BMW īpašiem klientiem, ilgtspēja, centrs, sociālā joma, divi cilvēki ar trīs suņiem upes gultnē

SOCIĀLĀ JOMA.

ILGTSPĒJA IR VĒRSTA UZ CILVĒKIEM.

SOCIĀLĀ JOMA.ILGTSPĒJA IR VĒRSTA UZ CILVĒKIEM.

BMW Group ilgtspēja īpaši vērsta uz sociālajiem aspektiem, uzsverot darba standartus un cilvēktiesības. Tieši šajā ziņā rūpējamies par to, kā mūsu ekonomiskās darbības sekas ietekmē indivīdus un sociālās grupas visā mūsu pievienotās vērtības ķēdē. Taču tajā iekļauti arī iekšējie procesi: BMW Group apzinās savu atbildību kā darba devējs un iekļauj šo aspektu savās uz ilgtspēju vērstajās darbībās.

Lasīt vairāk

DARBA STANDARTU UN CILVĒKTIESĪBU ĪSTENOŠANA BMW GROUP.

ĪSTENOŠANA VISĀ PASAULĒ.

BMW īpašiem klientiem, ilgtspēja, centrs, sociālā joma, darba standarti un cilvēktiesības, vīrietis ar instrumentu uz koka

Starptautiski atzītas vides un sociālās jomas kritēriju vadlīnijas ir visas BMW Group pievienotās vērtības ķēdes etalons.

Tas sevišķi attiecas uz tālāk norādīto.

  • Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (ESAO) pamatnostādnes daudznacionāliem uzņēmumiem.
  • Apvienoto Nāciju Organizācijas uzņēmējdarbības un cilvēktiesību pamatprincipi.
  • ANO “Global Compact” desmit principi.
  • Starptautiskās Tirdzniecības palātas (ICC) harta ilgtspējīgai attīstībai.
  • Apvienoto Nāciju Organizācijas Vides programmas (UNEP) Deklarācija par tīrāku ražošanu.

Šie noteikumi ar mūsu darbinieku pārstāvju līdzdalību izteikti uzņēmuma kodeksos un principos, tādējādi attiecīgi vadot mūsu darbības.

PIEGĀDES ĶĒDES.

BMW īpašiem klientiem, ilgtspēja, centrs, sociālā joma, piegādes ķēdes, noliktava ar iepakojumiem

Autobūves nozarei aktuālas globālās piegādes ķēdes. BMW Group piegādātāju tīkla ilgtspējas standarts pieprasa, ka katrā šo ķēžu posmā tiek ievērotas cilvēktiesības. Lai īstenotu savu atbildību ekoloģijas un sociālajā jomā, attiecībā uz iegādi un piegādātāju tīklu tiecamies ievērot vairāku posmu pienācīgas ievērošanas procesu. BMW Group pārstāvju un importētāju līgumos arī tiek pieprasīts apņemties ievērot atbilstību un cilvēktiesības.

BMW GROUP KĀ DARBA DEVĒJS.

BMW īpašiem klientiem, ilgtspēja, centrs, sociālā joma, darbinieku nosacījumi, persona aizsargapģērbā metina

Darbinieku nosacījumi.

Uz darbinieku darbu organizācijā attiecas dažādas prasības. Tāpēc BMW Group piedāvā individuālu radošo brīvību, izmantojot tādus instrumentus kā

  • elastīgu darba laiku;
  • mobilu darbu;
  • papildu brīvdienas ar atbilstošu atalgojuma samazinājumu;
  • mācību atvaļinājumus;
  • pastāvīgus un mainīgus nepilna darba laika risinājumus.

2021. gadā šie pasākumi veicināja BMW Group spēju saglabāt savu vadošo populārākā automobiļu ražotāja pozīciju izglītības nodrošinātāja Universum pasaulē pievilcīgāko darba devēju klasifikācijā. (Pasaulē pievilcīgākie darba devēji, 2021. gada dati)

Lasīt vairāk
BMW īpašiem klientiem, ilgtspēja, centrs, sociālā joma, dažādība, tuvplāns, sieviete un divi vīrieši tumšās drēbēs

Dažādība.

BMW Group spēku saskata dažādībā. Daudzveidīgs darbaspēks ikdienas darbā ievieš skatpunktu, pieredzes un prasmju dažādību – tādējādi pastiprinot savas novatoriskās spējas un konkurētspēju. Tāpēc izmantojam apmācību kursus, sarunas un dialoga formātus, lai darbiniekos un vadītājos radītu izpratni par pozitīvu ieguldījumu, ko dažādība spēj sniegt uzņēmumam. Turklāt BMW Group veicina dažādību un iespēju vienlīdzību personāla attīstībā. Galvenie principi, kas stingri nostiprināti vadlīnijās, kurās iekļauts, piemēram, BMW Group rīcības kodekss vai BMW Group cilvēktiesību un darba apstākļu kodekss, ir aizsardzība pret diskrimināciju, vienlīdzīga izturēšanās pret visiem darbiniekiem un cieņa ikdienas darbā.

Lasīt vairāk
BMW īpašiem klientiem, ilgtspēja, centrs, sociālā joma, starpkultūru saziņa, tumšādains vīrietis zilā apģērbā cilvēku grupā

Starpkultūru saziņa.

Mēs kā uzņēmums ar starptautisku darbaspēku un atrašanās vietām sešos kontinentos esam daļa no sabiedrības. Tāpēc mūsu ekoloģiskā, ekonomiskā un sociālā atbildība pārsniedz mūsu galvenās uzņēmējdarbības robežas – esam apņēmušies nodrošināt labākus dzīves apstākļus un izglītības iespējas, kā arī starpkultūru saziņu. Pašā BMW Group sekmīgi strādā kopā vairāk nekā 110 tautu pārstāvji. Plašs personīgas attīstības, kvalifikācijas un apmācību piedāvājums, kā arī dialoga formāts vērsts uz starpkultūru saziņas veicināšanu. Turklāt, kopš 2011. gada sadarbībā ar Apvienoto Nāciju Organizācijas Civilizāciju aliansi (UNAOC) regulāri piešķiram Starpkultūru inovāciju apbalvojumu projektiem, kuros tiek meklēts konstruktīvs starptautiskas spriedzes un konfliktu risinājums.

Lasīt vairāk
BMW īpašiem klientiem, ilgtspēja, centrs, sociālā joma, darbinieku iesaistīšanās, vīrietis stāv koka ēkas konstrukcijā

Darbinieku apņemšanās.

Daudzi BMW Group darbinieki visā pasaulē ir iesaistīti sociālu un vides mērķu sasniegšanā. BMW Group aktīvi veicina neliela mēroga iesaistīšanos sociālo jautājumu risināšanā, piemēram, sociālās nedēļas ietvaros ar lekciju un izmēģinājuma pasākumu palīdzību, vai sociālajā tirgū – digitālajā platformā – kurā darbinieki var iegūt un apmainīties ar informāciju par labdarības projektiem. Turklāt daudzi darbinieki ir iesaistīti iekšējos tīklos. Tostarp, daudzās vietās ir sieviešu tīkli vai BMW Group PRIDE – iniciatīva, kas tiek starptautiski īstenota, pamatojoties uz LGBTQ+* kopienas interesēm. Jau desmit gadus atzinību īpaši izpelnījušies pasākumi pagodināti ar BMW Group godalgu sociālās atbildības jomā. Katrai godalgai tiek piešķirti 10 000 eiro, kas tiek tieši novirzīti attiecīgajam palīdzības projektam.

Lasīt vairāk