Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
iX5 HYDROGEN
BMW iX5 HYDROGEN.
BMW iX5 Hydrogen:
Ūdeņraža patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kg/100 km: 1.19
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 0
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 504
BMW iX5 HYDROGEN: JAUNĀKĀS INOVĀCIJAS AR ŪDEŅRAŽA PIEDZIŅU.
BMW iX5 Hydrogen apvieno BMW raksturīgo dinamiku un veiklību ar inovatīvu, revolucionāru ūdeņraža piedziņu. Izbaudiet bezkompromisa pieredzi braukšanai elektriskajā režīmā ar visām priekšrocībām, ko sniedz elektroenerģijas ieguve no ūdeņraža. BMW iX5 Hydrogen lielais darbības attālums un ātrā uzpildīšana padara to par celmlauzi ūdeņraža darbinātā mobilitātē, neradot izmešus.
ELEKTRISKAS BRAUKŠANAS BAUDA. AR ŪDEŅRADI.
Olivers Cipse [Oliver Zipse], BMW AG valdes priekšsēdētājs“Ūdeņradis ir trūkstošais mozaīkas gabaliņš mobilitātei bez izmešiem, jo ar vienu atsevišķu tehnoloģiju nepietiek, lai visā pasaulē padarītu iespējamu klimatam nekaitīgu mobilitāti.”
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI PAR JAUNO BMW iX5 HYDROGEN.
Kad es varēšu iegādāties BMW iX5 Hydrogen?
BMW iX5 Hydrogen pilota autoparks nav paredzēts pārdošanai. Atkarībā no tirgus prasībām un vispārīgiem apstākļiem paredzam iespēju piedāvāt saviem klientiem sērijveidā ražotu automobili šīs desmitgades otrajā pusē. Mazās sērijas ir svarīgs solis ceļā uz to, lai padarītu šo piedāvājumu pieejamu klientiem.
Kur ražo BMW iX5 Hydrogen?
BMW Group ražo ārkārtīgi efektīvas sistēmas atsevišķā ūdeņraža izpētes centrā Minhenē. Atsevišķos ūdeņrāza piedziņas elementus iegūst no Toyota Motor Corporation.
Kā darbojas ūdeņraža piedziņa?
Ūdeņraža vai kurināmā elementa elektroautomobilim (FCEV, fuel cell electric vehicle) ir elektriska piedziņa gluži tāpat kā akumulatora darbinātam automobilim (BEV, battery electric vehicle) – starp citu, to elektromotori ir identiski. Galvenā atšķirība ir enerģijas uzglabāšanas sistēmā: elektroenerģijas vietā akumulatorā tvertnēs tiek glabāta ūdeņraža gāze, kas piedziņai tiek pārvērsta elektroenerģijā ar kurināmā elementa palīdzību. Galvenā priekšrocība vadītājiem ir tā, ka ūdeņraža automobili var pilnībā uzpildīt 3–4 minūtēs. Tāpēc lietošanas pieredze ir līdzīga, kā lietojot automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem – ar visām priekšrocībām, ko sniedz elektromobilitāte.
Vai BMW iX5 Hydrogen nerada izmešus?
Ūdeņraža automobilis tiek darbināts elektriski. Šim nolūkam kurināmā elements ražo elektrību no ūdeņraža. Vienīgais, kas tiek iegūts šīs reakcijas rezultātā, ir elektroenerģija, karstums un ūdens, kas rodas kā ūdens tvaiki. Tāpēc ūdeņraža automobilis nerada izmešus.
Cik droša ir ūdeņraža piedziņa?
Drošība mums ir viens no svarīgākajiem aspektiem. Mūsu automobilis atbilst visiem saistītajiem drošības standartiem. Pirms sākām jebkādus izmēģinājumus uz ceļa, veicām visaptverošus trieciendrošības testus un nodrošinājām atbilstību visām tiesību aktu prasībām gan attiecībā uz komponentiem, gan uz automobili kopumā. BMW iX5 Hydrogen atbilst tik pat augstiem drošības standartiem, kā visi pārējie mūsu automobiļi.
Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW iX5 Hydrogen:
Ūdeņraža patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kg/100 km: 1.19
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 0
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 504