BMW iX2 xDrive30[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 17,7–16,3; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 417–449
AKTUĀLĀ BMW X SĒRIJA.
BMW X sērijas atpazīstamības zīme ir individuāli automobiļi, kuriem ir raksturīgie X gēni. Sportiska, izturīga konstrukcija sastopas ar bezkompromisa sniegumu. Ar šo SUV skaidrais skats no sēdekļa pozīcijas, atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņa un izcilā degvielas izlietojuma efektivitāte ļauj izpētīt pasauli jaunā un aizraujošā veidā.
- 455 kW (610 ZS)
- 0-100 km/h no 3,8 sek
BMW iX M60.
Cena no: 135.000 €
BMW iX M60[1]: enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7–21,9; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 501-564
- Līdz 385 kW (516 ZS)
- 0-100 km/h no 4,6 sek
BMW iX.
Cena no: 80.450 €
- Līdz 210 kW (281 ZS)
- 0-100 km/h no 6,8 sek
BMW iX3.
Cena no: 74.060 €
- Līdz 230 kW (308 ZS)
- 0-100 km/h no 5,6 sek
BMW iX2.
Cena no: 56.750 €
- Līdz 230 kW (313 ZS)
- 0-100 km/h no 5,6 sek
BMW iX1.
Cena no: 55.400 €
- Līdz 480 kW (643 ZS)
- 0-100 km/h no 4,3 sek
BMW XM modeļi.
Cena no: 178.800 €
- 390 kW (522 ZS)
- 0-100 km/h no 4,7 sek
BMW X7 M60i xDrive.
Cena no: 130.258 €
BMW X7 M60i xDrive: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 12,9–12,1 CO2 izmešu līmenis, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 292–273
- Līdz 460 kW (616 ZS)
- 0-100 km/h no 3,9 sek
BMW X6 M modeļi.
Cena no: 159.018 €
- Līdz 460 kW (616 ZS)
- 0-100 km/h no 3,9 sek
BMW X5 M modeļi.
Cena no: 155.918 €
- Līdz 375 kW (502 ZS)
- 0-100 km/h no 3,8 sek
BMW X4 M modeļi.
Cena no: 109.704 €
- 221 kW (296 ZS)
- 0-100 km/h no 5,4 sek
BMW X2 M35i xDrive.
Cena no: 52.114 €
BMW X2 M35i xDrive: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 8,0–7,7 CO2 izmešu līmenis, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 181–174
- 480 kW (643 ZS)
- 0-100 km/h no 4,3 sek
BMW X1 M35i xDrive.
Cena no: 50.532 €
BMW X1 M35i xDrive: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 8,2–7,7 CO2 izmešu līmenis, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 186-174
- Līdz 259 kW (347 ZS)
- 0-100 km/h no 5,9 sek
BMW X7.
Cena no: 105.068 €
- Līdz 219 kW (298 ZS)
- 0-100 km/h no 6,2 sek
BMW X5.
Cena no: 83.832 €
- bis zu 125 (170) kw (PS)
- 0–100 ab 8.3 Sek
BMW X2.
Cena no: 0 €
CITAS TĒMAS.
BMW ELEKTROMOBILITĀTE.
BMW FINANCIAL SERVICES.
BMW X SĒRIJAS PĀRSKATS.
Ieskatieties BMW X sērijas pasaulē. Un aplūkojiet visas priekšrocības, ko piedāvā BMW SUV modeļu klāsts. Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties efektīvu elektrisku SUV i5, pielāgojamu uzlādējamu hibrīdauto modeli vai automobili ar iekšdedzes dzinēju. Sākot ar nelieliem, kompaktiem automobiļiem un beidzot ar septiņvietīgiem modeļiem un luksusa komfortabliem apvidus automobiļiem. Lietotiem vai jauniem. Atrodiet to SUV, kas ideāli atbilst jūsu dzīvei.
BMW X1.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW E84).
Nonākot tirgū 2009. gadā, BMW X1 uzreiz kļuva par kompakto SUV augstākās klases segmenta pirmrindnieku. Izturīgs un daudzpusīgs – no vienas puses, sportisks un veikls – no otras. Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņa laideni sadala dzinējspēku starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem. Šādi iegūtā vilce un braukšanas dinamika sasniedz aizraujoši augstu pakāpi.
Vizuāli tā virsbūve rada sportisku un spēkpilnu iespaidu. Salona aprīkojums atstāj iespaidu ar apdares joslām saskaņotās krāsās un kvalitatīviem nerūsējošā tērauda ieliktņiem.
OTRĀ PAAUDZE (BMW F48).
Neatkarīgi no tā, vai tā asās līnijas aizmugurē virzās augšup, vai tā jumta līnija ir lēzena: sportiskais otrās paaudzes BMW X1 dizains to padara vēl dinamiskāku. Šis apvidus automobilis atstāj iespaidu ar mūsdienīgām tehnoloģijām, pateicoties tādam inovatīvajam aprīkojumam kā BMW Head-Up displejs vai papildaprīkojumā pieejamajiem LED priekšējiem lukturiem ar adaptīvo gaismas regulēšanas funkciju. Jauna benzīna un turbopūtes dīzeļdzinēju paaudze nodrošina neparastu efektivitātes un sportiskuma mijiedarbību. Turklāt kopš 2020. gada marta šis SUV ir pieejams arī kā hibrīdauto modelis. Papildus veiklajai BMW xDrive pilnpiedziņai tas tagad arī pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu.
Pateicoties ievērojami vairāk izvirzītajam dubultajam elipsveida režģim un platākajiem gaisa savācējiem priekšējā spoilera sānos, automobilis izskatās daudz elegantāks, kopš tā atjaunināšanas 2019. gadā.
Ražošanas periods: 2015.–2022. g.
Dzinēji: 1,5–2,0 litri (85–170 kW, 116–231 ZS), 3 un 4 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 439–4 447 mm / 1 821 mm / 1 582–1 612 mm
TREŠĀ PAAUDZE (BMW U11).
Kopš 2022. gada, BMW X1 ir bijis tikpat pārliecināts, cik daudzpusīgs un funkcionāls. Tas ir pieejams kā modelis ar iekšdedzes dzinēju, kā uzlādējams hibrīdauto vai pilnībā elektrisks automobilis. Tā skaidrā dizaina valoda rada pārliecinātas klātbūtnes sajūtu: pateicoties izvirzītajai priekšdaļai ar satriecošo, gandrīz kvadrātveida dubulto elipsveida režģi, monolītajiem dizaina elementiem vai gandrīz taisnstūra riteņu arkām, kas raksturīgas X sērijai.
Dinamiskus akcentus rada elegantie adaptīvie LED priekšējie lukturi, kas iestiepjas tālu sānos. Tas pats attiecas uz stāvajām proporcijām.
Jaudas un dinamikas kombināciju atspoguļo arī tehniskais aprīkojums. BMW X1 ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu vai ar veiklo BMW xDrive sistēmu. Papildus uzlabotajai braukšanas dinamikai tā piedāvā arī augstu saķeres un braukšanas drošības pakāpi. Automātiskā septiņpakāpju Steptronic pārnesumkārba ar dubulto sajūgu nozīmē augstu pārnesumu pārslēgšanas un braukšanas komforta pakāpi – un to visu ar nelielu degvielas patēriņu. Uzlādējamie hibrīdauto nodrošina pilnībā elektriski darbinātas braukšanas attālumu (WLTP) līdz 86 km[1].
Ražošanas periods: 2022. g. līdz šim
Dzinēji: 1,5–2,0 litri (100–240 kW, 136–326 ZS)[2], 3 un 4 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 500 mm / 1 845 mm / 1 630–1 642 mm
BMW X2.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW F39).
BMW X2 kā konceptautomobilis, kura pamatā ir BMW X1, saulesgaismu ieraudzīja 2016. gadā. . Kopš tā laika šis SUV modelis mūs iedvesmojis ar savu izteiksmīgo dizainu un tehnoloģisko izcilību. Gandrīz taisnstūra formas riteņu arkas izceļas ar ekskluzīvi ekstraverto raksturu un lēzenu jumta līniju. Priekšpusē par pašpārliecinātību liecina gaisa savācēji un dubultais elipsveida režģis, kas lejasdaļā paplatinās.
Braukšanas dinamikas izpratnē BMW X2 ir soli priekšā arī mazāko SUV modeļu grupai. Mūsdienīgi turbodzinēji apvienojumā ar Steptronic pārnesumkārbām nodrošina, ka jauda ir pilnīgā gatavībā. Coupé SUV ar papildaprīkojuma BMW xDrive pilnpiedziņu šķiet ērts arī ārpus pilsētas vides. Starp citu – uz jebkādas virsmas. BMW logotipi uz aizmugurējā statņa atgādina tādus leģendāros BMW modeļus kā 2000 CS un 3.0 CSL.
Ražošanas periods: 2018. g. līdz šim
Dzinēji: 1,5–2,0 litri (100–225 kW, 136–306 ZS), 3 un 4 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 360 mm / 1 824 mm / 1 512–1 526 mm
OTRĀ PAAUDZE (U10).
Otrās paaudzes BMW X2 ieradās 2024. gadā. SUV dizainu raksturo spēcīgas līnijas un Coupé siluets. Priekšpusē sportiskie elipsveida režģi ar tīkla dizainu akcentē tā satriecošo izskatu. Priekšpusē un aizmugurē lukturi ar vismodernāko LED tehnoloģiju nodrošina sportisku dizainu un optimālu redzamību.
Salonā izmantoti augstvērtīgi materiāli, inovatīva tehnoloģija un ergonomisks komforts. Perforētas sintētiskās ādas salona apdare ir patiesi pievilcīga un piedāvā neticami ērtu sēdēšanu. Inovatīvas izklaides programmas ar spēļu un video straumēšanu ir radītas, lai tiktu baudītas komfortā. Izmantojiet navigāciju un automobiļa iestatījumus lielajā izliektajā displejā un BMW Live kokpitā Professional. Un augstākās klases panorāmas jumta lūka paver skatu uz augšu, liekot salonam šķist vēl lielākam, sēžot jebkurā sēdvietā.
BMW X2 ar 125 kW (170 ZS)[3] jaudu uzņem paātrinājumu līdz maksimālajam ātrumam 213 km/h. Piedzīvojiet aizraujošu braukšanas dinamiku un baudiet priekšrocības, ko sniedz atjautīgās vadītāja palīdzības sistēmas, piemēram, novietošanas asistents Plus, kas nodrošina apkārtnes 3D skatu. Vai braukšanas palīgsistēma Professional, kas droši saglabā jūsu braukšanas joslu un attālumu, braucot ar ātrumu līdz 210 km/h.
Ražošanas periods: no 2024. gada
Dzinēji: 1,5–2,0 litri (110–221 kW, 150–300 ZS), 3 un 4 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 554–4 567 mm / 1 845 mm / 1 575–1 590 mm
BMW X3.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW E83).
2003. gadā BMW X3 tiek prezentēts 60. starptautiskajā autoizstādē (IAA). Tur šim apvidus automobilim gandrīz nav konkurentu. Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma ir jaunums un šeit piedzīvo savu debiju. Tā laideni sadala jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Satriecošais un sportiskais dizains arī svin savu pirmizrādi. Piemēram, satriecošā priekšdaļa, kurā biksenona priekšējie lukturi aptver dubulto elipsveida režģi. Tiem ir raksturīgie gabarītlukturu gredzeni, kas padara šī perioda BMW automobiļus skaidri atpazīstamus jau pa gabalu – pat tumsā.
2006. gadā tiek veikta atjaunināšana. Atjaunināšanas gaitā tiek papilināts radiatora režģis, aizmugurējie lukturi un priekšējais spoileris. Dzinēji tagad ir daudz efektīvāki un ievērojamāki jaudīgāki.
Ražošanas periods: 2003.–2010. g.
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (105–210 kW, 143–286 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 565 mm / 1 853 mm / 1 674 mm
OTRĀ PAAUDZE (BMW F25).
Sešus gadus vēlāk klajā nāk tā pēctecis ar pilnīgi jaunu dizainu. Pārliecināts un kompetents – ar pilnīgi jaunu iespēju klāstu. Piemēram, ar elektroniski vadītiem amortizatoriem, kas aktīvi pielāgojas ceļa virsmai. Un braukšanas dinamikas vadība, kas ļauj dzinējam uz akseleratora pedāļa kustībām reaģēt daudz spontānāk. Tas attiecas arī uz pārnesumkārbas dinamisko pārnesumu pārslēgšanu, kā arī uz stūrēšanas reakciju un dinamisko stabilitātes kontroli (DSC). Pilnīgs vadītāja palīdzības sistēmu klāsts, piemēram, palikšanas joslā palīgs un BMW Head-Up displejs, nodrošina pavisam jaunu braukšanas pieredzi. Tas viss papildus BMW automobiļa standarta aprīkojuma iespējām.
2014. gada SUV modeļa jauninājumā iekļauts jauns priekšējo lukturu dizains un pagriezienu rādītāji ārējos atpakaļskata spoguļos. Salonā ir vairāk hroma elementu, standarta ādas stūre un ievērojami vairāk iespēju BMW X3 pielāgošanai atbilstoši individuālām vēlmēm.
Ražošanas periods: 2010.–2017. g.
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (105–230 kW, 143–313 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 648 mm / 1 881 mm / 1 661 mm
TREŠĀ PAAUDZE (BMW G01 & F97).
SUV trešā paaudze ir pieejama kopš 2017. gada. Kaut arī šis modelis ir lielāks nekā tā priekštecis, tas tik un tā sver mazāk. Pateicoties tam, modelis ir sevišķi veikls. Automobiļa priekšējie lukturi, radiatora režģis un aizmugurējie lukturi uzsver tā platumu. BMW X3 ar platāku dubulto elipsveida režģi un gaisa savācējiem ir pārliecināts un sportisks.
Kokpits ir animēts un mūsdienīgs, un to var vadīt ar BMW žestu vadību. Automobilī ir vislabākās sava veida vadītāja palīdzības sistēmas. Piemēram, automobilis var patstāvīgi veikt apdzīšanu. Šasijai, transmisijai un dzinējam ir sportiska konstrukcija. Pieejama ir arī atjautīgā pilnpiedziņa BMW xDrive. Automobilis ir piemērots jebkurai situācijai: neatkarīgi no tā, vai atrodaties pilsētā, laukos vai neskartā dabā.
Ražošanas periods: 2017. g. līdz šim
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (135–375 kW, 184–510 ZS)[2], 4 un 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 708–4 734 mm/1 891–1 897 mm/1 667–1 676 mm
BMW X4.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW F26).
2014. gada piedzīvojām to, ka BMW iepazīstina ar vidējās klases SUV Coupé. Runājot par tehniskām detaļām, BMW X4 pamatā ir BMW X3. Tas ir sevišķi atšķirīgs dizaina ziņā. Izliektā jumta līnija un dubultās ieloces tā sānos uzsver automobiļa sportisko raksturu. Arī priekšdaļa un aizmugure izceļ automobiļa platumu. Tas redzams līdz pat plakanajam dubultajam elipsveida režģim priekšdaļā un priekšējiem lukturiem un aizmugurējiem lukturiem, kas iestiepjas sānos.
BMW X4 darbina plašs dzinēju klāsts. Efektīvie un jaudīgie spēka agregāti ļauj automobilim jebkurā situācijā darboties veikli un dinamiski. Standarta pilnpiedziņas sistēma nodrošina unikālu braukšanas dinamiku. Starp citu – uz jebkādas virsmas.
Ražošanas periods: 2014.–2018. g.
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (135–230 kW, 184–313 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 671 mm / 1 881 mm / 1 624 mm
OTRĀ PAAUDZE (BMW G02 & F98).
BMW X4 otrā paaudze ir vēl sportiskāka. Ar pamatīgām riteņu arkām, platu ass šķērsbāzi un Coupé jumta līniju. Šādi dizains iespaidīgi pauž X modeļa īpašības: jaudu, pārliecību un sportiskumu. Šaurie LED aizmugurējie lukturi vizuāli paplatina aizmuguri. Tāpat kā līnija, kas pacelta virs aizmugurējiem spārniem. Priekšpusē dominē divdaļīgais dubultais elipsveida režģis ar šaurajiem LED priekšējiem lukturiem. Tas pastiprina šī SUV Coupé sportisko un dinamisko iespaidu.
Atjautīgā BMW xDrive pilnpiedziņas sistēma ir iekļauta visos BMW X4 modeļos. Šis automobilis apvienojumā ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas pieejama standartaprīkojumā, atstāj iespaidu ar nepārspētu braukšanas dinamiku. Salonā iekļauti lieli skārienekrāni, BMW žestu vadība un mūsdienīgas vadītāja palīdzības sistēmas.
Ražošanas periods: 2018. g. līdz šim
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (135–375 kW, 184–510 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 733–4 758 mm/1 918–1 938 mm/1 618–1 621 mm
BMW X5.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW E53).
Ne mazāk kā revolucionāra inovācija: 1999. gadā pasaule tika iepazīstināta ar pirmo BMW apvidus automobili. Sporta apvidus automobilis (SUV) ar pilnpiedziņu standarta aprīkojumā ekskluzivitāti apvieno ar sportiskumu un komfortu. Augstākās klases automobilis ar veiklību, kādu sagaidāt no BMW. Tikpat lielā mērā pateicoties arī izcili noregulētajai šasijai un balstiekārtai un jaudīgiem dzinējiem ar sešiem un astoņiem cilindriem.
2003. gadā atjaunināšanas gaitā tiek radīts izteiksmīgāks izskats, pārveidojot dubulto elipsveida režģi. Tāpat tiek veikti tehniski uzlabojumi jaunā BMW xDrive veidolā. Ievērojami uzlabota vilce un ātrāka reakcija nodrošina skaidras priekšrocības attiecībā uz vadāmību un dinamiku. 2004. gadā – ar BMW X5 4.8is – kļūst pieejams visjaudīgākais astoņcilindru dzinējs. To padara unikālu tā 4,8 litru darba tilpums un 265 kW (360 ZS) jauda. Tiek saražoti vairāk nekā 500 000 E53 modeļi.
Ražošanas periods: 1999.–2006. g.
Dzinēji: 3,0–4,8 litri (135–265 kW, 184–360 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 667 mm/1 872–1 925 mm/1 707–1 715 mm
OTRĀ PAAUDZE (BMW E70).
2006. gadā tiek laists klajā BMW X5 pēctecis. Tas atstāj iespaidu ar tādām tehniskajām inovācijām kā Adaptive Drive sistēma. Šis modelis lepojas ar pretapgāšanās stabilizāciju un aktīvi ietekmē amortizatorus. Vizuāli šis visu segumu automobilis šķiet sportiskāks un veiklāks, pateicoties pārskatītajam dizainam. To īpaši izceļ arī izteiksmīgās riteņu arkas. Priekšējiem lukturiem ir iestrādāti gredzenveida braukšanas un gabarītlukturi. Šādi šis automobilis kā krēslā, tā naktī uzreiz atpazīstams kā BMW. Papildaprīkojuma trešā sēdekļu rinda ļauj pārvadāt līdz sešiem papildu pasažieriem, ja tas nepieciešams.
2010. gadā, veicot šī modeļa atjaunināšanu, SUV iegūst priekšējos lukturus ar LED izskatu. Un pilnīgi atjauninātu dzinēju klāstu. Vadītāja palīdzības sistēmās tagad iekļauta ātruma ierobežojumu informācija un aktīvā kruīzkontrole. Īpašs akcents ir arī sānskats. Šī funkcija izmanto kameras automobiļa sānos, lai nodrošinātu vadītājus ar vēl labāku pārskatu.
Ražošanas periods: 2006.–2013. g.
Dzinēji: 3,0–4,8 litri (173–300 kW, 235–408 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 854 mm / 1 933 mm / 1 739 mm
TREŠĀS PAAUDZES (BMW F15).
Aerodinamiski trešās paaudzes uzlabojumi ir uzreiz pamanāmi. Izsmalcinātā gaisa savācēju sistēma priekšējā spoilerī un gaisa atvere aiz priekšējiem riteņiem samazina gaisa virpuļus priekšējo riteņu arkās. Tas samazina pretestību. Harmoniskās proporcijas pauž izsmalcinātību, pārliecību un veiklību.
Fona apgaismojums salonā izskatās sevišķi eleganti. Rūpīgi apstrādātu, kvalitatīvu materiālu izmantošana uzsver šo cēlo pieeju. Tas ir pamanāms, piemēram, attiecībā uz ādu ar dubulto šuvumu. Varat intuitīvi vadīt visaptverošās vadītāja palīdzības sistēmas, pateicoties pārstrādātajam iDrive Touch kontrollerim ar tā jutīgo saskarni. Tostarp arī kruīzkontroli ar sastrēgumu asistentu. Un BMW nakts redzamības sistēmu, kas cilvēkus un dzīvniekus padara naktī viegli atpazīstamus.
Ražošanas periods: 2013.–2018. g.
Dzinēji: 2,0–4,4 litri (160–330 kW, 218–450 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 880–4 886 mm/1 938–1 985 mm/1 717–1 762 mm
CETURTĀ PAAUDZE (BMW G05).
BMW X5 ir pārliecināts un satriecošs, pateicoties acīmredzami palielinātajiem izmēriem un tagad viendaļīgajam dubultajam elipsveida režģim. LED priekšējie lukturi var papildus skaidri izgaismot ceļu ar Laserlight. BMW Live kokpits Professional ir pilnībā digitāls un var tikt pielāgots atbilstoši jūsu vajadzībām. Varat to vadīt intuitīvi ar žestiem un balss vadību. Mūsdienīgas vadītāja palīdzības sistēmas sniedz atbalstu vadītājam bīstamās situācijās, piemēram, bremzējot.
Bezceļu braukšanai SUV apvidus pakotnē ir četri braukšanas režīmi dažādiem ceļa segumiem. Perfektai braukšanas pieredzei – vienmēr. Efektīvi dzinēji un regulējama šasija nodrošina veiklību un dinamiku. Šis SUV kā uzlādējams hibrīdauto modelis piedāvā prieku, ko sniedz braukšana ikdienas gaitās gandrīz pilnīgi klusi un neradot izmešus, pateicoties tā papildus elektriskajai piedziņai.
Ražošanas periods: 2018.–2022. g.
Dzinēji: 2,0–4,4 litri (170–390 kW, 231–530 ZS), 4, 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 922–4 938 mm/2 004–2 015 mm/1 745–1 747 mm
PIEKTĀ PAAUDZE (BMW G05 & F95).
2022. gadā BMW X5 izskatās gandrīz kā pilnīgi jauns modelis, pateicoties visaptverošajai atjaunināšanai, kas veikta tā priekšdaļai. Plata, horizontāla virsmas konstrukcija. Raksturīgais BMW elipsveida režģis ar Iconic Glow apgaismojumu. Pārskatīti, šaurāki LED priekšējie lukturi. Kopā tie veido satriecošu un izteiksmīgu veidolu. Šī dizaina pieeja turpinās trīsdimensiju LED aizmugurējos lukturos un aizmugures platajā stājā. BMW X5 vēl vairāk tiek uzlabots atkarībā no izraudzītās pakotnes, to modernizējot (ar X Line) vai padarot sportiskāku (ar M sporta pakotni).
Arī automobiļa salons ir mūsdienīgs. Iestrādātais BMW izliektais displejs un BMW mijiedarbības josla kā vadības elements rada multivides pieredzi. Crafted Clarity stikla aplikācija rada luksusa akcentu. Ar rokām darinātie, pulētie kristālstikla elementi rotā pārnesumu pārslēgsviru ar izgaismotu X simbolu, Start/Stop slēdzi un iDrive kontrolleri. Pateicoties jaunajam piekabes palīgam, tagad varat braukt atpakaļgaitā arī ar piekabi.
SUV piedāvā sportisku braukšanas dinamiku ar savu jaudīgo BMW TwinPower Turbo sešcilindru iekšdedzes dzinēju. Tas atstāj iespaidu ar augstākās klases komfortu, pateicoties xOffroad pakotnei un adaptīvajai divasu pneimatiskajai balstiekārtai.
Ražošanas periods: 2022. g. līdz šim
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (219–460 kW, 298–625 ZS)[2], 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 935 mm / 2 004 mm / 1 765 mm
BMW X6.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW E71).
Vai tas ir Coupé? Vai tas ir SUV? 2008. gadā ielās parādījās apvidus automobilis, kas nebija klasificējams. BMW X6 apvieno vislabākās abu automobiļu klašu īpašības. Automobilis individuālistiem, kuri novērtē sniegumu. Ar sešu un astoņu cilindru dzinējiem tam ir pārpārēm jaudas, ko optimāli īsteno dinamiskā jaudas kontrole (DPC), vienlaikus uzlabojot stūrēšanas precizitāti. Apvienojumā ar atjautīgo xDrive pilnpiedziņu tiek uzlabota virziena stabilitāte un saķeri, jo griezes momentu tagad var pastāvīgi laideni dalīt katram ritenim atsevišķi.
Šis automobilis visiem segumiem izskatās īpaši aerodinamisks, pateicoties tā Coupé līdzīgajām sānu līnijām. Šaurie priekšējie lukturi apvienojumā ar dubulto elipsveida režģi vizuāli paplatina priekšdaļu.
2012. gada modeļa atjaunināšanas ietvaros diskrēti mainās tā dizains. Gabarītlukturu gredzeni tagad pieejami ar LED izskatu. Pieejams arī daudz plašāks aprīkojuma iespēju klāsts. Piemēram, dzinēja pārsegs ar Powerdome konstrukciju.
Ražošanas periods: 2008.–2014. g.
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (173–300 kW, 235–408 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 876–4 877 mm / 1 983 mm / 1 684–1 690 mm
OTRĀ PAAUDZE (BMW F16).
Pēctecim ir vēl neatkarīgāks raksturs. Dubultajam elipsveida režģim pietuvinātie priekšējie lukturi liek SUV modelim izskatīties vēl platākam. Tā priekšdaļa ir vēl stāvāka. Aizmuguri tagad rotā platāki aizmugurējie lukturi. Skatienus piesaista dubultās ieloces sānos. Salonā izmantoti augstvērtīgi materiāli, atjaunināts instrumentu panelis un fona apgaismojums, kam iespējams mainīt krāsu. Baudiet teju neierobežotu mūzikas un satura straumēšanu.
Jaunie dzinēji rada lielāku jaudu, palielinot arī efektivitāti. Kopā ar standarta xDrive pilnpiedziņu un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu tie aicina baudīt dinamisku un veiklu braukšanu.
Ražošanas periods: 2014.–2019. g.
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (190–330 kW, 258–450 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 909 mm / 1 989 mm / 1 689–1 702 mm
TREŠĀ PAAUDZE (BMW G06).
2019. gadā BMW X6 lepojas spēcīgām proporcijām un izteiksmīgu dizainu. Ļoti šauri un gari priekšējie un aizmugurējie lukturi. Lieli gaisa savācēji sānos un zem dubultā elipsveida režģa. Pateicoties izgaismojumam un papildaprīkojuma Laserlight, SUV paliek redzams pat tumsā. Spēcīgi dzinēji, atjautīgas vadītāja palīdzības sistēmas un standarta xDrive pilnpiedziņa nodrošina sevišķi iespaidīgu braukšanas dinamiku.
Divdesmit Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistēmas skaļruņi nodrošina īpašu klausīšanās pieredzi, kad vien vēlaties. Ar BMW X6 savus galamērķus varat sasniegt ne tikai ātri un droši, bet arī ērti.
Ražošanas periods: 2019.–2022. g.
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (195–390 kW, 265–530 ZS), 4 un 6/8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 935–4 948 mm/2 004–2 019 mm/1 693–1 697 mm
CETURTĀ PAAUDZE (BMW G06 & F96).
Spēkpilns sportiskums ar maksimālu izteiksmīgumu. BMW X6 ceturtās paaudzes standartaprīkojumā ir M sporta pakotne. Pārstrādātā priekšdaļa ar Iconic Glow elipsveida režģa apgaismojumu rada vizuālu akcentu. Tāpat kā sportiskās, aerodinamiski pilnveidotās virsbūves detaļas. M High-gloss Shadow Line apdare, M raksturīgie izpūtēji, 20 collu BMW vieglmetāla diski un M dizaina buferi priekšpusē un aizmugurē piesaistīs visu apkārtējo uzmanību.
Salonā dominē arī luksusa sportiskums un mūsdienīgas tehnoloģijas. BMW izliektais displejs un instrumentu panelis ar M raksturīgo displeju, M ādas stūre, ekskluzīvi M pedāļi un durvju sliekšņu apdare ar izgaismotu M uzrakstu padara to sevišķi elegantu.
Šis SUV modelis panāk tīru braukšanas dinamiku ar savu jaudīgo BMW TwinPower Turbo astoņu cilindru dzinēju. Un, pateicoties xOffroad pakotnei un astoņpakāpju Steptronic sport pārnesumkārbai, tas piedāvā augstākās pakāpes braukšanas komfortu uz jebkura ceļa seguma. To kontrolē tieši un veikli ar adaptīvās M balstiekārtas un sprinta funkcijas palīdzību.
Ražošanas periods: 2022. g. līdz šim
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (219–460 kW, 298–625 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 4 960 mm / 2 004 mm / 1 700 mm
BMW X7.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW G07).
BMW X7 ir lielākais SUV, kādu BMW jebkad uzbūvējis. Šajā ziņā to var salīdzināt tikai ar jaunāko BMW XM. Tomēr tā minimālisma stils un vienkāršā dizaina valoda padara to vieglu un veiklu. Sportisks, atlētisks un pārliecināts – tam piemīt BMW raksturīgās īpašības. Un šis modelis tās definē no jauna. Tam piemīt šai klasei unikāls braukšanas komforts un braukšanas dinamika. To nodrošina arī dubultās vadības sviras priekšpusē, piecu posmu tilts aizmugurē, xDrive pilnpiedziņa un astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Salona priekšdaļā vadītājam visa svarīgā informācija tiek sniegta, izmantojot divus 12,3 collu displejus, kuros vadītājs var arī kontrolēt dažādās funkcijas un augstākās klases vadītāja palīdzības sistēmas. Aizmugurē izklaidi salonā nodrošina divi displeji. Paveroties uz augšu, redzama standarta aprīkojumā iekļautā panorāmas jumta lūku, kas tumsā izgaismota ar 15 000 krāsainu gaismas punktu. SUV kolekcija piedāvā plašu pielāgošanas iespēju klāstu. Sākot ar Merino ādu ar kontrastējošām šuvēm un beidzot ar ekskluzīvu metālisku krāsu apdari – tiek piepildītas visas vēlmes.
2022. gadā BMW X7 piedzīvo izteiksmīgu un elegantu atjaunināšanu. Šis automobilis ar Iconic Glow izgaismoto elipsveida režģi, savu plato stāju un jauno metālisko Sparkling Copper Grey virsbūves krāsu demonstrē sevi kā piederīgu luksusa klasei. BMW izliektais displejs un BMW operētājsistēma 8 piedāvā inovatīvu digitālu pieredzi kokpitā.
Ražošanas periods: 2019. g. līdz šim
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (259–390 kW, 352–530 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums / platums / augstums: 5 151–5 181 mm / 2 000 mm / 1 835 mm
BMW XM.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW G09).
Pateicoties no jauna izstrādātajam V8 dzinējam, jaudīgais BMW XM modelis uz ceļa nodrošina 550 kW (748 ZS) jaudu. Un ar pilnībā elektriskas darbības attālumu 83 km (WLTP)[1] tas vienlaikus piedāvā braukšanu klusi un neradot izmešus. Pateicoties mūsdienīgajai uzlādējama hibrīdauto tehnoloģijai, SUV apvieno vislabāko no abām pasaulēm.
Arī lielās un spēcīgās proporcijas uzskatāmi demonstrē tā bezkompromisa individualitāti. Ar jauno, unikālo priekšdaļas dizainu BMW M zīmols nostiprina savu vietu luksusa segmentā.
BMW M un BMW X elementu kombinācija tāpat nemainīgi saglabāta arī salonā. Priekšdaļa pauž orientēšanos uz sniegumu. Kā jau tas ir raksturīgi BMW M – vadītājs ir uzmanības centrā. BMW izliektā displeja jaunā ekrāna grupa rada sasaista tradicionālo orientāciju uz vadītāju un mūsdienīgas, digitālas funkcijas.
Vadītājam izteikti pievērstā uzmanība priekšējā daļā kontrastē ar mājīgo un luksusa telpas atmosfēru aizmugurē. Šeit pasažierus sagaida slavenības cienīga vieta atpūtai. Pateicoties augstākās kvalitātes materiāliem, izsmalcinātām virsmām un izteiksmīgām detaļām. Aizmugurē vizuālu akcentu rada jumts ar trīsdimensiju prizmas struktūru. Šis elements kopā ar fona apgaismojumu izteiksmīgi demonstrē progresīva luksusa un komforta mijiedarbību.
Ražošanas periods: 2022. g. līdz šim
Dzinēji: 4,4 litru (360–430 kW, 489–585 ZS) astoņcilindru iekšdedzes dzinējs + elektromotors (145 kW, 197 ZS), sistēmas jauda (480–550 kW, 653–748 ZS)[2]
Garums / platums / augstums: 5 110 mm / 2 005 mm / 1 755 mm
BMW iX1.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW U11 BEV).
2022. gadā BMW iX1 tiek laists klajā kā pirmais BMW elektriskais SUV. Vienlaikus tas ir arī mazāko BMW SUV klases sākotnējais elektriskais modelis.
BMW iX1 apvieno klasiska kompaktā SUV augsto braukšanas dinamikas pakāpi ar BMW eDrive tehnoloģijas mūsdienīgo efektivitāti. Ar šo modeli tiek piedāvāts lielāks darbības attālums, pateicoties plakanajam augstsprieguma akumulatoram balstrāmī un rekuperācijas sistēmai: līdz 474 kilometriem (WLTP)[1] ar vienu akumulatora uzlādi. Kopējo spēkpilno komplektu noslēdz ievērojamā 230 kW (313 ZS)[4] jauda.
Drosmīgā priekšdaļa un stāvās proporcijas rada mūsdienīgu un dinamisku izskatu. Zilie akcenti pievērš uzmanību spēcīgā automobiļa elektriskajai piedziņai. Arī E-SUV salons ir mūsdienīgs. Baudiet sevišķi ērtu sēdēšanas pieredzi, pateicoties aktīvajiem sēdekļiem. Elegantais BMW izliektais displejs bez rāmja ar balss un skārienvadību vienlaikus ir galvenā BMW iDrive saskarne.
Ražošanas periods: 2022. g. līdz šim
Dzinēji: elektromotors (150–230 kW, 204–313 ZS)[4]
Garums / platums / augstums: 4 500 mm / 1 845 mm / 1 616 mm
BMW iX2.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW U10 BEV).
2024. gadā BMW iX2 apvieno SUV plašumu ar pilnībā elektriskas piedziņas priekšrocībām. Tam ir spēkpilna konstrukcija ar satriecošām līnijām un SUV Coupé siluetu. Priekšpusē BMW Iconic Glow izgaismotais elipsveida režģis pauž izteiksmīgu apliecinājumu. M sporta pakotne apvienojumā ar 20 collu M vieglmetāla diskiem skaidri vēl vairāk paspilgtina BMW iX2 dzīvīgo izskatu.
SUV ir vienlīdz elegants iekšpusē un spēkpilns ārpusē. Tā ergonomiskie sporta sēdekļi nodrošina optimālu stabilitāti, pat izvēloties sportisku braukšanas stilu. Izmantojiet BMW izliekto displeju un BMW Live kokpitu Professional ar operētājsistēmu 9, lai intuitīvi vadītu mūziku, spēles un ērto navigāciju ar skaidru maršruta pārskatāmību. Un, pateicoties 12 Harmon Kardon HiFi sistēmas skaļruņiem jūsu iecienītākā mūzika skanēs vēl iespaidīgāk! Augstākās klases panorāmas jumta lūka paver skatu uz telpu augšpusē, liekot salonam šķist vēl lielākam, sēžot jebkurā sēdvietā.
Ar 230 kW (313 ZS)[4] jaudu BMW iX2 uzņem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h nieka 5,6 sekundēs. Iegūstiet izcilu braukšanas dinamiku un baudiet priekšrocības, ko sniedz atjautīgās vadītāja palīdzības sistēmas, piemēram, novietošanas asistents Plus, kas piedāvā jūsu apkārtnes 3D skatu. Vai braukšanas palīgsistēma Professional, kas droši saglabā jūsu braukšanas joslu un attālumu, braucot ar ātrumu līdz 210 km/h.
Ražošanas periods: no 2024. gada
Dzinēji: elektromotors (230 kW, 313 ZS)[4]
Garums / platums / augstums: 4 554 mm / 1 845 mm / 1 560 mm
BMW iX3.
PIRMĀ PAAUDZE (BMW G08 BEV).
2021. gada sākumā pārstāvniecībās ieradās elektriskā BMW X3 versija, kas 2018. gada aprīlī vēl bija konceptauto. Pateicoties piektās paaudzes BMW eDrive tehnoloģijai, BMW iX3 ar 210 kW (286 ZS) jaudu piedāvā iespaidīgu braukšanas dinamiku. 400 Nm griezes moments vienmēr ir pieejams nekavējoties. Kopā ar atjautīgi pielāgoto šasiju tas, esot kustībā, ir arī sevišķi dinamisks. Un arī mērojot lielākus attālumus. Pateicoties rekuperācijas sistēmai, pilnībā elektriskās darbības attālums (WLTP) ir 450 kilometri[1].
Bet elektriskais SUV atstāj iespaidu arī ar salonu. Mūsdienīgs, elegants noskaņojums sastopas ar animētu BMW Live kokpitu un zilas krāsas iedarbināšanas pogu. BMW iX3 jūtas kā mājās gan pilsētas vidē, gan apvidū.
Ražošanas periods: 2021. g. līdz šim
Dzinēji: Dzinēji: elektromotors (210 kW, 286 ZS)
Garums / platums / augstums: 4 734 mm / 1 891 mm / 1 668 mm
BMW iX
PIRMĀ PAAUDZE (BMW i20).
Pat BMW iX priekšdaļa garantē izteiksmīgu izskatu. Ārkārtīgi šaurie priekšējie lukturi kontrastē ar plašo elipsveida režģi. Aiz tā atrodas liels skaits darbam gatavu sensoru. Turklāt arī dizains ir tīrs un nemainīgi aerodinamisks ar padziļinātiem durvju rokturiem un skaidru dizaina valodu.
Ar iespaidīgu darbības attālumu (WLTP) līdz 630 km[1] (WLTP) un 385 kW (523 ZS) jaudu šis E-SUV atstāj iespaidu ar tehnisku precizitāti, izsmalcinātību un piemērotību ikdienas lietošanai.
Iekšpusē BMW iX turpina komforta, sportiskuma un inovāciju īpašības, pārvēršot tās pilnīgi jaunā salona pieredzē. Pilnībā pārstrādātā iDrive ir loģiska vienkāršas un dabiskas vadības evolūcija. Visi paziņojumi tiek parādīti displejos, kas pavērsti pret vadītāju, vai tiek projicēta uz vējstikla, izmantojot Head-Up displeju. Visaptverošais vadītāja palīdzības sistēmu klāsts piedāvā ērtu un drošu automobiļa vadīšanas pieredzi. BMW iX ir skaidra izvēle attiecībā uz nākotni vērstu, pilnībā elektrisku SUV augstākajā klasē.
Ražošanas periods: 2021. g. līdz šim
Dzinēji: Dzinēji: elektromotors (240–455 kW, 326–619 ZS)
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI.
Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW iX M60[1]:
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7–22,0;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 500-563
BMW iX[1]:
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 24,7–19,4;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 403–633
BMW iX3[1]:
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,0–17,6;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 461–471
BMW iX2[1]:
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 17,7–15,3;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 417–478
BMW iX1[1]:
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 18,1–15,4;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 417–474
BMW XM[1]:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 2,0–1,5;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 45–35;
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 33,6–31,5;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 76–84
BMW X7 M60i xDrive:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 12,9–12,1;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 292–273
BMW X7:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 12,9–7,8;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 292–203
BMW X6:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 12,3–7,1;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 279–187
BMW X5[1]:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 12,5–0,8;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 283–19;
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 30,7–26,3;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 87–102
BMW X4:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 9,5–6,0;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 215–156
BMW X3[1]:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 9,5–2,1;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 216–47;
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 23,5–21,5;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 39–44
BMW X2 M35i xDrive:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 8,1–7,7;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 183–174
BMW X1 M35i xDrive:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 8,1–7,8;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 183-176
BMW X1[1]:
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km: 8,1–0,7;
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 183–16;
Enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km: 19,3–16,8;
Elektriskās darbības attālums, WLTP km: 71–86
[1] Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši personiskā braukšanas stila, maršruta, āra temperatūras, apsildes/gaisa kondicionēšanas un iepriekšējās sagatavošanās.
[2] Uzlādējams hibrīdauto: elektriskā piedziņa atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa.
[3] Veido iekšdedzes dzinēja piedziņa (115 kW) un elektriskā piedziņa (14 kW).
[4] Īslaicīga pastiprināta darbība, <10 sekundes pārsniedzot norādītās nominālās vērtības. Jaudas, snieguma, patēriņa un CO2 izmešu rādītāji attiecas uz automobiļiem ar standarta transmisiju.
Oficiālie dati attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, enerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu noteikti atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 aktuālajā versijā. Datos attiecībā uz darbības attālumiem saskaņā ar WLTP ņemts vērā papildaprīkojums (šajā gadījumā – Vācijas tirgū). Automobiļiem, kuru tips kopš 2021. gada 1. janvāra apstiprināts no jauna, pastāv tikai oficiālie WLTP dati. Turklāt saskaņā ar EK Īstenošanas regulu 2022/195 NEDC vērtības no atbilstības sertifikātiem tiek dzēstas no 2023. gada 1. janvāra. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas procedūrām skatiet www.bmw.com/wltp
Plašāku informāciju par jauno pasažieru automobiļu nominālo degvielas patēriņu, nominālo elektrības patēriņu un nominālajiem specifiskajiem CO2 izmešiem var iegūt degvielas patēriņa, CO2 izmešu un elektrības patēriņa vadlīnijās, kas bez maksas ir pieejamas visās tirdzniecības vietās, Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vācija un https://www.dat.de/co2/.
Benzīna dzinēju snieguma dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto RON 98 degvielu. Degvielas patēriņa dati attiecas uz automobiļiem, kas izmanto standarta degvielu saskaņā ar EK regulu 715/2007. Var izmantot arī RON 91 un augstākas vērtības degvielu ar 10 % maksimālo etanola daudzumu (E10). BMW iesaka RON 95 degvielu. Lieljaudas automobiļiem BMW iesaka RON 98 degvielu.