BMW 8. SĒRIJAS PĀRSKATS.

Astoņdesmito gadu beigās speciālistus pārsteidza BMW 6. sērijas (E24) pēctecis. Tagad šo Coupé dēvē par BMW 8. sēriju. Tas ir ievērojami lielāks, ar pilnīgi jaunu virsbūves formu un lepojas ar jaunāko tehnoloģiju. BMW 8. sērijas Coupé apvieno tehniskās priekšrocības un maksimālu braukšanas dinamiku ar sniegumu un luksusa automobiļa ekskluzivitāti.

Gandrīz 20 gadus vēlāk pašreizējās paaudzes pamatā ir šis pats princips. Pilnīgi pārstrādāts dizains ar revolucionāru stilu sastopas ar jaunāko inženierijas evolūcijas posmu – ieskaitot jaudīgāko dzinēju sērijveida BMW automobilī. Šo precīzo un nepārspēto dinamiku var saskatīt piedziņā, vadībā un sniegumā. Estētika, komforts un jauda tiek pilnībā demonstrēti trīs virsbūves formās – Coupé, Cabrio un Gran Coupé.

Lasīt vairāk

BMW 8. SĒRIJAS 5 ĪPAŠĪBAS.

  • 01 Bezkompromisa braukšanas dinamika.
  • 02 Dizains, kas apvieno stilu un perfekciju.
  • 03 Ekskluzīvi materiāli un izcilas krāsas apdares: katra BMW 8. sērija ir unikāla
  • 04 Vilinoši automobiļu izlaidumi: BMW 8. Sērijas Coupé, 8. sērijas Cabrio vai 8. sērijas Gran Coupé.
  • 05 Progresa luksuss: vienmēr drošības un palīdzības sistēmu avangardā.
BMW 8. sērijas Coupé (G15), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, BMW 8. sērijas Cabrio (G14), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, BMW 8. sērijas Gran Coupé (G16), septiņu astotdaļu sānskats, visi automobiļi stāvoši

BMW 8. SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

Atklājiet BMW 8. sērijas modeļu vēsturi un iepazīstieties ar jaunākajiem Coupé modeļiem – kopā ar šo eleganto, jaudīgo luksusa sporta automobiļu pirmsākumiem.

Lasīt vairāk

BMW 8. SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

BMW 8. SĒRIJAS PIRMĀ PAAUDZE.

BMW 8. sērijas Coupé (E31), septiņu astotdaļu sānskats, braucošs automobilis

(E31)

Laižot klajā nākamo BMW 6. sērijas (E24) pēcteci 1989. gada Starptautiskajā autoizstādē (IAA) Vācijā, to uzņēma tik labi, ka jau pirms pirmā BMW 850i piegādes tika pasūtīts 5 000 automobiļu. Ķīļa formas korpusam ar garo pārsegu un stāvo aizmuguri dizainu izstrādāja Klauss Kapica [Klaus Kapitza]. Tā līdzenā priekšdaļa atgādina BMW M1. Plūstošās, izcili elegantās līnijas sola sniegumu, ko viegli nodrošina V 12 dzinējs ar piecu litru darba tilpumu un 220 kW (300 ZS) jaudu.

Šī automobiļa tehniskās inovācijas to padara par mūsdienīgako automobili, kādu astoņdesmito gadu beigās uzbūvējis BMW. Atjauninājumos iekļauta papildaprīkojuma pašstūrējošā aizmugurējā ass un jaunas palīdzības sistēmas, piemēram, dinamiskās stabilitātes kontroles sistēma, variabla ātruma stūres pastiprinātājs un elektroniskā amortizatoru vadība, kas pieejama BMW 850i. 8. sērija ir pirmais BMW, kam cd vērtība ir mazāka par 0,3 un kam ir dažādu vadības sistēmu tīklošanas multipleksā sistēma.

1992. gadā tiek piedzīvots vēl jaudīgākas versijas izlaidums – 850Csi – ar 380 kW (280 ZS) jaudu un 5,6 litru darba tilpumu. Gadu vēlāk dzinēju klāstu papildina 4,0 litru astoņcilindru dzinējs ar 210 kW (286 ZS) jaudu. Vēl viena 12 cilindru spēka agregāta versija, BMW 850Ci, ir pieejama 1994. gadā un ģenerē 240 kW (326 ZS) ar 5,4 litru darba tilpumu. 1995. gadā BMW 840 ir pieejams arī Ci versijā. BMW 8. sērija apvieno labāko no tehnoloģijas, aerodinamikas un dizaina. Avangarda elegance un ekskluzīvais luksuss apvienojas ar izcilu sniegumu – iezīmes, ko atdzīvina 2018. gada BMW 8. sērija (G14, G15, G16). Ražošanas beigās 1999. gadā no montāžas līnijas ir noripojis vairāk nekā 30 000 luksusa Coupé automobiļu.

Ražošanas periods: 1989–1999
Dzinēji: 4,0–5,6 litri (160–280 kW, 218–380 ZS), 8 un 12 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 780 mm/1 885 mm/1 340 mm.

BMW 8. SĒRIJAS OTRĀ PAAUDZE.

BMW 8. sērijas Coupé (G15), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis

(G15)

BMW 6. sērijas (F13) pēctecis ir ideālā augstākās pakāpes kvalitātes un maksimāla snieguma kombinācija. Unikālais dizains jau demonstrē luksusa sporta Coupé ambīcijas. Gludie priekšējie lukturi ar papildaprīkojuma lāzera apgaismojumu uzsver līdzeno, zemo siluetu, kā arī pārstāv jaunu estētikas formu. Skaidrās līnijas, spēcīgās plecu zonas un līdzenā jumta līnija apvieno sporta automobiļa raksturu ar BMW luksusa klases centieniem.

Salons neatstāj vienaldzīgu ar progresīvo stilu, kurā viss tiecas vienā virzienā: uz priekšu. Luksusa materiāli iekšpusē, piemēram, salona apdare, kas gatavota no augstas klases koksnes un BMW Individual ādas, tur solījumu sniegt neparastas sajūtas. Plašās unikālo krāsas apdaru iespējas nozīmē, ka tās ideāli pauž individuālās vēlmes.

Digitālais sporta automobiļa kokpits nodrošina uzticamu kontroli pār automobiļa jaudu, un BMW 8. sērijai vienmēr ir inovatīvas tehnoloģijas, piemēram, jaunākās drošības un palīdzības sistēmas.

Bezkompromisa braukšanas dinamika ir aizgūta tieši no autosporta, tāpat kā xDrive pilnpiedziņas sistēma, M sporta diferenciālis un elektromehāniskā pretapgāšanās stabilizācija. Kopā ar ārkārtīgi efektīvajām un jaudīgajām piedziņas sistēmām BMW 8. sērijas Coupé nodrošina maksimālu jaudu – līdz 390 kW (530 ZS) M850i xDrive Coupé modelī –. ko nodrošina dubultas turbopūtes astoņcilindru dzinējs.

Ražošanas periods: 2018 – mūsdienas
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (245–390 kW, 333–530 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 851 mm/1 902 mm/1 346 mm

BMW 8. sērijas Cabrio (G14), trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

(G14)

BMW 8. sērijas Cabrio, kas pieejams kopš 2019. gada, piedāvā unikālu pieredzi, nolaižot automobiļa jumtu. Auduma jumts nolokāms līdzīgi kā Coupé, un vajadzīgs mazāk par 15 sekundēm, lai to atvērtu, savukārt vējsargs nodrošina netraucētu braukšanas prieku. Pateicoties dzinēja jaudai, gēniem BMW M850i xDrive Competition Cabrio uzņem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 4,1 sekundēs. Precīzi pielāgotā šasija ar aktīvo pašstūrējošo aizmugurējo asi veicina dinamisku līkumošanu. Automobiļa pašpārliecinātais dizains runā pats par sevi un sola elpu aizraujošu juteklisku sportiskumu ar savu eleganto siluetu un spēcīgo aizmuguri.

Salonā ideāla luksusa un snieguma simbioze tiek veidota no izsmalcinātiem materiāliem, piemēram, papildaprīkojuma Merino ādas salona apdares ar kontrastējošu stepējumu. Vēl viens akcents ir papildaprīkojuma Crafted Clarity stikla aplikācija. Tās ar rokām darinātie stikla elementi uz pārnesumu pārslēga, iDrive kontrollera un Start/Stop pogas paceļ salona izskatu un sajūtas jaunā pakāpē.

BMW 8. sērijas Cabrio vienmēr ir nesalīdzināma un ekskluzīva pieredze. Tas pieejams kā BMW M850i xDrive Competition Cabrio vai nu ar BMW TwinPower Turbo astoņcilindru dzinēju, vai ar sešcilindru dzinēju.

Ražošanas periods: 2019 – mūsdienas
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (245–390 kW, 333–530 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 851 mm / 1 902 mm / 1 345 mm

BMW 8. sērijas Gran Coupé (G16), trīs ceturtdaļu aizmugures skats, braucošs automobilis

(G16)

Četrdurvju BMW 8. sērijas Gran Coupé, kas arī pieejams kopš 2019. gada, apvieno BMW 8. sērijas Coupé ekstravaganto luksusu un satriecošo braukšanas sniegumu ar iespaidīgo plašumu. Garā garenbāze un nedaudz paaugstinātā jumta līnija sniedz daudz vietas galvai un kājām. Panorāmas jumta lūka nodrošina pārpārēm gaismas un, ja nepieciešams, svaigu gaisu automobilī ar atbīdīšanas un pacelšanas funkciju. Turklāt tā gādā par neierobežotu skatu, sākot ar priekšpusi un beidzot ar aizmugures logu.

Iekšpusē augstākās klases apdare un kvalitatīvā āda – kas pēc pieprasījuma var būt šūta ar rokām – rada baudu maņām. Salonu var pielāgot līdz pat smalkākajām detaļām, piemēram, ar BMW Live kokpitu Professional, kam ir augstas izšķirtspējas instrumentu panelis, vadības displeju viduskonsolē un BMW Head-Up displeju. Tos var vadīt ar pieskārienu vai ar iDrive kontrolleri, kā arī ar žestiem vai balss komandām.

No ārpuses luksusa sporta Coupé rada revolūciju savas klases stilā ar sportisku priekšdaļu, plūdenu siluetu un satriecošu aizmuguri. Elegantās sānu daļas demonstrē neparastās krāsu apdares, kam ir dažādi īpaši mirdzuma efekti.

Jaudīgie Twin Power Turbo benzīna dzinēji un Common Rail dubultās turbopūtes dzinējs piešķir BMW 8. sērijas Gran Coupé unikālu veiklību un braukšanas dinamiku, kas izvirza šo automobili savas klases pirmajās rindās. To akcentē zemais smaguma centrs un korpusa lielā izturība.

BMW 8. sērijas Gran Coupé garantē nepārspējamu braukšanu pilsētā, uz šosejas un pa vijīgiem lauku ceļiem. Un tas ir ideālais partneris tālos braucienos un ceļojumos.

Ražošanas periods: 2019 – mūsdienas
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (245–390 kW, 333–530 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 5 082 mm/1 932 mm / 1 407 mm

BMW X sērija, BMW automobiļi uz BMW pārstāvniecības fona

BMW ONLINE STORE.

BMW M8 Cabrio (F91), trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

BMW 8. SĒRIJAS CABRIO M AUTOMOBIĻI.

BMW 8. sērijas Coupé (G15), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis

BMW 8. SĒRIJAS COUPÉ.

BMW 8. sērijas Gran Coupé (G16), trīs ceturtdaļu aizmugures skats, braucošs automobilis

BMW 8. SĒRIJAS GRAN COUPÉ.

BMW M8 Coupé (F92), trīs ceturtdaļu aizmugures skats, stāvošs automobilis ar modeli

BMW 8. SĒRIJAS COUPÉ M AUTOMOBIĻI.

BMW M8 Gran Coupé (F93), trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis ar modeli

BMW 8. SĒRIJAS GRAN COUPÉ M AUTOMOBIĻI.

BMW 8. sērijas Cabrio (G14), trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

BMW 8. SĒRIJAS CABRIO.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

BMW 8. sērijas Coupé:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 10,8–6,2
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 247–163

BMW M8 Coupé:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,4–11,0
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 260–251

BMW 8. sērijas Cabrio:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 10,9–6,4
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 248–168

BMW M8 Cabrio:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,6–11,2
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 264–255

BMW 8. sērijas Gran Coupé:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,0–6,4
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 252–167

BMW M8 Gran Coupé:
Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,6–11,2
CO2 izmeši g/km (kombinētie): 265–256

Oficiālie rādītāji attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, elektroenerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. WLTP rādītājos, kas attiecas uz darbības attālumu, tiek ņemts vērā jebkāds papildaprīkojums. Automobiļiem, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas pastāv tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas paņēmieniem var atrast www.bmw.de/wltp

Lasīt vairāk

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW 8. sērijas Coupé:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 10,8–6,2
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 247–163

    BMW M8 Coupé:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,4–11,0
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 260–251

    BMW 8. sērijas Cabrio:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 10,9–6,4
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 248–168

    BMW M8 Cabrio:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,6–11,2
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 264–255

    BMW 8. sērijas Gran Coupé:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,0–6,4
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 252–167

    BMW M8 Gran Coupé:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 11,6–11,2
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 264–256

    Oficiālie rādītāji attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, elektroenerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. WLTP rādītājos, kas attiecas uz darbības attālumu, tiek ņemts vērā jebkāds papildaprīkojums. Automobiļiem, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas pastāv tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas paņēmieniem var atrast www.bmw.de/wltp