Mūsu rīks mūsu sīkdatņu izmantošanas atļauju pārvaldībai īslaicīgi nedarbojas. Tāpēc atsevišķas funkcijas, kuru darbībai ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatņu izmantošanai, var nedarboties.
BMW PERSONISKAIS STŪRMANIS: AUTONOMA BRAUKŠANA.
Vienmēr gatavs palīdzēt, kad vien to vēlaties.
Nākotnē ikvienu braucienu savā BMW varēsiet izbaudīt vēl vairāk. Galu galā varēsiet izvēlēties – braukt pats vai ļauties, lai jūs ved. Starp citu, visas inovatīvās braukšanas tehnoloģijas BMW tiek apvienotas automatizētās braukšanas jomā: BMW personiskais stūrmanis. Vadītāja palīdzības sistēmas ļauj izbaudīt daļiņu no gaidāmā. Nākotnē braukšana ar BMW kļūs drošāka, efektīvāka ekonomiska un aizraujošāka – tā, lai katrs mirklis sniegtu pilnīgu relaksāciju.
Nākotnē ikvienu braucienu savā BMW varēsiet izbaudīt vēl vairāk. Galu galā varēsiet izvēlēties – braukt pats vai ļauties, lai jūs ved. Starp citu, visas inovatīvās braukšanas tehnoloģijas BMW tiek apvienotas automatizētās braukšanas jomā: BMW personiskais stūrmanis. Vadītāja palīdzības sistēmas ļauj izbaudīt daļiņu no gaidāmā. Nākotnē braukšana ar BMW kļūs drošāka, efektīvāka ekonomiska un aizraujošāka – tā, lai katrs mirklis sniegtu pilnīgu relaksāciju.
MANA MĪĻĀKĀ TELPA.
Skaistākā vieta braucienam ir BMW Vision iNEXT salons. Tas pārstāv tāda automobiļa redzējumu, kuram vadītāji var uzticēties un attiecīgi uz jebkura ceļa justies kā mājās. Pilnībā elektrisks, ārkārtīgi automatizēts un pilnīgi savienots, BMW Vision iNEXT sniedz iespēju gūt jaunu braukšanas pieredzi. Autonomā braukšana un pat salons ir pilnībā pārradīts no jauna. Tas ir vairāk nekā inovatīvs un estētisks. Tā ir vieta, kur justies viegli un izvēlēties laika pavadīšanas iespējas. BMW ievieš futūristisku braukšanas pieredzi, kas ceļu padara par iecienītāko galamērķi.
Pateicoties inovatīvajam BMW personiskajam stūrmanim, sēžot BMW Vision iNEXT varat izlemt, vai vēlaties to vadīt pats vai ļaut vadības grožus pārņemt autonomajai braukšanai. Režīmā “Boost” stūrējat jūs. Režīmā “Ease” BMW Vision iNEXT pārvalda ceļus. Ar balss komandu vai pieskaroties BMW logotipam uz stūres, šajā salona zonā notiek pārmaiņas. Stūre atvirzās atpakaļ, lai nodrošinātu vairāk vietas, un pedāļi nogrimst, radot līdzenu grīdas virsmu. Vadītājs un pasažieris var pagriezties ar seju pret aizmugurē sēdošajiem. Turklāt displejos attēlota informācija par tuvāko apkārtni
AUTONOMĀ BRAUKŠANA MŪSDIENĀS.
Autonomo BMW izmēģinājuma autoparks darbojas visā pasaulē.
Kopīgs mērķis: novatoriskas pārmaiņas. Vairāk nekā 10 gadus, BMW veiksmīgi strādā pie autonomas braukšanas izstrādes. Jau 2006. gadā 3. sērijas BMW jau pats riņķoja pa Hokenheimas trasi, bet 2011. gadā automatizētie prototipi sāka izmēģinājumus uz ceļa uz A9 šosejas starp Minheni un Nirnbergu. Kopš 2014. gada daudz uzlabotāki prototipi aprīkoti ar 360° vides novērošanas tehnoloģiju, sniedzot tiem iespēju izvairīties no negadījumiem. 2014. bija arī gads, kurā automatizētais BMW prototips pirmo reizi devās braucienā pa Lasvegasas spīdveja sacīkšu trasi, pierādot, ka iespējams braukt arī tuvu veiktspējas robežām. Automatizētie automobiļi tagad spēj pat paši novietoties stāvēšanai, kad tas nepieciešams, izmantojot vienkāršus žestus (automatizēts novietošanas palīgs). 2018. gadā, atklājot BMW Group autonomās braukšanas pilsētiņu pie Minhenes, notiek intensīvs darbs, lai sāktu automatizētās braukšanas BMW automobiļu sērijveida ražošanu. Ar plašā BMW personiskā stūrmaņa izmēģinājuma autoparka izveidi BMW Group vāc sensoru un automobiļu datus daudz un dažādās satiksmes situācijās Vācijā, ASV, Izraēlā un Ķīnā. Dati nepieciešami drošības, simulācijas un datormācības algoritmiem.
GATAVOŠANĀS AUTONOMAI BRAUKŠANAI.
Līdera pozīcijā ar mākslīgo intelektu.
Neko neturot rokās, bet pilnībā kontrolējot it visu – jūsu BMW jebkurā situācijā spēs droši, uzticami un saprotami reaģēt uz citiem vadītājiem. Ar mākslīgā intelekta palīdzību, izmantojot ārkārtīgi modernu aparatūru un programmatūru, tam būs iespējams neatkarīgi un meistarīgi tikt galā ar satiksmes situācijām. Paredzamā braukšana nozīmē to, ka ikviens BMW, kas pārvietojas autonomi, ievērojami samazinās negadījumu iespēju, ideālajā gadījumā no tiem izvairoties pilnībā. Jo jūsu BMW spēs mācīties un ļoti mierīgi izvedīs jūs no sastrēgumiem un lēnas satiksmes, patērējot ievērojami mazāk enerģijas.
IZBAUDIET RĪTDIENAS BRĪVĪBU JAU ŠODIEN.
Daudzos BMW modeļos jūs jau tagad varat izbaudīt nākotnes brīvību. Jau šobrīd pieejamas dažādas inovatīvas daļēji automatizētas palīdzības sistēmas, kas piedāvā lielāku drošību un padara jūsu dzīvi ērtāku. Un ne tikai brauciena laikā, bet arī novietojot automobili. Izpētiet šo atjautīgo palīdzības sistēmu priekšrocības un uzziniet, cik daudz nākotnes tehnoloģiju jau tagad iespējams atrast BMW.
IZBAUDIET RĪTDIENAS BRĪVĪBU JAU ŠODIEN.
Daudzos BMW modeļos jūs jau tagad varat izbaudīt nākotnes brīvību. Jau šobrīd pieejamas dažādas inovatīvas daļēji automatizētas palīdzības sistēmas, kas piedāvā lielāku drošību un padara jūsu dzīvi ērtāku. Un ne tikai brauciena laikā, bet arī novietojot automobili. Izpētiet šo atjautīgo palīdzības sistēmu priekšrocības un uzziniet, cik daudz nākotnes tehnoloģiju jau tagad iespējams atrast BMW.
BMW VADĪTĀJA PALĪDZĪBAS SISTĒMAS.
Ikvienā braucienā varat pilnībā paļauties uz vadītāja palīdzības sistēmām. Tās padara jūsu BMW vēl gudrāku. Izbaudiet vairāk relaksācijas un drošības – ikvienā braukšanas situācijā, manevru un automobiļa novietošanas laikā. Izbaudiet sajūtu, ka atrodaties visdrošākajās rokās: ar BMW personiskā stūrmaņa vadītāja palīdzības sistēmu.
Atjautīga braukšana.
Atjautīga braukšana – gandrīz neatkarīgi. Braukšanu atbalsta braukšanas palīgsistēmas Professional inovatīvās funkcijas. Stūrēšanas un joslu vadības palīgs, iesk. atbalstu šaurās vietās, pieejams līdz pat 210 km/h. Tas sniedz palīdzību uz visām ceļa virsmām, aktīvi iejaucoties stūrēšanā, droši koriģējot automobiļa gaitu tā braukšanas joslā. Aktīvā kruīzkontrole ar Stop & Go funkciju saglabā vēlamo ātrumu un iestatīto attālumu līdz nākamajam automobilim priekšpusē. Kad vēlaties, ātruma ierobežojumu palīgs automātiski pārņem faktisko braukšanas ātrumu.
Atjautīga automobiļa novietošana.
Vairs nekāda stresa automobiļa novietošanas laikā. Novietošanas palīgs Plus atvieglo automobiļa novietošanu un manevrus. Aprīkojuma pakotnē ir apkārtskata sistēma, tostarp skats no augšas, panorāmas skats un attālais 3D skats, kā arī novietošanas palīgs un atpakaļgaitas asistents.
Atpakaļgaitas asistents saglabā pēdējos 50 m nobrauktā ceļa, kas mērots ar ātrumu līdz 35 km/h, lai to varētu atvirzīt, ja nepieciešams. Jūsu BMW pārņem stūri, un jūs varat koncentrēties uz automobiļa vidi.
Atjautīga drošība.
Braukšanas laikā palikšanas joslā palīgs ar aktīvo aizsardzību pret sānu sadursmi sniedz atbalstu, automātiski koriģējot iejaukšanos stūrēšanā, kad grasāties pamest joslu un ietriekties blakus braucošajos automobiļos. Frontālās sadursmes mazinājums ar bremžu aktivizāciju palīdz izvairīties no sadursmēm. Izvairīšanās palīgs sniedz atbalstu ar izvairīšanās manevriem statisku vai kustīgu šķēršļu priekšā. Ja vadītājam nepieciešama neatliekama medicīniska palīdzība, ārkārtas apstāšanās palīgs pārņem automobiļa vadību, lai to droši vadītu uz ceļa malu.
Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW i3 (2) enerģijas patēriņš un CO2 izmeši:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0
Enerģijas patēriņš kWh/100 km:: 16,3–15,2
Elektriskās darbības attālums, km (kombinētajā ciklā): 310–285
Uz klientu vērstais elektriskās darbības attālums, km: līdz 260BMW i3s (2) enerģijas patēriņš un CO2 izmeši:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 0
CO2 izmeši g/km (kombinētajā ciklā): 0
Enerģijas patēriņš kWh/100 km:: 17,2–16,1
Elektriskās darbības attālums, km (kombinētajā ciklā): 285–270
Uz klientu vērstais elektriskās darbības attālums, km: līdz 260Norādītās degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa vērtības tika noteiktas atbilstoši Eiropas regulai (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. Šie skaitļi attiecas uz transportlīdzekli ar pamata konfigurāciju Vācijā, un norādītajā diapazonā ņemts vērā papildaprīkojums un dažādie disku un riepu izmēri, kas pieejami konkrētajam modelim.
Ar (2) atzīmēto automobiļu rādītāji ir plānotās vērtības.
CO2 efektivitātes specifikācijas ir noteiktas saskaņā ar direktīvu 1999/94/EK un Eiropas regulu konkrētajā piemērojamajā versijā. Attēlotās vērtības ir balstītas uz degvielas patēriņu, CO2 vērtībām un enerģijas patēriņu saskaņā ar NEDC cikla klasifikāciju.
Plašāku informāciju par nominālo degvielas patēriņu un specifiskajām CO2 emisijām jaunajiem pasažieru automobiļiem var iegūt izdevumā “Jauno pasažieru automobiļu degvielas patēriņa, CO2 izmešu un enerģijas patēriņa rokasgrāmata”, kas bez maksas pieejams visās tirdzniecības vietās un https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.