGTSPĒJA KĀ BMW GROUP TRADĪCIJA.
- No 1970. gada.
- 2000
- No 2010. gada.
- No 2020. gada
1972.
Minhenes olimpiskajās spēlēs BMW 1602 Elektro sabiedrībai tiek atklāts kā pirmais BMW ar elektrisku piedziņu.
1973.
BMW Group ir pirmais automobiļu ražotājs pasaulē, kurā tika izveidots vides speciālista amats.
2000.
Ilgtspēja kļūst par BMW Group korporatīvās stratēģijas pamatprincipu.
Kopš 2001. gada.
BMW Group līdzdalība ANO “Global Compact”. Tiek publicēts pirmais BMW ilgtspējas pārskats.
2007.
BMW EfficientDynamics tehnoloģiskie sasniegumi attiecībā uz degvielas samazināšanu rāda ceļu uz nākotni.
2009.
Ilgtspēja kļūst par pastāvīgu BMW Group korporatīvo mērķi.
2011.
Ilgtspēja ir neatņemama sagādes procesa daļa un būtisks iegādes kritērijs.
2012.
Līdz 2022. gadam jāpanāk desmit ilgtspējas mērķu noteikšana.
2013.
Sabiedrību iepazīstina ar BMW i3 kā ar elektromobilitātes pionieri.
Kopš 2014. gada.
BMW Group novērtējums, izmantojot EcoVadis platformu.
2020.
Ambiciozo CO2 samazināšanas mērķu noteikšana visā pievienotās vērtības ķēdē.
Kopš 2020. gada.
Ilgtspēja BMW Group stratēģiskās virzības centrā.
2021.
BMW i Vision Circular ir aprites ekonomikas pionieris. Pirmais apvienotais pārskats tiek publiskots 2020. gadā.
BUJ.
Kā BMW Group iekļauta ilgtspēja?
Konkrēti BMW Group mērķi tiek noteikti attiecībā uz CO2 izmešu samazināšanu, resursu efektivitātes palielināšanu un turpmāku sociālo un vides standartu uzlabošanu. Tāpēc 2020. gada jūlijā tika skaidri definēti konkrēti mērķi, kuri jāīsteno līdz 2030. gadam. Iekļauti jautājumi, sākot ar CO2 samazinājumu, elektromobilitāti, aprites ekonomiku, vides un sociālajiem standartiem un beidzot ar sociālo atbildību.
Mūsu darbības ir vērstas, lai piepildītu centienus kļūt par veiksmīgāko un ilgtspējīgāko augstākā līmeņa individuālas mobilitātes risinājumu ražotāju. Lai sasniegtu šo mērķi, mūsu rīcībā ir liels skaits un arvien plašāka mēroga ilgtspējas risinājumi. Vienlaikus tiecamies īstenot sava mēroga atbildību sociālo un ētikas standartu ievērošanas jomā.Kā BMW Group ilgtspējas jomā atšķiras no saviem konkurentiem?
BMW Group ļoti nopietni uztver savu visaptverošo pieeju ilgtspējas jautājumiem. Tāpēc visām trīs ilgtspējas šķautnēm (vides, sociālo jautājumu un atbildīgas korporatīvās pārvaldības jomā) ir būtiska loma visu projektu lēmumu pieņemšanas procesā. Visā uzņēmumā īstenojam uz ilgtspēju vērstus pasākumus, proti, sākot ar dizainu, izstrādi un ražošanu un beidzot ar pārdošanu. Turklāt izmantojam mērķētus pasākumus, lai savas tirdzniecības nodaļas motivētu kļūt vēl ilgtspējīgākām dažādās darbības jomās.
Vai BMW Group ir EcoVadis dalībniece? Kāds ir tās starptautiskais novērtējums nozares mērogā?
BMW Group ir EcoVadis dalībniece un ierindojas starp 2 % no labākajiem uzņēmumiem sektorā: EcoVadis vērtējums (2022. gada novembrī) ir 75/100, salīdzinājumā ar vidējo rezultātu nozarē – 45/100.