Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
PIRMAIS BMW iX: JAUNAS ĒRAS AIZSĀCĒJS.
Redzējuma auglis. Radīts elektromobilitātei. Pateicoties efektīvajai BMW eDrive tehnoloģijai un pilnībā elektriskajai pilnpiedziņai, BMW iX sasniedz izcilu darbības attālumu un spēcīgu paātrinājumu no pilnīga miera stāvokļa. Atjautīgā BMW operētājsistēma 8.5 vienmēr ir atjaunināta, kā arī vadāma pilnībā intuitīvi.
IZVĒLIETIES NO MŪSU IETEIKUMIEM ATTIECĪBĀ UZ BMW iX.
ESSENCE
- Electric range: 425 km
- Driving Performance 0–100km/h: 6.1 sec
- Comfort Access, Multifunctional seats & Parking Assistant Plus
BALANCE
- Electric range: 630 km
- Driving Performance 0–100km/h: 4.6 sec
- Sport Package, Panorama Glass Roof Sky Lounge, Heat Comfort Package
SĀCIET VEIDOT SAVA BMW iX DIZAINU!
ESAT PRIECĪGI SATRAUKTS? REĢISTRĒJIET SAVAS VĒLMES ŠODIEN.
Kāpēc darbības attālumi atšķiras?
Elektriskā automobiļa attiecīgais darbības attālums atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, no braukšanas stila, maršruta nosacījumiem, automobiļa aprīkojuma, laikapstākļiem un lietderīgās slodzes.
Detalizēts apskats
Darbības attālumu visvairāk samazina liels vidējais ātrums (uz automaģistrāles), savukārt braukšana iekšpilsētas satiksmē nodrošina lielāku darbības attālumu, pateicoties mazākam ātrumam un ievērojamākai rekuperācijai (pretstatā automobiļiem ar iekšējiem iekšdedzes dzinējiem). Vēl darbības attālums mazinās zemā temperatūrā apsildes dēļ un augstā temperatūrā – spēcīgas gaisa kondicionēšanas dēļ. Kas attiecas uz īpašām iespējām/aprīkojumu – darbības attālumu parasti samazina lielāka izmēra riepas (ja aerodinamisko trūkumu nekompensē slēgtāka dizaina diski). Darbības attālumu ietekmē arī riepu rites pretestības klase: piemēram, ziemas riepu lietojums salīdzinājumā ar A klases vasaras riepām samazina darbības attālumu.
Pamata darbības attāluma specifikācija un darbības attāluma vērtības šajā indikatorā
Modeļa izvēlē norādīto darbības attāluma vērtību pamato WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure – Pasaules saskaņotā vieglo transportlīdzekļu pārbaudes procedūras) cikls.
WLTP ļauj veikt darbības attāluma aprēķinu, pamatojoties uz noteiktiem braukšanas apstākļiem. WLTP aprēķinos tiek uzskatīts, ka braukšanai izvēlēts resursus taupošs braukšanas stils ar maršrutu, kurā ir gan pilsētas ielas, gan lauku ceļi, gan automaģistrāles.
Darbības attāluma indikators ļauj aprēķināt darbības attālumu jūsu ierastajos braukšanas apstākļos. Ārējais aplis attēlo aprēķināto darbības attāluma vērtību, ko pamato lineāri attālumi (nevis reāla ielu karte), savukārt iekšējais aplis parāda aprēķināto vērtību -30%, ņemot vērā reālos maršrutus.Kādi ir pieņēmumi, kuros ņemts vērā braukšanas stils?
Iestatot “sportisku” braukšanas stilu, tiek uzskatīts, ka 100 % brauciena noris pa automaģistrāli ar ātrumu apmēram 130 km/h un ar dinamisku apdzīšanas stilu. Ar “ekonomisku” braukšanu saprotama resursus taupoša braukšana pa lauku ceļiem ar vidējo ātrumu apmēram 80 km/h. Iestatījumi starp galējām atzīmēm rada abu braukšanas veidu kombināciju.
VAIRĀK NEKĀ 633 KM[1] DARBĪBAS ATTĀLUMS AR BMW iX.
Ar 633 km[1] darbības attālumu BMW iX xDrive50 (BMW iX xDrive40: 436 km[1]) ir ideāli piemērots gan braukšanai pilsētā, gan lielu attālumu mērošanai. Pateicoties maksimāli efektīvajai konstrukcijai, tam ir ārkārtīgi mazs enerģijas patēriņš, kas nepārsniedz 21,5 kW/h, un izcils aerodinamikas rādītājs 0,25 cd, kas ir labākais savā automobiļu segmentā. Vadot BMW iX režīmā My Mode Efficient, šī iespaidīgā efektivitāte izpaužas vēl spilgtāk.
BMW iX AR 523 ZS[1].
BMW iX ar diviem spēcīgiem elektromotoriem un BMW xDrive elektrisku pilnpiedziņu piedāvā izcilu elektrisku sniegumu: 523 ZS[1] paātrina BMW iX xDrive50 no 0 līdz 100 km/h 4,6 sekundēs (BMW iX xDrive40: 326 ZS[1]; 0–100 km/h 6,1 s). Nekavējoties pieejamais griezes moments un bezpakāpju paātrinājums no pilnīga miera stāvokļa ļauj BMW iX reaģēt uz katru akseleratora pedāļa kustību precīzi un spontāni un sniegt vienmērīgas braukšanas baudījumu.
UZLĀDES LAIKS 100 KM* DARBĪBAS ATTĀLUMAM.
Ar savu BMW iX un BMW uzlādi varat izmantot priekšrocības, kādas sniedz daudzi pielāgoti piedāvājumi uzlādei mājās, atrodoties ceļā un darbā. Kā arī iespaidīgs uzlādes sniegums, ļaujot atkārtoti uzlādēt automobili līdz 150 km* darbības attālumam tikai 10 minūtēs BMW iX xDrive50 gadījumā (BMW iX xDrive40: līdz vairāk nekā 95 km* 10 minūtēs) vai līdz 80% darbības attāluma mazāk kā 40 minūtēs publiskajās IONITY lieljaudas uzlādes stacijās.
* Šīs vērtības attiecas uz 10% sākotnējo uzlādes stāvokli.
- BMW iX xDrive50
- BMW iX xDrive40
Uzlāde mājās 100 km darbības attālumam.
01:41 h – lokanais ātrās uzlādes kabelis (11kW) rūpnieciskā kontaktligzdā
08:31 h – standarta uzlādes kabelis vai lokanais ātrās uzlādes kabelis (2,3 kW) mājsaimniecības kontaktligzdā
Uzlāde, esot ceļā, 100 km darbības attālumam.
00:21 h – ātrās uzlādes stacija (50kW) rūpnieciskā kontaktligzdā
01:41 h – maiņstrāvas uzlādes stacija (maks. automobiļa uzlādes jauda)
Uzlāde mājās 100 km darbības attālumam.
01:39 h – lokanais ātrās uzlādes kabelis (11kW) rūpnieciskā kontaktligzdā
08:18 h – standarta uzlādes kabelis vai lokanais ātrās uzlādes kabelis (2,3 kW) mājsaimniecības kontaktligzdā
Uzlāde, esot ceļā, 100 km darbības attālumam.
00:21 h – ātrās uzlādes stacija (50kW) rūpnieciskā kontaktligzdā
01:39 h – maiņstrāvas uzlādes stacija (maks. automobiļa uzlādes jauda)
ŠAJOS VIDEO PAVĒROJIET BMW iX UZLĀDI AR BMW UZLĀDES PIEDĀVĀJUMIEM.
BMW PIELĀGOJAMS ĀTRĀS UZLĀDES KABELIS
BMW WALLBOX.
PUBLISKĀ UZLĀDE AR BMW UZLĀDI
LIELJAUDAS UZLĀDES STACIJAS
BMW iDRIVE.
Jaunais BMW iDrive iegremdē pilnīgi jaunā holistiskā salona pieredzē un pirmo reizi jums sniedz iespēju sazināties ar savu BMW dabiskā veidā.
Papildus taktilajām iDrive lietotāja saskarnes iespējām vadāt informācijas un izklaides sistēmu ar tā atjautīgā digitālā asistenta palīdzību, kurš reaģē uz jūsu balsi un žestiem, kā arī padara jūsu atrašanos BMW iX pēc iespējas
patīkamu.[2]
NOVĒRTĒJIET BMW iX MODERNĀS TEHNOLOĢIJAS ŠAJOS VIDEO.
Pateicoties jaunajām digitālajām inovācijām, BMW iX piedāvā ultramodernu savienojamību un ir pats pirmais automobilis ar 5G standartaprīkojumā.
BMW iX VADĪTĀJA PALĪDZĪBAS SISTĒMAS.
Ar novietošanas palīgu Plus manevrēšana pat šaurās stāvvietās ir vieglāka par vieglu. Vairākas kameras vadības displejā parāda apkārtnes trīsdimensiju attēlu. Viss vienmēr ir pārskatāms. Ja vēlaties, palīgs novietošanu veiks jūsu vietā. Ar attālo trīsdimensiju skatu savā viedtālrunī vienmēr varat uzraudzīt savu BMW – pat no attāluma.
IZBAUDIET BMW iX DIZAINU ŠAJOS VIDEO.
DIZAINA PĀRVĒRTĒŠANA AR BMW iX.
BMW iX SHY TECH KONCEPCIJA.
Shy Tech koncepcijā galvenā uzmanība pievērsta pasažieriem un ļauts mūsdienīgajai tehnoloģijai BMW iX saplūst ar fonu līdz brīdim, kad tā nepieciešama vai pēc tās tiek izteikta vēlme. Nemanāmās pārdomātās tehnoloģijas var izbaudīt daudzās virsbūves un salona detaļās – piemēram, elipsveida režģī, kas funkcionē kā atjautīga virsma un kalpo par kameras tehnoloģijas korpusu, radara funkcijās, mūsdienīgākajā sensora tehnoloģijā un sildelementos. Starp citiem piemēriem var minēt arī neredzami iestrādātus audio sistēmas skaļruņus un salona pogas minimālisma stilā.
BMW iX VIRSBŪVES DIZAINA AKCENTI.
Priekšpuses dizains.
Sānskats.
Aizmugures dizains.
DZĪVES TELPA UZ RITEŅIEM.
BMW iX SALONA DIZAINA AKCENTI.
Minimālisma stila salona dizains.
Lounge sēdekļi aizmugurē.
Panorāmas jumta lūka.
Fona apgaismojums ieplūst caur Sky Lounge panorāmas jumta lūku. Nospiežot pogu, tā mainās no caurspīdīgas uz necaurredzamu. Šādi ultravioletais starojums un siltums paliek ārpusē. Bez ierastās bīdāmās griestu apdares baudāt arī vairāk vietas galvai.
BMW izliektais displejs.
BMW izliektais displejs, kas pirmo reizi uzstādīts sērijveida ražošanā esošā automobilī, kalpo kā centrālais displejs un vadības elements pilnībā digitālajā BMW iX stadijā. 12,3 collu informācijas displejs saplūst ar 14,9 collu vadības displeju, veidojot vienu displeju bloku, kas instrumentu panelī šķiet kā atsevišķs gleznas rāmis.[2]
ORIĢINĀLIE BMW iX PIEDERUMI.
BMW fiksētais bagāžas nodalījuma paklājiņš
BMW jumta kaste 520 Black/Titanium Silver krāsā
BMW aizmugurējais velosipēdu turētājs Pro 2.0
BMW iX TEHNISKIE DATI.
BMW iX xDrive50.
Jauda kW (ZS): | 385 (523) |
Maks. ātrums, km/h, izmantojot elektroenerģiju: | 4,6 |
Elektriskās darbības attālums km (WLTP): | 587–630 |
Enerģijas patēriņš kWh/100 km: | 21,3–19,7 |
Kāda ir līdzstrāvas un uzlādes jauda reālajā dzīvē?
Gan xDrive40, gan xDrive50 ir maksimālā 11 kW trīsfāzu maiņstrāvas uzlādes jauda. xDrive50 maksimālā līdzstrāvas uzlādes jauda ir apmēram 200 kW, savukārt xDrive40 maksimālā līdzstrāvas uzlādes jauda ir apmēram 150 kW.
- Tāpat kā visiem akumulatoriem, maksimālā uzlādes jauda pieejama, kad akumulatora uzlādes līmenis ir zems (neliela SOC procentuālā vērtība). Jo vairāk enerģijas glabājas akumulatorā (lielāka SOC procentuālā vērtība), jo mazāka kļūst uzlādes jauda. To bieži skaidro, izmantojot saistību ar uzlādes līkni. Notiekot uzlādei, jauda / saņemtais enerģijas daudzums samazinās.
- iX modelim maksimālā uzlādes jauda sasniedzama līdz apmēram 20–30% SOC (atkarībā no akumulatora temperatūras). Pēc tam jauda pakāpeniski samazinās, līdz tiek sasniegts 100% SOC.
- Liela līdzstrāvas uzlādes jauda, pārsniedzot 80% SOC, nav ieteicama gan akumulatora ilgmūžības, gan laika/izmaksu un gaidīšanas laika dēļ uzlādes stacijās.
- Skatiet nākamo lapu, lai uzzinātu vairāk informācijas par to, kā akumulatora temperatūra ietekmē uzlādes ātrumu.
Kad reizinu WLTP darbības attālumu ar patēriņu, iegūtais rezultāts neatbilst jūsu norādītajam akumulatora izmēram. Kāpēc?
Tas ir mazliet sarežģīti, taču īsā atbilde ir tā, ka šāds vienkāršs aprēķins nav pareizs. Daļēji tāpēc, ka WLTP patēriņa vērtība iekļauj/kompensē “enerģijas zudumus”, pārvadot enerģiju uz HV akumulatoru. Tāpēc šī vērtība ir vispārīgi iestatīta augstāka par reālo dzinējspēka patēriņu. Sīkāka informācija ir atrodama šeit:
https://en.vda.de/en/topics/environment-and-climate/Global-WLTP-roll-out-for-more-realistic-results-in-fuel-consumption/WLTP-How-are-plug-inhvbrids-and-electric-cars-measured.htmlVai līdzstrāvas un maiņstrāvas uzlādes jaudu ietekmē auksts klimats?
Maiņstrāvas uzlādi auksts klimats ietekmē nedaudz.
Līdzstrāvas uzlādi gan tas ietekmē stipri.Svarīgākā temperatūras vērtība līdzstrāvas uzlādes snieguma gadījumā ir akumulatora temperatūra, temperatūra akumulatora iekšienē. Tas attiecas uz visu veidu akumulatoriem.
- Aukstā klimatā veiktās līdzstrāvas uzlādes pārbaudēs (0–80% iesk. salona klimata apstākļu uzturēšanu) atklājās šādas nianses.
Ja akumulatora temperatūra ir -1 C, sākotnēja līdzstrāvas uzlādes jauda ir maks. 55 kW xDrive50 modelim un 35 kW – xDrive40 modelim. Akumulatora temperatūrai uzlādes gaitā paaugstinoties, jauda palielinās līdz apmēram 165 kW xDrive50 modelim un 115 kW – xDrive40 modelim (pēc apmēram 25 minūtēm).
Uzlādes ilgums 0–80%, iesk. salona klimata apstākļu uzturēšanu, būs apmēram 60 minūtes.
Tas būs pieņemami lielākajai daļai klientu, ņemot vērā aukstu klimatu, taču sākotnējā lēnā uzlāde varētu izraisīt aizkaitinājumu.
Ja akumulatora uzlādes temperatūra sākumā ir -7 C, laiks paildzinās par apmēram 10 minūtēm. - Akumulatora iepriekšēja sagatavošana pirms uzlādes ar līdzstrāvu ir labs veids, kā uzlabot uzlādes sniegumu aukstos klimatiskajos apstākļos. Lai iegūtu vairāk informācijas, skatiet nākamo jautājumu.
- Aukstā klimatā veiktās līdzstrāvas uzlādes pārbaudēs (0–80% iesk. salona klimata apstākļu uzturēšanu) atklājās šādas nianses.
Vai BMW iX ir akumulatora iepriekšēja sagatavošana, lai panāktu iespējami labāko uzlādi līdzstrāvas uzlādes stacijās?
Jā, tagad iX modelim ir iebūvēta šāda funkcija.
- Ja līdzstrāvas uzlādes stacijas POI (Interesējošā vieta) ir atlasīta kā galamērķis, akumulators tiks uzsildīts (vai atdzesēts), lai tas būtu optimālā temperatūrā, nonākot uzlādes stacijā.
- Akumulatora iepriekšējai sagatavošanai nepieciešams laiks, un ļoti zemā/augstā temperatūrā var būt nepieciešams vairāk laika, lai sasniegtu optimālu temperatūru. Ja POI atlasīta pārāk īsu brīdi, pirms ierašanās, iepriekšējai sagatavošanai var nepietikt laika veikt pirmssildīšanu.
- Piemērs: ja akumulatora temperatūra ir -16°C, iepriekšēja sagatavošana optimālai temperatūrai ilgst 1 stundu.
- Ņemiet vērā, ka līdzstrāvas uzlādes POI jābūt atlasītai kā galamērķim, nevar izmantot uzlādes stacijas vai blakus esošā restorāna adresi.
- Vadot BEV ar nemainīgu ātrumu (proti, 80 km/h) āra temperatūrā, kas zemāka par 0°C, tiek dzesēts akumulators, tāpēc ieteicams izmantot POI/iepriekšējas sagatavošanas funkciju.
Ņemiet vērā, ka pašlaik nesaņemat nekādu vizuālu apstiprinājumu par iepriekšējas sagatavošanas aktivizēšanu. Ir arī iespējams manuāli aktivizēt iepriekšēju sagatavošanu.
Šīs papildu funkcijas ir plānotas iX (un i4) modelim, sākot no 2022. gada novembra (nav vēl saņemts apstiprinājums), un programmatūras atjauninājums ir plānots iepriekš ražotiem automobiļiem (izlaiduma datums vēl nav apstiprināts, valsts standarti ir sagatavošanā, ievērojiet piesardzību, lai vēl neizteiktu apsolījumus klientiem).
Ņemiet vērā arī, ka iX3 LCI ir manuāla aktivizācija un displeja iestatījumi kā daļa no atsevišķas lietojumprogrammas. Tas tika īstenots rūpnīcā no 2022. gada novembra, un agrāk ražotiem LCI automobiļiem piemērots kā programmatūras atjauninājums. iX3 pirms LCI vispār nav iepriekšējas akumulatora sagatavošanas pirms līdzstrāvas uzlādes.Mans klients sūdzas par sēdēšanas komfortu, it sevišķi par plastmasas izgriezumiem galvas balstos. Vai iX sēdekļi ir droši?
Jā, sēdekļi ir droši, un iX nesen piešķirta augstākā iespējamā klasifikācija [5 zvaigznes] rūpīgajā un neatkarīgajā EuroNCAP pārbaudē. Izraksts no pārbaudes rezultāta:
“Priekšējo sēdekļu un galvas balstu pārbaudēs tika konstatēta laba aizsardzība pret trieciena radītām traumām sadursmē no aizmugures.”
Plastmasas izgriezumu novietojumu galvas balstos daži klienti, kuru augums ir 155–165 cm, ir novērtējuši kā neērtu, un mēs to ņemam vērā un uztveram nopietni. Iesakām izmēģināt dažādu sēdekļa novietojumu, lai atrastu ērtāko pozīciju un iestatījumu. Daudzos gadījumos tas ir bijis noderīgi, sevišķi tad, ja sākotnējais sēdekļa novietojumus bijis visai “atlaists atpakaļ”. Sēdēt stāvāk parasti ir labākais un vienmēr drošākais sēdekļa novietojums
Attēlā redzamās personas augums ir apmēram 163 cm, sēžot normālā stateniskā pozīcijā, nejūtot nekādu plastmasas izgriezuma izraisītu diskomfortu.
Ņemiet vērā, ka sēdekļu komforta tēma iX modelī uzņēmumā BMW tiek diskutēta, un mēs jūs informēsim par visiem jaunumiem.
BMW iX FINANSĒŠANA UN LĪZINGS.
BMW SERVICE INCLUSIVE.
#laikasarinotiktu: pilnīgi bezrūpīga braukšana visu elektroautomobiļu gadījumā: šī pakotne piedāvā jums 100% caurskatāmību un ērtu plānošanas vieglumu. Termiņu izvēlaties jūs – 4 vai 6 gadi – vai 3 gadi, ja esat līzinga klients.
Servisa pakotnes saturs:
- automobiļa pārbaudes serviss;
- gaisa mikrofiltra apkope;
- bremžu šķidruma apkope
ESAT PRIECĪGI SATRAUKTS? REĢISTRĒJIET SAVAS VĒLMES ŠODIEN.
Enerģijas patēriņš un CO2 izmeši.
* noteiktas atbilstoši WLTP pārbaužu ciklam
** Piedāvājums konkrētajā tirgū un attiecas uz jauniem automobiļiem no BMW filiālēm un pārstāvjiem Eiropā BMW uzlādes tīklā
BMW iX xDrive40(1):
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 19,4–22,5
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0
BMW iX xDrive50(1):
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 19,8–23,0
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0
Ar (1) atzīmēto automobiļu rādītāji ir plānotās vērtības.
100 km darbības attāluma uzlādes laika aprēķina pamatā ir elektroenerģijas patēriņš. Vērtības attiecas uz akumulatora sākotnējo un vides temperatūru 23 grādi pēc Celsija ar sertifikācijas vērtībām, izņemot papildu ārējos patērētājus, piemēram, sēdekļu apsildi, displejus, gaisa kondicionēšanu. Individuālais patēriņš var atšķirties (vadīšanas profils, temperatūra, vides apstākļi). Patēriņš, pamatojoties uz WLTP labākā varianta vērtībām.
1) Minimālais uzlādes laiks ar Wallbox un pielāgojamo ātrās uzlādes kabeli ar 11 kW, sprieguma padevi 400 V, strāvu 16 A (trīsfāzu), attiecas uz visām 28 valstīm ES.
2) Uzlāde ar Wallbox ir maiņstrāvas uzlādes process uzlādei no 0 līdz 100% ar 11 kW.
3) Ar pielāgojamo ātrās uzlādes kabeli varat uzlādēt savu automobili dažādos uzlādes punktos mājās. Šis ir maiņstrāvas uzlādes process uzlādei no 0 līdz 100% ar 11 kW, izmantojot rūpniecisku kontaktligzdu.
4) Minimālais uzlādes laiks, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu ar 2,3 kW, 230 V sprieguma padevi, 10 A (vienfāzes) strāvu, attiecas uz visām 28 valstīm ES.
5) Ja nepieciešams, varat uzlādēt savu automobili, izmantojot mājsaimniecības kontaktligzdu. Šis ir maiņstrāvas uzlādes process uzlādei no 0 līdz100% ar 2,3 kW. Ātrai, drošai un ērtai uzlādi iesakām BMW Wallbox.
6) Minimālais uzlādes laiks publiskajā līdzstrāvas uzlāde stacijā ar maks. 350 kW jaudu.
7) Lieljaudas uzlādes stacijā, piemēram, IONITY tīklā, varat uzlādēt savu automobili ar maksimālu automobiļa uzlādes jaudu. Šis ir līdzstrāvas uzlādes process uzlādei no 10 līdz 80%.
8) Minimālais uzlādes laiks publiskajā līdzstrāvas uzlādes stacijā ar maks. 50 kW jaudu.
9)Ātrās uzlādes stacijā varat ātri uzlādēt savu automobili, atrodoties pilsētā vai esot pārbraucienā. Šis ir līdzstrāvas uzlādes process uzlādei no 10 līdz 80% ar maks. 50 kW.
10) Minimālais uzlādes laiks maiņstrāvas uzlādes stacijā ar maks. 22 kW, 400 V sprieguma padevi un 32 A (trīsfāzu) strāvu.
11) Varat uzlādēt savu automobili gandrīz jebkurā publiskās uzlādes stacijā. Šis ir maiņstrāvas uzlādes process uzlādei no 0 līdz100% ar maksimālu automobiļa uzlādes jaudu.
Enerģijas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW iX xDrive40:
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 21,4–19,4
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0
BMW iX xDrive50:
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 21,2–19,5
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0
Enerģijas patēriņš un CO2 izmeši.
* noteiktas atbilstoši WLTP pārbaužu ciklam
BMW iX xDrive40:
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 22,5-19,4
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0BMW iX xDrive50:
Enerģijas patēriņš kWh/100 km (kombinētajā ciklā): 23,0-19,8
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0Oficiālie dati par enerģijas patēriņu un elektrisko darbības attālumu tika noteikti atbilstoši obligātajai mērīšanas procedūrai un atbilst regulai (ES) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Darbības attāluma gadījumā WLTP rādītājos ņemts vērā arī viss papildaprīkojums. To automobiļu gadījumā, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas vairs nav norādītas arī saskaņā ar NEDC, bet tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par WLTP un NEDC mērīšanas procedūrām, skatiet www.bmw.de/wltp.
100 km darbības attāluma uzlādes laika aprēķina pamatā ir elektroenerģijas patēriņš. Vērtības attiecas uz akumulatora sākotnējo un vides temperatūru 23 grādi pēc Celsija ar sertifikācijas vērtībām, izņemot papildu ārējos patērētājus, piemēram, sēdekļu apsildi, displejus, gaisa kondicionēšanu. Individuālais patēriņš var atšķirties (vadīšanas profils, temperatūra, vides apstākļi). Patēriņš, pamatojoties uz WLTP labākā varianta vērtībām.
Norādītais CO2 izmešu daudzums, degvielas/elektroenerģijas patēriņš un visi elektroenerģijas rādītāji tika notikti, pielietojot WLTP (Pasaulē saskaņotā vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūra) testēšanas metodi. Šie rādītāji var atšķirties no tiem, kas iegūti reālos darba apstākļos, jo šādus rezultātus ietekmē daudzi faktori, piemēram, uzstādītie papildu piederumi, riepas, pārvadātā krava, braukšanas paradumi, laikapstākļi, apkārtējā temperatūra, ceļa segums un infrastruktūra, reljefa ietekme, akumulatora uzlādes līmenis utt.
Lai varētu salīdzināt citu transportlīdzekļu CO2 izmešu daudzumu, degvielas/elektroenerģijas patēriņu un visus elektroenerģijas rādītājus, izmantojiet datus, kas iegūti, pielietojot to pašu testēšanas metodi.
Uzziniet vairāk par WLTP, degvielas patēriņu un izmešiem: https://www.bmw.lv/lv/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/bmw-emissions.html.
Uzziniet vairāk par degvielas taupīšanu un efektīvu braukšanu: https://www.bmw.lv/lv/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/bmw-efficient-technologies.html.