Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
MANS PRĀTS IR IDEJU, NE RŪPJU PILNS PAR SERVISA APMEKLĒJUMIEM.
#WHATEVERHAPPENS. BMW TELESERVICES.
Ar BMW TeleServices jūs servisa jautājumos baudāt maksimālu drošību un ērtības. Sākot ar nelieliem remontdarbiem un beidzot ar ātru palīdzību, notiekot negadījumam un avārijai – pateicoties BMW Teleservices un BMW ConnectedDrive, nav nepieciešams daudz, lai vienmēr saņemtu īsto atbalstu īstajā laikā. Jūsu BMW automātiski konstatē vajadzību un pārsūta visus attiecīgos automobiļa datus mūsu speciālistiem. Nodrošinot, ka vienmēr tiek uzsākti īstie pasākumi.
BMW TELESERVICES: BEZ MAKSAS AR BMW CONNECTED DRIVE.
Vai jūsu rīcībā ir BMW ConnectedDrive vai ārkārtas zvana funkcija? Ja tā, varat bez maksas izmantot BMW TeleServices. Lai jūsu servisa partneris varētu pārvaldīt jūsu automobiļa tehniskās apkopes grafiku, veiciet šīs trīs secīgās darbības.
Šādi varat pilnā mērā izbaudīt TeleServices:
- reģistrējieties BMW ConnectedDrive portālā vai My BMW lietojumprogrammā;
- saistiet savu automobili ar savu kontu;
- atlasiet savu BMW servisa partneri tieši BMW ConnectedDrive portālā, My BMW lietojumprogrammā vai sava automobiļa iDrive displejā, sadaļā BMW ASSISTANCE (BMW PALĪDZĪBA) > SERVICE PARTNER (SERVISA PARTNERIS).
BMW TELESERVICE ZVANS.
Kad nepieciešama apkope vai kad radusies kļūme, BMW Teleservice zvans nodrošina jūs un jūsu vēlamo BMW servisa partneri ar visu attiecīgo informāciju. Pat pirms sazināties ar jums par apmeklējumu, jūsu BMW servisa partneris jau zina jūsu automobiļa stāvokli, var pasūtīt rezerves detaļas un ir ideāli sagatavojies, lai tiktu galā ar automobiļa atsevišķajām prasībām. Tas arī saīsina gaidīšanu apmeklējuma laikā.
Tāpat sistēma nosaka nepieciešamību pēc neplānotiem apkopes darbiem jau agrīnā posmā, piemēram, ja nodilušas bremzes. Nepieciešamā informācija tiek kopīgota, lai jebkuras šādas nepilnības tiktu laikus novērstas. Tagad jums vairs nav jāraizējas ne par ko, un jūsu BMW saglabā ideālu stāvokli.
Lai sazinātos ar jums un sagatavotos apmeklējumam, jūsu servisa partneris var aktivizēt un izsaukt pašreizējos jūsu automobiļa BMW Teleservice zvana datus un nosūtīt ziņas uz jūsu automobili, lai, piemēram, atgādinātu par apmeklējumu.
Ieguvumi īsumā.
Izmantojiet priekšrocības, kādas sniedz augstāka komforta un efektivitātes pakāpe:
- automātiska servisa prasību noteikšana;
- tieša ar servisu saistītu datu nosūtīšana BMW;
- jūsu vēlamā servisa partnera iespēja piekļūt ar servisu saistītajiem datiem;
- automātiski atgādinājumi par servisa apmeklējumiem;
- optimāli sagatavota un efektīvāka apkope;
- īsāki servisa apmeklējumi.
Detalizēti par funkcijām
Nosacījumbalstītās apkopes sistēmas (CBS) sensori pastāvīgi uzrauga šķidrumu līmeņus (piemēram, motoreļļas) vai elementu (piemēram, bremžu kluču) nolietojumu. Ja nepieciešams servisa apmeklējums, jūsu BMW automātiski nosūta ar to saistītos datus BMW. Jūsu vēlamais BMW servisa partneris, ja esat to norādījis ConnectedDrive portālā, sazināsies ar jums, ja nepieciešams, lai norunātu apmeklējuma laiku. Pateicoties nosūtīto datu precizitātei, iespējams ideāli sagatavoties servisa apmeklējumam ar visiem nepieciešamajiem elementiem un rezerves daļām – lai automobilis servisa centrā atrastos pēc iespējas īsāku laika brīdi. Aizmirstiet par nepielāgojamiem apkopes intervāliem. Uz darbnīcu jādodas tikai tad, kad tas nepieciešams.
BMW AVĀRIJAS ZVANS.
Notiekot avārijai, nodrošinām jūs ar vislabāko iespējamo palīdzību: varat sazināties ar BMW palīdzību uz ceļa tieši automobilī, atlasot BMW Assistance (BMW palīdzība) BMW ConnectedDrive izvēlnē, izmantojot iDrive. Visi ar automobiļa stāvokli un pašreizējo atrašanās vietu saistītie dati tiks nekavējoties pārsūtīti mobilajam servisam un tiks izveidots balss savienojums. Speciālisti vai nu atrisinās mazas kļūmes attāli, vai arī nodrošinās palīdzību uz vietas.
Pēc jūsu izteiktās piekrišanas automobiļi ar jaunākās paaudzes iDrive spēj atsaukties uz pieprasījumu pēc nepieciešamajiem datiem un atļaut to nosūtīšanu attāli. Tāpēc palīdzības uz ceļa zvanu centra darbinieks var iegūt automobiļa datus pat tad, ja sazināties, izmantojot telefonu.
Vai arī varat sākt palīdzības uz ceļa procesu, izmantojot My BMW lietojumprogrammu. Šajā gadījumā palīdzības dienests saņems visu nepieciešamo informāciju, lai sniegtu maksimāli labāko atbalstu.
Ieguvumi īsumā.
Notiekot avārijām vai kļūmēm, varat paļauties uz mūsu speciālistu zināšanām palīdzībā un jūsu problēmu diagnosticēšanā:
- ātra un precīza attālā diagnostika;
- noteiktu kļūmju attāla novēršana;
- speciālistu palīdzība jebkurā laikā un situācijā;
- ja nepieciešams, optimāli sagatavota apkope.
Detalizēti par funkcijām
Notiekot avārijai vai kļūmei jūsu BMW, jums tikai jāatlasa BMW ConnectedDrive, izmantojot iDrive izvēlni un Mobile Care funkciju. Nospiežot pogu, varat izvērtēšanai pārsūtīt pašreizējos automobiļa datus saviem Mobile Care speciālistiem. Mūsu speciālisti spēj attāli veikt jūsu BMW diagnostiku, it kā tas atrastos darbnīcā. Ar automātisko balss savienojumu mūsu speciālisti jūs informēs par automobiļa stāvokli un nākamajām darbībām. Bieži viņi spēj problēmas atrisināt attāli. Ja attālā palīdzība nav iespējama, Mobile Care automobilis nekavējoties dosies ceļā pie jums, vai arī jūs saņemsiet norādes uz tuvāko BMW servisa partneri. Automobiļa dati tiks pārsūtīti BMW servisa partnerim, lai nodrošinātu optimālu sagatavošanos darbam ar jūsu automobili.
BMW NEGADĪJUMA ZVANS.
Inovatīvais negadījuma zvans piedāvā profesionālu atbalstu nelielos negadījumos, nenostrādājot drošības gaisa spilveniem. Taču sensori joprojām ļauj jūsu automobilim konstatēt bojājumus un informēt jūs, parādot brīdinājumu iDrive ekrānā. Viss, kas jums jādara, – jānospiež poga, un speciālisti negadījumu palīdzības zvanu centrā būs pieejami, lai piedāvātu savu profesionālo palīdzību. Ja jūsu automobilis var turpināt ceļu, viņi ar prieku noorganizēs jums apmeklējumu pie tuvākā servisa partnera. Ja ne, viņi parūpēsies par evakuāciju.
Ieguvumi īsumā.
- Automātiska negadījuma konstatācija.
- Viens klikšķis, lai saņemtu palīdzību.
- Automātiska atrašanās vietas datu nosūtīšana.
- Tūlītēja atbalsta saņemšana no BMW.
- Bezmaksas vilcēja pakalpojums.
- Pilnvarota/apstiprināta BMW servisa partnera apmeklējums.
Prasības
- SA6AE, SA6AK, SA6AC ar SOP 07/2017. Iespējas var atšķirties atkarībā no tirgus un automobiļa aprīkojuma.
- Ne visi negadījumi tehnisku iemeslu dēļ tiek konstatēti automātiski. Šādos gadījumos BMW Teleservices negadījuma zvanu var aktivizēt manuāli.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC ar SOP 07/2017. Iespējas var atšķirties atkarībā no tirgus un automobiļa aprīkojuma.
SERVISA PARTNERU PĀRVALDĪBA.
Servisa partneris ļauj noteikt vēlamo servisa partneri, kurš saņems Teleservice zvanus no jūsu automobiļa. Varat jebkurā laikā pārbaudīt pašlaik norādīto servisa partneri un mainīt to automobiļa izvēlnē, jūsu ConnectedDrive klientu portālā vai My BMW lietojumprogrammā. Lai nodrošinātu Teleservices pakalpojumu sniegšanu, BMW var koriģēt trūkstošu vai acīmredzami nepareizu servisa partnera norādīšanu.
BMW TELESERVICES: PAMĀCĪBA.
Kā lietot BMW Teleservices.
Kā darbojas BMW palīdzība negadījumu un avāriju gadījumā.
Kā izvēlēties savu vēlamo BMW servisa partneri.