BMW iX3: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 18,0–17,6; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 461–471
Elektroautomobiļu finansiālās priekšrocības.
Elektroautomobiļi jau ilgi ir kas vairāk nekā tikai ieguldījums nākotnē. Jau šobrīd tie piedāvā plašu priekšrocību klāstu, kas ar katru jauno modeļu paaudzi kļūst arvien pievilcīgākas. Salīdzinājumā ar līdzīga izmēra automobili ar iekšdedzes dzinēju elektroautomobiļa iegāde ir krietni dārgāka. Tomēr visā automobiļa darbmūža laikā kopējās ekspluatācijas izmaksas ir zemākas.
Līzings, finansēšana, pakalpojumi un apdrošināšana.
Jūsu jaunais pilnībā elektriskais BMW vairs nav neaizsniedzams. Paplašiniet savu individuālo līzinga vai finansēšanas piedāvājumu ar pievilcīgiem pakalpojumiem un apdrošināšanu vienā pakotnē.
Viss ir iekļauts. Vienkārši pārdomāti. BMW finansēšanas pakalpojumi
Elektroautomobiļu priekšrocības ikdienā.
Ar BMW elektroautomobiļiem mobilitāte kļūst arvien vieglāka, jo īpaši pilsētās. Privātajiem elektroautomobiļiem bieži ir atļauts pārvietoties pa sabiedriskā transporta joslām. Arī izmaksas novietošanai stāvvietās ir samazinātas vai pat atceltas.
Akumulatori ar iespaidīgu darbmūžu.
Elektroautomobiļu akumulatori ir izstrādāti īpaši rūpīgi. Autovadītāji var pozitīvi ietekmēt elektroautomobiļa akumulatora kalpošanas laiku, pielāgojot savus braukšanas paradumus. Tostarp, uzturot ieteicamo 10–80 % uzlādes līmeni. Inteliģentā temperatūras pārvaldības sistēma ļauj uzturēt optimālu akumulatora darba temperatūru un novērš pārkaršanu.
Bezmaksas braukšana tā dēvētajās “zema izmešu līmeņa zonās”.
“Zema izmešu līmeņa zonās” drīkst pārvietoties tikai tādi transportlīdzekļi, kas atbilst attiecīgiem izmešu standartiem. Pilnībā elektriskie BMW modeļi šajās zonās var pārvietoties bez maksas, ja tie atbilst piemērojamajām prasībām. Vācijas Elektromobilitātes likums arī paredz īpašas atļaujas braukšanai aizliegtās zonās un mierīgas satiksmes zonās.
Elektroautomobiļu ietekme uz vidi.
Elektroautomobiļu reģeneratīvās bremzēšanas priekšrocības.
Reģeneratīvā bremzēšana ir zināma arī kā rekuperācija vai enerģijas atgūšana. Šajā procesā kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektroenerģijā brīdī, kad automobilis bremzē. Elektroautomobiļa darbības attālums atkarīgs no braukšanas stila un maršruta īpatnībām. Papildu ieguvums ir mazāks piesārņojums, kas rodas bremžu nodiluma rezultātā.
BMW i5 M60 Sedan: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 457–516
Uzlabota efektivitāte.
Automobiļa efektivitāte ir piegādātās enerģijas proporcija, kas reāli tiek izmantota automobiļa virzīšanai uz priekšu. Ja ņem vērā ES noteikto braukšanas ciklu (WLTP) un zudumus, kas rodas akumulatora uzlādes un izlādes laikā, pašreizējās BMW paaudzes elektrisko piedziņas sistēmu efektivitāte ir aptuveni 75 %.
Braucot ar BMW elektroautomobili, aptuveni 75 % no uzlādes enerģijas tiek izmantota tieši automobiļa virzīšanai uz priekšu. Iekšdedzes dzinēju automobiļu efektivitāte līdzīgos apstākļos ir aptuveni 33 %. Efektivitātes zudumi iekšdedzes dzinēju gadījumā rodas siltuma pārpalikumu dēļ.
Plašais BMW elektroautomobiļu modeļu klāsts.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 18,7 – 15,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 490–599
BMW i4 M50 xDrive: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 21,8 - 17,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 416–522
BMW i5 eDrive40: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 19,5–15,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 477 - 582
BMW i5 M60 Sedan: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 457–516
BMW i5 eDrive40 Touring: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 19,3-16,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 483-560
BMW i5 M60 xDrive Touring: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 20,9–18,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 441–503
BMW i7 xDrive60 Limousine: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 20,3 - 18,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 572 - 624
BMW i7 M70 Limousine: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 23,7 - 20,8; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 490 - 559
BMW iX1 eDrive20: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 17,2 - 15,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 430 - 474
BMW iX2 xDrive30: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 449
BMW iX xDrive40: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 21,4 - 19,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 403 - 435
BMW iX M60: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 24,7 - 21,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 501 - 564
Jautājumi un atbildes par elektroautomobiļu priekšrocībām.
Viss par elektromobilitāti.
Patēriņš un CO2 izmeši.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 18,7 – 15,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 490–599
BMW i4 M50 xDrive: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 21,8 - 17,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 416–522
BMW i5 eDrive40: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 19,5–15,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 477 - 582
BMW i5 M60 Sedan: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 20,5–18,2; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 457–516
BMW i5 eDrive40 Touring: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 19,3-16,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 483-560
BMW i5 M60 xDrive Touring: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 20,9–18,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 441–503
BMW i7 xDrive60 Limousine: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 20,3 - 18,5; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 572 - 624
BMW i7 M70 Limousine: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 23,7 - 20,8; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 490 - 559
BMW iX1 eDrive20: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 17,2 - 15,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 430 - 474
BMW iX2 xDrive30: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 449
BMW iX xDrive40: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 21,4 - 19,4; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 403 - 435
BMW iX M60: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km[1]: 24,7 - 21,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km[2]: 501 - 564
[1] Oficiālie dati attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulas (EK) 715/2007 aktuālajā versijā. Datos attiecībā uz darbības attālumiem saskaņā ar WLTP ņemts vērā papildaprīkojums (šajā gadījumā – Vācijas tirgū). Automobiļiem, kuru tips kopš 2021. gada 1. janvāra apstiprināts no jauna, pastāv tikai oficiālie WLTP dati. Turklāt saskaņā ar EK Īstenošanas regulu 2022/195 NEDC vērtības no atbilstības sertifikātiem tiek dzēstas no 2023. gada 1. janvāra. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas procedūrām skatiet www.bmw.com/wltp
Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu nominālo degvielas patēriņu, nominālo elektrības patēriņu un nominālajiem specifiskajiem CO2 izmešiem var iegūt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektrības patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, “Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT)”, Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vācija un https://www.dat.de/co2/.
[2] Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši šādiem: personiskais braukšanas stils, maršruta īpašības, āra temperatūra, apsilde/gaisa kondicionēšana un iepriekšējā sagatavošana.
[3] Uzlādes jauda atkarīga no uzlādes līmeņa, vides temperatūras, individuālā uzlādes profila un ārējo patērētāju izmantošanas. Darbības attālumi norādīti, pamatojoties uz WLTP labāko gadījumu. Uzlādes laiki attiecas uz vides temperatūru 23 grādi pēc Celsija pēc veikta brauciena un var atšķirties atkarībā no lietošanas uzvedības.
[4] Papildu darbības attālums kilometros pēc 10 minūšu lieljaudas uzlādes (HPC) noteikts saskaņā ar DIN70080 WLTP ciklā. Tas atkarīgs no automobiļa aprīkojuma, individuālā braukšanas profila, vides temperatūras, uzlādes līmeņa un ārējo patērētāju izmantošanas.