Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
BMW EFFICIENT DYNAMICS: INOVATĪVAS TEHNOLOĢIJAS.
BMW EfficientDynamics: nākotnes tehnoloģija, tagad – sērijveida ražošanā.
BMW savos automobiļos tiecas pēc maksimālas dinamikas ar minimālu patēriņu. Lai to panāktu, tiek izmantotas daudzas inovatīvas tehnoloģijas, sākot ar virsbūvi, transmisiju un beidzot ar vadītāja palīdzības sistēmām, kas uzlabo efektivitāti un samazina patēriņu. Uzziniet vairāk par vieglo konstrukciju, aerodinamiku veicinošiem pasākumiem un efektīvajām BMW piedziņas koncepcijām.
BMW savos automobiļos tiecas pēc maksimālas dinamikas ar minimālu patēriņu. Lai to panāktu, tiek izmantotas daudzas inovatīvas tehnoloģijas, sākot ar virsbūvi, transmisiju un beidzot ar vadītāja palīdzības sistēmām, kas uzlabo efektivitāti un samazina patēriņu. Uzziniet vairāk par vieglo konstrukciju, aerodinamiku veicinošiem pasākumiem un efektīvajām BMW piedziņas koncepcijām.
BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT – ATJAUTĪGĀ, VIEGLĀ BMW KONSTRUKCIJA.
Ar pirmo sērijveida ražošanas oglekļa šķiedras salonu BMW i radījis apvērsumu transportlīdzekļu ražošanā un noteicis BMW jaunus vieglas konstrukcijas standartus. Pateicoties lielajai stiprībai, materiāls pasažieriem nodrošina optimālu aizsardzību sadursmes gadījumā. Vienlaikus tas ir pietiekami viegls, lai līdzsvarotu HV akumulatora papildu svaru. Rezultāts ir uzlabotas drošības un plaša, komfortabla salona apvienojums, kas vienlaikus samazina svaru, vēl vairāk kāpinot dinamiku.
BMW i3 ir pirmais sērijveida automobilis, kuru ražošanā jebkad izmantots augsto tehnoloģiju materiāls ogleklis. Ilgu laiku oglekļa šķiedras lietojums bija ierobežots manuālas izgatavošanas dēļ. Šodien liela mēroga sērijveida ražošana ir iespējama, jo BMW Group pati ražo oglekļa šķiedras un oglekļa šķiedru plāksnes.
AERODINAMIKA.
BMW EfficientDynamics efektivitāti uzlabojoši aerodinamiski līdzekļi.
Labas idejas ne vienmēr ir sarežģītas: pateicoties tādiem pārdomātiem aerodinamiskajiem līdzekļiem, kā gaisa vārstu vadība un gaisa savācējs priekšējā apakšējā spoilerī, Air Performance diski vai gaisa savācējs aiz priekšējo riteņu arkām, jūsu BMW spēj panākt optimizētu vilces koeficientu. To papildina aerodinamiski optimizēts balstrāmis un plūdlīniju automobiļa proporcijas, kādas nosaka AERODINAMIKAS GĒNI. Tas pozitīvi ietekmē efektivitāti un braukšanas stabilitāti, kā arī mazina troksni salonā.
Air Performance diski.
Gatavs stāties pretim vējam: plūdlīniju diski ar optimizētu svaru un ieliktņiem nodrošina optimālu vadību, lai novirzītu gaisu gar BMW sāniem, tādējādi pilnveidojot automobiļa aerodinamiku.
Aktīvās gaisa plūsmas elipsveida režģis.
Aktīvās gaisa plūsmas elipsveida režģis zina, kad dzinējam, bremzēm un citiem komponentiem ir nepieciešams gaiss, un automātiski atver gaisa vārstus. Ja gaisa ieplūde vairs nav nepieciešama, tā atkal aizver vārstus. Tādējādi tiek uzlabota aerodinamika un samazināts degvielas patēriņš.
Gaisa aizkars.
Jūs kontrolējat savu transportlīdzekli, bet gaisa savācējs – gaisa plūsmu. Jo tas samazina virsbūves gaisa pretestību neticami vienkāršā un ļoti efektīvā veidā. Tā sašaurinātie kanāli paātrina gaisa plūsmu un vada to gar riteņu arkām. Tādējādi tiek samazināta turbulence riteņu arkās, frontālās pretestības koeficients, degvielas patēriņš un CO2 izmešu līmenis.
BMW PIEDZIŅAS KONCEPCIJAS.
Uz nākotni vērstas piedziņas sistēmas maksimālai efektivitātei.
BMW, izstrādājot savus automobiļus, pastāvīgi paļaujas uz jaunām un inovatīvām piedziņas koncepcijām. Izpētiet efektīvas piedziņas koncepcijas, piemēram, hibrīdauto, eDrive, ūdeņraža piedziņu vai jauno 48 voltu mēreno hibrīdtehnoloģiju.
BMW 48 VOLTU MĒRENĀ HIBRĪDTEHNOLOĢIJA.
Papildinot iekšdedzes dzinēja darbību, elektromotors nodrošina lielāku efektivitāti un dinamiku.
Mērenais hibrīdauto ir sevišķs hibrīdpiedziņas sistēmas variants. Automobilis neizmanto savu elektromotoru kā neatkarīgu piedziņu, bet tā vietā ieslēdz to atbilstoši situācijai papildus iekšdedzes dzinējam. Tādējādi tiek samazināts patēriņš un palielināts darbības attālums. Vienlaikus elektriskā piedziņa var pastiprināt iekšdedzes dzinēja darbību, radot paātrinājumu. Mērenajos hibrīdauto akumulatora uzlāde, pateicoties rekuperācijai, notiek tikai brauciena laikā, veicot bremzēšanu.
BMW HIBRĪDAUTO.
Efektīva iekšdedzes dzinēja un elektromotora kombinācija.
BMW automobiļiem ar hibrīdpiedziņu – kas zināmi arī kā hibrīdauto – ir divas piedziņas sistēmas: iekšdedzes dzinējs un elektromotors. Apvienojumā ar mūsdienīgiem un efektīviem litija jonu akumulatoriem tiek radīts ne tikai lielāks darbības attālums, bet arī papildu jauda un dinamika. Akumulatora uzlāde veicama, izmantojot parastas kontaktligzdas un uzlādes stacijas vai arī ar bremžu enerģijas reģenerāciju. Procesā, kas zināms kā rekuperācija, automobiļa kinētiskā enerģija bremzēšanas procesa laikā tiek pārvērsta atpakaļ elektriskajā enerģijā un novirzīta uz akumulatoru.
BMW ELEKTRISKĀ PIEDZIŅA.
Pilnībā elektriski automobiļi ar eDrive – maksimālam darbības attālumam un efektivitātei.
Uz nākotni vērstos BMW elektroautomobiļus ar eDrive darbina tikai ar elektrību. Pilnībā elektriskās piedziņas koncepcijas automobiļiem nav iekšdedzes dzinēja, kā arī nav vajadzīga fosilā degviela, lai darbinātu automobili. Rezultāts – faktiskajā braukšanas režīmā BMW elektroautomobiļi nerada izmešus. Nepieciešamā elektroenerģija glabājas akumulatorā, kas nosaka elektriskās darbības attālumu. Uzlāde var notikt no parastas kontaktligzdas, BMW Wallbox vai publiskās uzlādes stacijās.
BMW ŪDEŅRAŽA PIEDZIŅA.
Ūdeņraža kurināmā elementu automobiļi: neierobežotas mobilitātes nākotne bez izmešiem.
Pēc četru gadu ilgas izstrādes ceļu uzsāk pirmie ar ūdeņradi darbināmie BMW iX5 Hydrogen modeļi. Ūdeņraža automobiļus darbina elektromotors, tāpēc tos klasificē kā elektroautomobiļus. Būtiska atšķirība no citiem elektroautomobiļiem: ūdeņraža automobiļi paši rada elektroenerģiju un neiegūst to no iestrādāta akumulatora, kas atkal jāuzlādē no ārēja enerģijas avota. Taču ūdeņraža automobiļos ir sava iebūvēta efektīva spēkstacija kurināmā elementa veidā. Tas no ūdeņraža un skābekļa rada pilnībā elektrisku enerģiju. Ūdeņraža kurināmā elementa tehnoloģija nodrošina ātru uzpildi, toties sniedz elektriskās braukšanas priekšrocības – vienmērīgu un klusu braukšanu, neradot izmešus, un lielu paātrinājumu.