BMW EfficientDynamics patēriņš un izmeši

PATĒRIŅŠ UN IZMEŠI

BMW EfficientDynamics: Detalizēta informācija par degvielas patēriņa un CO2 izmešu mērīšanas procedūru, kā arī informācija par dīzeļtehnoloģiju.

Jaunu automobiļu degvielas patēriņu un CO2 izmešus nosaka, veicot standartizētu procedūru. 2018. gada septembrī iepriekš piemēroto NEDC aizvietoja jauns daudz reālistiskāks braukšanas cikls, kura nosaukums ir WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure – pasaulē saskaņotā vieglo transportlīdzekļu pārbaudes procedūra). To papildina RDE (reālie braukšanas izmeši) pārbaude, kurā tiek mērīti piesārņotāji ceļa apstākļos. Turpmāk ar jaunajām pārbaudes procedūrām patērētāji spēs labāk novērtēt sava automobiļa degvielas patēriņu un izmešu apjomu. Šajā lapā varat iegūt noderīgu informāciju arī par dīzeļdzinēju efektivitāti.

Lasīt vairāk
PATĒRIŅŠ UN IZMEŠI BMW EfficientDynamics: Detalizēta informācija par degvielas patēriņa un CO2 izmešu mērīšanas procedūru, kā arī informācija par dīzeļtehnoloģiju.

5 FAKTI PAR WLTP MĒRĪŠANAS PROCEDŪRU.

  • 01 Jaunajai ar likumu noteiktajai WLTP patēriņa mērīšanai ir daudz praktiskāks pamatojums.
  • 02 Pārbaudes notiek ilgāku laiku, ar lielākām ātruma vērtībām un ar dinamiskāku progresiju.
  • 03 Jaunās mērīšanas procedūras standarta vērtības ir tuvākas patēriņa vērtībām reālos apstākļos.
  • 04 Dati nodrošina augstāku sagaidāmo degvielas izmaksu caurskatāmības pakāpi.
  • 05 WLTP mērīšanas procedūra ieviesta pakāpeniski kopš 2017. gada 1. septembra.

WLTP MĒRĪŠANAS PROCEDŪRA.

Precīza pārbaudes procedūra iespējami reālistiskāko degvielas patēriņa un CO2 izmešu vērtību iegūšanai.

WLTP mērīšanas procedūra tiek balstīta uz globāli savāktiem reālas braukšanas datiem, kas savukārt pamato noteikto vērtību lielāku reālistiskumu. Starp izmaiņām iekļauti arī jauni un ievērojami stingrāki pārbaudes apstākļi un lielāks ātrums, kā arī lielāks pārbaudes ilgums (30 minūtes iepriekšējo 20 minūšu vietā).
Lai daudz precīzāk noteiktu CO2 izmešu vērtības, pārbaudes procedūrā iekļautas gan automobiļa standartaprīkojuma, gan papildaprīkojuma iespējas. Tādējādi katra veida automobilim tika iegūtas divas vērtības: zemākā un augstākā iespējamā standarta patēriņa vērtība atbilstoši aerodinamikai, svaram un rites pretestībai. Pateicoties WLTP, turpmāk varēsiet labāk novērtēt automobiļa patēriņu un CO2 izmešu līmeni. Automobiļa īpašas konfigurācijas gadījumā individuālā standarta vērtība tiks norādīta tieši. Automobiļa īpašas konfigurācijas gadījumā individuālā standarta vērtība tiks norādīta tieši. Pat ar šo pārbaudes procedūru iespējamas novirzes reālos braukšanas apstākļos. Tomēr ikdienas patēriņš un CO2 izmeši vēl joprojām ir atkarīgi no dažādajiem topogrāfijas, klimata un braukšanas stila apstākļiem. Rezultātus ietekmē arī satiksmes situācija, automobiļa krava un ierīču, piemēram, gaisa kondicionēšanas sistēmas, lietojums. Viens ir skaidrs: pārbaudes apstākļi ir reālistiskāki nekā iepriekš, kas nozīmē to, ka sagaidāmi rezultāti ar lielāku degvielas patēriņu un augstākām CO2 izmešu vērtībām, kā arī mazākiem elektrisko automobiļu darbības attālumiem. Taču tas reālo degvielas patēriņu vai darbības attālumu neietekmē negatīvi. Turklāt BMW Group pastāvīgi pieliek pūles, lai izstrādātu jaunas tehnoloģijas un uzlabotu patēriņu un darbības attālumu.
Visi BMW Group automobiļi, ko var pasūtīt EU28+ valstīs, ir apstiprināti saskaņā ar WLTP procedūru.
Taču Vācijā likumdevējs nosaka, ka vērtības, kas iegūtas WLTP, sākotnēji tiks pārrēķinātas un publicētas atbilstoši NEDC vērtību sistēmai. EK šajā nolūkā ir izstrādājusi korelācijas paņēmienu, kas būs vienlīdz saistošs visiem automobiļu ražotājiem.
Šī fāze ir paredzēta pārmaiņu atvieglošanas nolūkā. Tās ilgums būs atkarīgs no konkrētās valsts tiesību aktiem, līdz ar to dažādās valstīs tas būs atšķirīgs.
No 2018. gada septembra visu ES, kā arī Šveicē, Turcijā, Norvēģijā, Lihtenšteinā un Izraēlā (EU28+) pārdoto automobiļu ražotāju pienākums bija pārbaužu veikšana saskaņā ar WLTP.
No 2021. gada janvāra visām valstīm, kas automobiļu apstiprināšanā piemēro ES tiesību aktus, būs jānorāda WLTP vērtības visiem automobiļiem to reģistrācijai.

Lasīt vairāk

WLTP SALĪDZINĀJUMĀ AR NEDC.

Uzziniet vairāk par atšķirībām starp iepriekšējo un jauno pārbaudes procedūru.

Pārbaudes procedūra
NEDC
WLTP

REĀLIE BRAUKŠANAS IZMEŠI (RDE).

Pa ceļu braucoša automobiļa piesārņotāju izmešu mērīšana reālistiskos apstākļos.

Kopš 2016. gada maija vidus reālo braukšanas izmešu (RDE) mērījumi bijuši obligāti visiem automobiļu ražotājiem ES, kā arī Šveicē un Turcijā, Norvēģijā, Lihtenšteinā un Izraēlā. Šajās RDE pārbaudēs ceļa apstākļos tiek mērīts tādu piesārņotāju kā daļiņu un slāpekļa oksīdu (NOx) izmešu līmenis. Ar šo metodi nosaka vidējo izmešu līmeni, kāds sagaidāms ikdienas braukšanas laikā.
Lai vēl vairāk pazeminātu piesārņotāju vērtības ikdienas lietojumā, BMW Group izmanto dažādas tehnoloģijas, mazinot izplūdes gāzes savos modeļos.
Piemēram, BMW BluePerformance pasākumi samazina slāpekļa oksīdu izmešus dīzeļdzinējos. Ar jauno sešcilindru dzinēju paaudzi dīzeļdzinējiem no 2020. gada katalizatora glabātuve, kas atrodas tuvu dzinējam, aizstāta ar vēl efektīvāku SCR sistēmu, kas arī atrodas tuvu dzinējam. Tāpēc NOx konversija ir vēl vairāk uzlabota, īpaši braucot pilsētā. Otrs SCR katalizators, kas tāpat kā iepriekš atrodas balstrāmī, nodrošina papildu atbalstu, un atkarībā no automobiļa tam ir pašam sava AdBlue dozēšanas sistēma.
BMW Group bija pirmais automobiļu ražotājs, kas NOx katalizatora glabātuves un SCR sistēmas ieviesa sērijveida ražošanā. Izveidojot dubulto AdBlue dozēšanu, BMW atkal nosaka jaunus standartus izplūdes gāzu attīrīšanā un piesārņotāju samazināšanā.
Turklāt kopš 2006. gada automobiļiem ar dīzeļdzinējiem standartaprīkojumā iekļauti daļiņu filtri, lai samazinātu daļiņu izmešus. Tagad īpaši daļiņu filtri tiek plaši lietoti visā modeļu klāstā.
BMW ražo EU6d automobiļus no 01.10.2020. – jau trīs mēnešus pirms juridiski saistošā datuma 01.01.2021. Atšķirībā no Eu6c – EU6d izplūdes gāzu emisiju standartā tagad noteiktas arī daļiņu skaita un slāpekļa oksīdu robežvērtības RDE braucienu gadījumā.
EU6d apstiprinājums garantē, ka jūsu automobilis atbilst šobrīd stingrākajām ES emisiju robežvērtībām.

Lasīt vairāk

DZINĒJI AR BMW TWIN POWER TURBO TEHNOLOĢIJU.

Jaudīgi un efektīvi: BMW benzīna un dīzeļdzinēji.

Ikviena BMW izstrādes centrā ir inovatīvi benzīna un dīzeļdzinēji ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju. Tie apvieno jaunākās degvielas iesmidzināšanas sistēmas, pilnībā pielāgojamu snieguma kontroli un inovatīvu turbopūtes tehnoloģiju.

Lasīt vairāk
BMW EfficientDynamics, BMW TwinPower Turbo benzīna dzinēji

BMW TwinPower Turbo benzīna dzinēji.

Inovatīvais trīscilindru benzīna dzinējs ar izcili vienmērīgu darbību, četrcilindru benzīna dzinējs un BMW TwinPower Turbo vienrindas sešcilindru dzinējs, vairākkārtējs balvas "Gada dzinējs" ieguvējs – nosaka jaunus standartus. Salīdzinājumā ar priekštečiem jaunākās paaudzes BMW EfficientDynamics dzinēju saimes pārstāvji ir ekonomiskāki, jaudīgāki un ar zemāku izmešu līmeni.

Lai palielinātu efektivitāti un dinamiku, šī inovatīvā pakotne, kas ir BMW EfficientDynamics stratēģijas vēl viens sasniegums, apvieno jaunāko iesmidzināšanas tehnoloģiju un Valvetronic vārstu vadības sistēmu, kas ietver Double-Vanos ar inovatīvu turbopūtes tehnoloģiju. Rezultāts ir īpaši efektīva piedziņas sistēma, kas pārliecinoši demonstrē BMW atzītās zināšanas par dzinējiem.

Lasīt vairāk
BMW EfficientDynamics, BMW TwinPower Turbo dīzeļdzinēji

BMW TwinPower Turbo dīzeļdzinēji.

BMW Twin Power Turbo dīzeļdzinēji apliecina sistemātisku BMW EfficientDynamics principa īstenošanu: apvienojot izcilus ekonomijas, jaudas un gaitas raksturlielumus ar mazu degvielas patēriņu. Par to efektivitāti un dinamiku nav nekādu šaubu. Vienlaikus BMW TwinPower Turbo trīscilindru dīzeļdzinēji, kas ir ideāli iesācēju līmeņa dzinēji, inovatīvie BMW TwinPower Turbo četrcilindru dīzeļdzinēji un īpaši jaudīgie BMW TwinPower vienrindas sešcilindru dīzeļdzinēji savu darbu veic ar ievērojami zemāku izmešu līmeni un nelielu berzi. Tādējādi ir nodrošināta maksimāla braukšanas bauda. BMW EfficientDynamics saimes dīzeļdzinējiem ar vieglu alumīnija konstrukciju ir turbokompresors ar maināmu turbīnas ģeometriju. Par degvielas iesmidzināšanu gādā jaunākās paaudzes Common Rail tiešās iesmidzināšanas sistēma.

Lasīt vairāk
BMW EfficientDynamics, BMW dīzeļdzinēji, tuvplāns

BMW DĪZEĻDZINĒJI: PROGRESĪVI UN EFEKTĪVI.

Dīzeļdzinējam ir ne tikai svarīga loma ekonomijā, bet tā ir arī ārkārtīgi efektīva piedziņas sistēma. Pateicoties inovatīvajai AdBlue iesmidzināšanas tehnoloģijai, mūsdienīgo BMW automobiļu ar dīzeļdzinējiem slāpekļa izmešu vērtības tuvojas nullei. Papildu izplūdes gāzu attīrīšanas procedūras tiek izmantotas, lai vēl vairāk samazinātu piesārņotāju emisijas. Tāpēc dīzeļdzinējs ir efektīva piedziņas sistēma, sevišķi tiem vadītājiem, kuri regulāri mēro lielus attālumus. BMW Group tiek turpināts darbs pie visu piedziņas veidu izstrādes un uzlabošanas.

LIETAS, KAS JĀZINA PAR DĪZEĻDZINĒJU.

Neatkarīgi no tā, vai iemesls ir, ekonomija vai efektivitāte – ir daudz lielisku iemeslu, kas runā par labu mūsdienīgiem dīzeļdzinējiem. Taču bieži trūkst faktu un pamatinformācijas. Veidojiet savu priekšstatu ar informatīvu pārskatu par dīzeļpiedziņas un piesārņotāju emisijas tēmu šeit.

Lasīt vairāk
  • Automobilis ar dīzeļdzinēju un vide
  • Daļiņu izmeši un daļiņu filtri
  • Kas tieši ir CO2?
  • Ko nozīmē NOx?
  • ES izmešu standarts
  • Vides zonas
  • Izmešu uzlīme
BMW EfficientDynamics, efektīva braukšana

EFEKTĪVA BRAUKŠANAS AR BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EfficientDynamics inovatīvās tehnoloģijas

BMW EFFICIENT DYNAMICS INOVATĪVĀS TEHNOLOĢIJAS.

BUJ – PATĒRIŅA UN IZMEŠU MĒRĪŠANAS METODES.

Jūsu jautājumi. Mūsu atbildes.

  • Kas ir WLTP?
  • Kas ir WLTP braukšanas cikls?
  • Ko WLTP nozīmē man?
  • Kas ir RDE?
  • Kas ir EU6?
  • Ko nozīmē selektīvā katalītiskā reducēšana (SCR)?
  • Kas ir BluePerformance?
  • Kas ir daļiņu filtrs?
  • Ko WLTP nozīmē elektrisko automobiļu un hibrīdauto gadījumā?