Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI
Kāda ir līdzstrāvas un uzlādes jauda reālajā dzīvē?
Gan xDrive40, gan xDrive50 ir maksimālā 11 kW trīsfāzu maiņstrāvas uzlādes jauda. xDrive50 maksimālā līdzstrāvas uzlādes jauda ir apmēram 200 kW, savukārt xDrive40 maksimālā līdzstrāvas uzlādes jauda ir apmēram 150 kW.
- Tāpat kā visiem akumulatoriem, maksimālā uzlādes jauda pieejama, kad akumulatora uzlādes līmenis ir zems (neliela SOC procentuālā vērtība). Jo vairāk enerģijas glabājas akumulatorā (lielāka SOC procentuālā vērtība), jo mazāka kļūst uzlādes jauda. To bieži skaidro, izmantojot saistību ar uzlādes līkni. Notiekot uzlādei, jauda / saņemtais enerģijas daudzums samazinās.
- iX modelim maksimālā uzlādes jauda sasniedzama līdz apmēram 20–30% SOC (atkarībā no akumulatora temperatūras). Pēc tam jauda pakāpeniski samazinās, līdz tiek sasniegts 100% SOC.
- Liela līdzstrāvas uzlādes jauda, pārsniedzot 80% SOC, nav ieteicama gan akumulatora ilgmūžības, gan laika/izmaksu un gaidīšanas laika dēļ uzlādes stacijās.
- Skatiet nākamo lapu, lai uzzinātu vairāk informācijas par to, kā akumulatora temperatūra ietekmē uzlādes ātrumu.
Kad reizinu WLTP darbības attālumu ar patēriņu, iegūtais rezultāts neatbilst jūsu norādītajam akumulatora izmēram. Kāpēc?
Tas ir mazliet sarežģīti, taču īsā atbilde ir tā, ka šāds vienkāršs aprēķins nav pareizs. Daļēji tāpēc, ka WLTP patēriņa vērtība iekļauj/kompensē “enerģijas zudumus”, pārvadot enerģiju uz HV akumulatoru. Tāpēc šī vērtība ir vispārīgi iestatīta augstāka par reālo dzinējspēka patēriņu. Sīkāka informācija ir atrodama šeit:
https://en.vda.de/en/topics/environment-and-climate/Global-WLTP-roll-out-for-more-realistic-results-in-fuel-consumption/WLTP-How-are-plug-inhvbrids-and-electric-cars-measured.htmlVai līdzstrāvas un maiņstrāvas uzlādes jaudu ietekmē auksts klimats?
Maiņstrāvas uzlādi auksts klimats ietekmē nedaudz.
Līdzstrāvas uzlādi gan tas ietekmē stipri.Svarīgākā temperatūras vērtība līdzstrāvas uzlādes snieguma gadījumā ir akumulatora temperatūra, temperatūra akumulatora iekšienē. Tas attiecas uz visu veidu akumulatoriem.
- Aukstā klimatā veiktās līdzstrāvas uzlādes pārbaudēs (0–80% iesk. salona klimata apstākļu uzturēšanu) atklājās šādas nianses.
Ja akumulatora temperatūra ir -1 C, sākotnēja līdzstrāvas uzlādes jauda ir maks. 55 kW xDrive50 modelim un 35 kW – xDrive40 modelim. Akumulatora temperatūrai uzlādes gaitā paaugstinoties, jauda palielinās līdz apmēram 165 kW xDrive50 modelim un 115 kW – xDrive40 modelim (pēc apmēram 25 minūtēm).
Uzlādes ilgums 0–80%, iesk. salona klimata apstākļu uzturēšanu, būs apmēram 60 minūtes.
Tas būs pieņemami lielākajai daļai klientu, ņemot vērā aukstu klimatu, taču sākotnējā lēnā uzlāde varētu izraisīt aizkaitinājumu.
Ja akumulatora uzlādes temperatūra sākumā ir -7 C, laiks paildzinās par apmēram 10 minūtēm. - Akumulatora iepriekšēja sagatavošana pirms uzlādes ar līdzstrāvu ir labs veids, kā uzlabot uzlādes sniegumu aukstos klimatiskajos apstākļos. Lai iegūtu vairāk informācijas, skatiet nākamo jautājumu.
- Aukstā klimatā veiktās līdzstrāvas uzlādes pārbaudēs (0–80% iesk. salona klimata apstākļu uzturēšanu) atklājās šādas nianses.
Vai BMW iX ir akumulatora iepriekšēja sagatavošana, lai panāktu iespējami labāko uzlādi līdzstrāvas uzlādes stacijās?
Jā, tagad iX modelim ir iebūvēta šāda funkcija.
- Ja līdzstrāvas uzlādes stacijas POI (Interesējošā vieta) ir atlasīta kā galamērķis, akumulators tiks uzsildīts (vai atdzesēts), lai tas būtu optimālā temperatūrā, nonākot uzlādes stacijā.
- Akumulatora iepriekšējai sagatavošanai nepieciešams laiks, un ļoti zemā/augstā temperatūrā var būt nepieciešams vairāk laika, lai sasniegtu optimālu temperatūru. Ja POI atlasīta pārāk īsu brīdi, pirms ierašanās, iepriekšējai sagatavošanai var nepietikt laika veikt pirmssildīšanu.
- Piemērs: ja akumulatora temperatūra ir -16°C, iepriekšēja sagatavošana optimālai temperatūrai ilgst 1 stundu.
- Ņemiet vērā, ka līdzstrāvas uzlādes POI jābūt atlasītai kā galamērķim, nevar izmantot uzlādes stacijas vai blakus esošā restorāna adresi.
- Vadot BEV ar nemainīgu ātrumu (proti, 80 km/h) āra temperatūrā, kas zemāka par 0°C, tiek dzesēts akumulators, tāpēc ieteicams izmantot POI/iepriekšējas sagatavošanas funkciju.
Ņemiet vērā, ka pašlaik nesaņemat nekādu vizuālu apstiprinājumu par iepriekšējas sagatavošanas aktivizēšanu. Ir arī iespējams manuāli aktivizēt iepriekšēju sagatavošanu.
Šīs papildu funkcijas ir plānotas iX (un i4) modelim, sākot no 2022. gada novembra (nav vēl saņemts apstiprinājums), un programmatūras atjauninājums ir plānots iepriekš ražotiem automobiļiem (izlaiduma datums vēl nav apstiprināts, valsts standarti ir sagatavošanā, ievērojiet piesardzību, lai vēl neizteiktu apsolījumus klientiem).
Ņemiet vērā arī, ka iX3 LCI ir manuāla aktivizācija un displeja iestatījumi kā daļa no atsevišķas lietojumprogrammas. Tas tika īstenots rūpnīcā no 2022. gada novembra, un agrāk ražotiem LCI automobiļiem piemērots kā programmatūras atjauninājums. iX3 pirms LCI vispār nav iepriekšējas akumulatora sagatavošanas pirms līdzstrāvas uzlādes.Mans klients sūdzas par sēdēšanas komfortu, it sevišķi par plastmasas izgriezumiem galvas balstos. Vai iX sēdekļi ir droši?
Jā, sēdekļi ir droši, un iX nesen piešķirta augstākā iespējamā klasifikācija [5 zvaigznes] rūpīgajā un neatkarīgajā EuroNCAP pārbaudē. Izraksts no pārbaudes rezultāta:
“Priekšējo sēdekļu un galvas balstu pārbaudēs tika konstatēta laba aizsardzība pret trieciena radītām traumām sadursmē no aizmugures.”
Plastmasas izgriezumu novietojumu galvas balstos daži klienti, kuru augums ir 155–165 cm, ir novērtējuši kā neērtu, un mēs to ņemam vērā un uztveram nopietni. Iesakām izmēģināt dažādu sēdekļa novietojumu, lai atrastu ērtāko pozīciju un iestatījumu. Daudzos gadījumos tas ir bijis noderīgi, sevišķi tad, ja sākotnējais sēdekļa novietojumus bijis visai “atlaists atpakaļ”. Sēdēt stāvāk parasti ir labākais un vienmēr drošākais sēdekļa novietojums
Attēlā redzamās personas augums ir apmēram 163 cm, sēžot normālā stateniskā pozīcijā, nejūtot nekādu plastmasas izgriezuma izraisītu diskomfortu.
Ņemiet vērā, ka sēdekļu komforta tēma iX modelī uzņēmumā BMW tiek diskutēta, un mēs jūs informēsim par visiem jaunumiem.Kāda veida uzlādes kabeļi iekļauti BMW iX standarta komplektācijā?
BMW iX standarta aprīkojumā ir 2. režīma mājsaimniecības uzlādes kabelis (2,3 kW / 10 A) un 3. režīma publiskās uzlādes kabelis (11 kW / 20 A).
Uzlādei mājās ar Wallbox vienfāzes / lielas ampēru vērtības elektroenerģijas padevi (proti, Norvēģijas energoapgādes tīklā) pieejams rūpnīcas versijas 3. režīma kabelis (22 kW / 32 A, aprīkojuma kods 4T2).Kāds ir elektroenerģijas patēriņš?
Oficiālais BMW iX elektroenerģijas patēriņš ir apmēram 20–23 kWh / 100 km.
- Ņemiet vērā, ka reālo elektroenerģijas patēriņu ietekmē braukšanas stils, ātrums, vides temperatūra, automobiļa elektronikas (sevišķi klimata kontroles) izmantošana, topogrāfija un ģeogrāfija, riepas (ar ziemas riepām patēriņš parasti ir lielāks nekā ar vasaras riepām), disku izmērs, papildaprīkojuma daudzums utt. Tas ir līdzīgi kā ar tradicionālajiem iekšdedzes dzinēja automobiļiem.
- Ņemiet vērā, ka iepriekšēja sagatavošana ar iestatītu izbraukšanas laiku pozitīvi ietekmē patēriņu (un braukšanas attālumu), jo salona klimats un akumulators tiek iepriekš sagatavots, kamēr notiek automobiļa uzlāde (izmantojot elektroenerģiju no uzlādes avota), atstājot vairāk akumulatora jaudas braukšanai.
Kā pielāgot attālumu līdz priekšā esošajam automobilim, izmantojot adaptīvo kruīzkontroli?
iX modelī šādu pielāgošanu veic nevis ar slēdzi uz stūres, bet gan norādot iDrive braukšanas palīgsistēmā. Ņemiet vērā, ka varat iestatīt šo izvēlnes vienumu kā iecienītāko (lai aktivizētu, turiet pogu nospiestu), kā arī pievienojot šim iecienītākajam vienumam vadību ar žestiem.
Ņemiet arī vērā, ka iX ir “situatīvas attāluma vadības” iestatījums, kas atkarībā no braukšanas situācijas automātiski regulē attiecīgo attālumu līdz automobilim priekšā.Kā darbojas adaptīvā rekuperācija?
Adaptīvā rekuperācija ir vieds iestatījums, lai automātiski samazinātu ātrumu, noceļot kāju no akseleratora situācijās, kādās jūs parasti veiktu bremzēšanu. Tāpēc braukšanas laikā akumulators tiks adaptīvi uzlādēts, vadītājam nepieliekot nekādas pūles.
Turpinājumā norādītas dažādas braukšanas situācijas, kurās tiek aktivizēta adaptīvā rekuperācija. Ņemiet vērā, ka Vācijā un Ziemeļeiropā attiecībā uz šo funkciju pastāv atšķirības....labi, bet vai automobilis neveic automātisku ātruma samazināšanu (un rekuperāciju) pirms apļveida krustojumiem, kā jūs sakāt? (skat. iepriekšējo lapu)
Adaptīvās rekuperācijas gadījumā pirms apļveida krustojumiem ir svarīgi ņemt vērā:
Vēlamais noteiktais ātrums, ar kādu tuvoties apļveida krustojumam, ir 30 km/h.
Tas nozīmē, ka tad, ja braucat ar ātrumu 30 km/h vai lēnāk, tuvojoties apļveida krustojumam, nenotiks adaptīvā rekuperācija. Adaptīvā rekuperācija tiks aktivizēta, ja tuvošanās ātrums pārsniegs 30 km/h (noceļot kāju no akseleratora pedāļa).
Jāņem vērā, ka šāda veida bremzēšana nav strauja un iX ir ļoti labi līdzsvarots, tāpēc bremzēšanu nevar salīdzināt ar rekuperatīvo bremzēšanu tad, ja priekšā atrodas automobilis (kad bremžu jauda ir daudz lielāka). Iesakām sekot līdzi adaptīvās bremzēšanas indikatoram, kas skaidri parāda, kad notiek automātiskā rekuperācija.
Kāpēc nav iespējams aktivizēt automātisko ātrumu ierobežojumu palīgu?
Ātrumu ierobežojumu palīgs pielāgo adaptīvās kruīzkontroles ātrumu pašreizējam ātruma ierobežojumam.
- Ziemeļeiropā pielāgošana jaunam ātruma ierobežojumam katru reizi manuāli jāapstiprina ar “SET” pogu uz stūres.
- BMW ir ārkārtīgi svarīgi, lai mūsu piedāvātās funkcijas un pakalpojumi mūsu automobiļos un ārpus tiem būtu pēc iespējas kvalitatīvāki. Mūsu reģionā diemžēl netiek izpildītas BMW prasības attiecībā uz tādas sistēmas kā automātiskais ātrumu ierobežojumu palīgs sniegumu.
- Tāpēc Ziemeļeiropā vēl nav laists klajā automātiskais ātruma ierobežojumu palīgs.
Apzināmies, ka konkurējošie zīmoli Ziemeļeiropā šādu funkciju piedāvā, tomēr nezinām, kādas ir viņu prasības attiecībā uz kvalitāti. Turpinām diskusiju par iespējām padarīt šo funkciju pieejamu BMW, nezaudējot kvalitāti, jo jūtam klientu pieprasījumu pēc šīs funkcijas.
Kāpēc katru reizi pēc automobiļa iedarbināšanas notiek frontālās sadursmes brīdinājuma un joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēmas atkārtota aktivizēšana?
Frontālās sadursmes brīdinājums un joslu atdalošo līniju atpazīšanas sistēma ir funkcijas, kas nepieciešamas, lai iegūtu maksimālo rezultātu EuroNCAP pārbaudēs. Tāpēc nav iespējams tās deaktivizēt pavisam. Taču jūs drīkstat tās manuāli deaktivizēt, taču tas jādara pēc katras iedarbināšanas.
Kāpēc adaptīvā kruīzkontrole automātiski nesamazina ātrumu līkumos vai apļveida krustojumos?
Maršruta un krustojumu palīgs līkumos un apļveida krustojumos var samazināt ACC ātrumu līdz “drošai robežvērtībai”.
- Nesen saņēmām informāciju par to, ka šī funkcija pašlaik nav pieejama Ziemeļeiropas reģionā.
- Tam par iemeslu ir Ziemeļvalstu ceļu stāvoklis ziemā – ar sniegu un ledu uz daudziem ceļiem, kas var ietekmēt šādas funkcijas drošību.
- Tā kā BMW drošība ir ārkārtīgi svarīga, sistēma nevar garantēt “drošu ātrumu”, ja ceļu klāj, piemēram, ledus. Tāpēc pašlaik jūsu reģionā šī maršruta vadības sistēma diemžēl nav laista klajā.
Apzināmies, ka konkurenti šādu funkciju piedāvā, tomēr nezinām, kādas ir viņu prasības attiecībā uz kvalitāti. Taču diskutējam par iespējām laist klajā šo funkciju Ziemeļvalstīs, nezaudējot kvalitāti, jo jūtam klientu pieprasījumu pēc šīs funkcijas.
Vai iX ir joslu maiņas palīgs?
Jā, pateicoties atjauninājumiem valsts standartos, iX Ziemeļeiropā ir joslu maiņas palīgs. Tas ir pieejams kā daļa no braukšanas palīgsistēmas Professional (5AU).
Ņemiet vērā, ka joslu maiņas palīgu var manuāli ieslēgt tikai braukšanas palīgsistēmas režīmā.Kas ir novietošanas palīgs Professional (5DW) un vai to var iegādāties BMW veikalā automobiļiem, kas ražoti pirms 2022. gada marta, kā funkcijas pēc pieprasījuma programmatūru?
Novietošanas palīgs Professional (5DW) piedāvā iX jaunas un daudz uzlabotākas novietošanas funkcijas. Papildus visām novietošanas palīga un novietošanas palīga Plus funkcijām tajā iekļautas vēl šādas:
- automātisku novietošanu var sākt pēc tam, kad tās darbība uzsākta manuāli (automobilis pārņem vadību);
- pielāgošanās apmalēm un uzlabota stāvvietu vizualizācija vadības displejā.
- Manevrēšanas palīgs – automobilis saglabā līdz 10 novietošanas maršrutiem un var tos izbraukt patstāvīgi.
- Atpakaļgaitas asistents Professional – palielināts attālums līdz 200 m
- Automobiļa novietošana ar tālvadību (no 2022. jūlija) – automobilis automātiski iestūrē/izstūrē no stāvvietas. Var veikt ar vadītāju automobilī un ārpus tā (izmantojot viedtālruni).
Ņemiet vērā, ka automobiļa novietošanas ar tālvadību funkcija nebūs pieejama līdz 2022. gada jūlijam ražotajiem automobiļiem valsts standartu dēļ, bet tā tiks automātiski ieinstalēta kā programmatūras atjauninājums automobiļiem ar 5DW, kas ražoti pēc 2022. gada marta.
Automobiļiem ar 5DN, kas ražoti no 2022. gada marta līdz 2022. gada jūlijam, novietošanas palīgs Professional būs pieejams BMW veikalā kā funkcijas pēc pieprasījuma programmatūra (bez automobiļa novietošanas ar tālvadību).
Automobiļiem ar 5DN, kas ražoti pēc 2022. gada jūlija, funkcijas pēc pieprasījuma programmatūrā BMW veikalā būs iekļauta automobiļa novietošana ar tālvadību.
Ņemiet vērā, ka valsts standarta dēļ neviena no minētajām funkcijām nebūs pieejama kā funkcijas pēc pieprasījuma programmatūra BMW veikalā automobiļiem, kas ražoti pirms 2022. gada marta.
Novietošanas palīgs Professional (5DW) nekļūs pieejams arī i4.
Vai stūres apsilde ir pieejama?
Jā, trīspakāpju stūres apsilde pieejama atsevišķi papildus vai kā daļa no Heat Comfort pakotnes, kurā iekļauta arī sēdekļu apsilde aizmugurē un apsildāmi paneļi roku balstos, durvju paneļos un apakšējā instrumentu paneļa daļā.
Kas ir bagāžas nodalījums?
BMW iX ir liels apmēram 500 l liels bagāžas nodalījums, ieskaitot telpu zem grīdas kabeļu un perifērā aprīkojuma glabāšanai, bet bez bagāžas nodalījuma priekšpusē. Aizmugurējie sēdekļi ir pilnībā nolokāmi (attiecībā 40:20:40). Jaunā BMW iX dizainā salona telpa ir uzmanības centrā. BMW iX atstāj iespaidu ar plašu vietu kājām un pleciem priekšpusē un aizmugurē un līdzenu grīdu.
Tā kā attālums starp atdalošo daļu un automobiļa priekšdaļu ir mazāks nekā X5 modelī un daudz tehnisko daļu no automobiļa ir pārvietotas uz telpu zem dzinēja pārsega (lai radītu vairāk salona telpas), šis bagāžas nodalījums nav pieejams.Vai salona kvalitāte ir līdzīga kā i3 un citiem modeļiem?
BMW iX augstā salona kvalitāte salīdzināma ar BMW X5, bet tajā gluži kā BMW i3 izmantots liels daudzums dabīgo materiālu. Āda ir miecēta olīvu lapās, koksne ir FSC sertificēta un grīdas paklājiņi ir izgatavoti no ECOnyl (pārstrādātiem neilona atkritumiem, kas iegūti no zivju tīkliem un okeānā izkaisītās plastmasas).
Vai ir iespējams uzmontēt slēpju kasti / jumta bagāžnieku?
Jā, BMW iX standarta aprīkojumā ir stiprinājumi jumtā, un tie ir saderīgi ar BMW oriģinālo jumta bagāžnieku un BMW oriģinālajām jumta kastēm. Pieļaujamā slodze uz jumta ir 75 kg.
Vai visi BMW iX modeļi tiek piedāvāti ar pneimatiskiem amortizatoriem ar regulējamu braukšanas augstumu?
BMW iX xDrive50 un M60 standarta aprīkojumā iekļauta adaptīvā pneimatiskā balstiekārta. Braukšanas augstumu var regulēt no -10 mm līdz +20 mm.
Pneimatiskā balstiekārta xDrive40 pieejama kā papildaprīkojums no 2022. gada marta.Vai pieejama priekšējo lukturu mazgāšana?
BMW iX nav pieejama priekšējo lukturu mazgāšana.
Vai detaļas tiks piedāvātas tikai bronzas krāsā?
BMW iX ārējā dizaina detaļas standarta aprīkojumā ir BMW i Blue krāsā. Tās var mainīt uz High-gloss Shadow Line vai Titan Bronze krāsas apdari.
Salona Gold Bronze detaļas ir standarta aprīkojumā, un tās nevar papildināt/mainīt. Clear & Bold (4A2) salona aplikācijas aizstās dažas pulēta kristāla detaļas.Kādas krāsu kombinācijas ir pieejamas salonā?
Standarta Atelier salona mākslīgās ādas apdare ir pieejama Black, Mocha un Oyster krāsā.
Loft mikrošķiedras / auduma salona apdare ir pieejama Stonegrey krāsā.
Suite ādas salona apdare ir pieejama Castanea un Amido.Kādi ir salona izmēri salīdzinājumā ar BMW X5?
BMW iX salona izmēri ir līdzīgi BMW X5, tomēr tajā ir vairāk vietas kājām, galvai un pleciem.
Vai BMW iX būs pieejams ar zaļām valsts reģistrācijas numura zīmēm (VAN)? (Norvēģija)
Nē, bagāžas vieta nav pietiekami augsta (732 mm) vai plata (959 mm).
Kāda garantija ir BMW iX akumulatoriem?
Akumulatora garantija ir tāda pati kā citiem BMW BEV – 8 gadi / 160 000 km.
Vai veikti brīdinājuma par gājējiem uzlabojumi salīdzinājumā ar i3?
BMW turpina uzlabot savu izstrādājumu funkcijas un kvalitāti, ieskaitot brīdinājumu sistēmas. Gan i3, gan iX modeļos esošā akustiskā gājēju aizsardzība atbilst valsti noteiktajam.
Vai tajā iespējams ievietot būri sunim?
Tas atkarīgs no suņa būra izmēra. Iesakām nogādāt savu suņa būri tuvākajā BMW pārstāvniecībā, lai to pārbaudītu prezentācijas automobilī.
Kāda ir vilktspēja un maksimālais piekabes priekšdaļas svars?
Maksimālā BMW iX vilktspēja ar rūpnīcā uzstādītu sakabes āķi ir 2 500 kg (atrodoties 12 % slīpumā / ar bremzētu piekabi). Maksimālais piekabes priekšdaļas svars ir 100 kg.
Vai otrajā sēdekļu rindā pietiek vietas diviem ISOfix bērnu sēdeklīšiem un bērnu sēdeklītim vidū bez ISOfix?
Otrajā sēdekļu rindā ir ISOFIX stiprinājuma vietas diviem bērnu sēdeklīšiem, taču aizmugurējo sēdekļu formas dēļ trešajam bērnu sēdeklītim, kad jau iestiprināti ISOfix sēdeklīši, vairs nav vietas. Taču otrajā sēdekļu rindā ir pietiekami daudz vietas trīs bērnu sēdeklīšiem bez ISOfix. Jebkurā gadījumā iesakām nogādāt savus bērnu sēdeklīšus tuvākajā BMW pārstāvniecībā, lai tos pārbaudītu prezentācijas automobilī.
Vai BMW iX ir saderīgs ar Android Auto un Apple Carplay?
Jā, saderība gan ar Android Auto, gan ar Apple CarPlay ir BMW iX standarta aprīkojumā.
Kāds ir iX klīrenss?
BMW iX klīrenss ir apmēram 195 mm. Adaptīvā pneimatiskā balstiekārta nodrošina papildu iespēju nepieciešamības gadījumā nedaudz palielināt klīrensu, braucot ar nelielu ātrumu.
Klientiem ar ļoti specifiskām prasībām attiecībā uz klīrensu ieteicams izmēģinājuma brauciens.Vai iespējams atvērt panorāmas jumtu?
Nē, stikla jumtu atvērt nav iespējams, un nav saules aizsega vai iestrādātu LED gaismu. Toties ir iestrādāta elektroniska matēšanas funkcija.
Vai ādas salona apdare (Suite) vienmēr ir perforēta?
Jā, ādas sēdekļu apdare vienmēr ir perforēta, arī automobiļos bez sēdekļu ventilācijas.
Vai BMW iX standartaprīkojumā ir siltumsūknis?
Jā, BMW iX ir aprīkots ar energoefektīvu siltumsūkni salona un akumulatora apsildei un dzesēšanai.