BMW 6. SĒRIJAS PĀRSKATS.

Kopš divdesmitā gadsimta septiņdesmitajiem gadiem, kad pirmo reizi tika laista klajā BMW 6. sērija, tā ir pārstāvējusi dizaina, luksusa un tehnisko evolūciju gluži tāpat kā tās priekšteči – lielie Coupé automobiļi. Jaunais luksusa Coupé izlaidums divdesmit pirmā gadsimta sākumā šo tradīciju turpina arī jaunajā tūkstošgadē. Tas pats attiecas ne tikai uz tā pēcteci, bet arī uz BMW 6. sērijas Gran Turismo.

Lasīt vairāk

BMW 6. SĒRIJAS 5 ĪPAŠĪBAS.

  • 01 Estētiski pievilcīgs, spēkpilns izskats.
  • 02 Izcila braukšanas dinamika.
  • 03 Izcils komforts.
  • 04 Mūsdienīgākās inovācijas.
  • 05 Izcils savienojums ar visiem pakalpojumiem, ko nodrošina BMW ConnectedDrive.
BMW 6. sērijas modeļi, trīs ceturtdaļu aizmugures skats, uz pludmales fona

BMW 6. SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

Uzziniet vairāk par luksusa BMW Coupé vēsturi un attīstību. Šeit varat atklāt šī estētiski pievilcīgā, sportiskā automobiļa – kas piedāvā unikālu snieguma, komforta un ekskluzivitātes apvienojumu – attīstības pavērsiena punktus.

Lasīt vairāk

BMW 6. SĒRIJAS ĪSA VĒSTURE.

BMW 6. SĒRIJAS PIRMĀ PAAUDZE.

BMW 635CSi (E24), trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

(BMW E24)

1976. gadā, ierodoties pārstāvniecībās, BMW 6. sērija ir viens no ātrākajiem četrvietīgajiem Coupé automobiļiem, kādi tolaik pieejami. 13 gadu ražošanas gaitā automobilis ir saglabājis savu pozīciju tehniskā progresa pirmajās rindās, ieskaitot iesmidzināšanu ieplūdes kolektorā, mūsdienīgu elektroniku un izplūdes gāzu attīrīšanu, izmantojot katalizatorus.

Coupé projektēja toreizējais galvenais dizainers Pols Braks [Paul Bracq]. Tāpēc BMW 6. sērijai ir zema viduslīnija, kam pateicoties iespējami lieli sānu logi. Dinamiskā sānu līnija uzsver eleganci, kādu rada skaidras līnijas un samazinātas proporcijas, vienlaikus panākot unikālu dinamiku. Šo tēlu paspilgtina izvirzītā priekšdaļa ar raksturīgo, pacelto dubulto elipsveida režģi.

No 1978. gada BMW 635CSi vēl vairāk akcentē automobiļa sportisko raksturu – ar pastiprinātiem stabilizatoriem un spēcīgākiem amortizatoriem. 1982. gadā BMW 6. sērija tiek pārstrādāta. 1984. gadā BMW M635CSi parādās uz Vācijas ceļiem un ir pašā augstākajā četrvietīgu sporta Coupé evolūcijas posmā. Aprīkots ar BMW M88 dzinēju, ko izmanto arī BMW M1, pastiprinātu piecpakāpju sporta pārnesumkārbu, pārstrādātu šasiju un daudz spēcīgāku bremžu sistēmu, šis automobilis nodrošina braukšanas prieku, kāds vienmēr piemitis M modeļiem. 

1987. gadā otrais modeļa atjauninājums nodrošina, ka priekšējie lukturi un dzinēji atkal ir paši mūsdienīgākie.

Ražošanas periods: 1976–1989
Dzinēji: 2,8–3,5 litri (135–210 kW, 184–286 ZS), 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 4–4 815 mm/1 725–1 740 mm/1 355–1 365 mm

BMW 6. SĒRIJAS OTRĀ PAAUDZE.

BMW 6. sērijas Coupé (E63), trīs ceturtdaļu sānskats, stāvošs automobilis

(BMW E63, E64)

Jauno BMW 6. sērijas izlaidumu 2003. gadā ietekmēja tolaik galvenais dizainers Kriss Bengls [Chris Bangle]. BMW atkal rada sportiskuma un komforta sintēzi, kas ārēji redzama plūstošajās līnijās. Pagarinātās proporcijas un dziļais, garais un platais siluets apvienojumā ar padziļinātu pasažieru nodalījumu pauž dinamiku un pašpārliecinātību. Ar smalkiem, bet spēcīgiem dzinējiem un konsekventu vieglu konstrukciju automobilis piedāvā pārsteidzošu veiklības pakāpi. Gandrīz ideāls apmēram 50:50 ass slodzes sadalījums sniedz vērā ņemamu ieguldījumu. 

2004. gada sākumā BMW 6. sērijas Cabrio braukšanas prieku ar nolaistu jumtu apvieno ar sportisku izcilību. Vēlāk tajā pašā gadā tiek laists klajā BMW M6, kas aprīkots ar V10 dzinēju un 373 kW (507 ZS). Tam ir sevišķa jauda (attiecībā pret darba tilpumu) salīdzinājumā ar autosporta automobiļiem.

2007. gada modeļu atjauninājumam ir nelielas izmaiņas dizainā, kas vēl vairāk uzsver Coupé sportisko izskatu. Arī iekšienē ir, ko atklāt, – piemēram, īpaši pārveidotas vadības ierīces. Dzinēji ir daudz efektīvāki. Tagad BMW 650i Coupé un BMW 650i Cabrio darbina astoņcilindru dzinējs ar 4,8 litru darba tilpumu un 270 kW (367 ZS).

Ražošanas periods: 2003–2010
Dzinēji: 3,0–5,0 litri (190–373 kW, 258–507 ZS), 6, 8 un 10 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 820 mm/1 855 mm/1 374 mm

BMW 6. SĒRIJAS TREŠĀ PAAUDZE.

BMW 6. sērijas Coupé (F13), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, uz pludmales fona

(BMW F06, F12, F13)

Nākamā BMW 6. sērijas paaudze atkal apvieno izcilu braukšanas komfortu un estētiku ar nepārspējamu sniegumu. Skaidro līniju mijiedarbība atgādina viļņus, kas skalojas pret motorlaivas priekšgalu. Kopā ar plato platumu, līdzeno siluetu un pagarināto formu tiek iegūta stilīgas elegances un spēcīgas dinamikas kombinācija. Salons ir iespaidīgs, pateicoties luksusa izskatam un tādām detaļām kā savrups vadības displejs.

BMW 6. sērijas Cabrio ir auduma jumts, kura spuras izceļ pagarināto formu. Arī seši un astoņi cilindri nodrošina iespaidīgu dzinējspēku un jaudu, kāda nepieciešama relaksētam braukšanas priekam.

BMW 6. sērijas Gran Coupé pieejams kopš 2012. gada. Ievērojami lielākais automobilis piedāvā vēl vairāk vietas un komforta, simpātiski savienojot priekšējos sēdekļus ar aizmugurējiem. Automobiļi tagad ir pieejami M versijās, kas ir sporta automobiļi ar augsta līmeņa specifikācijām un nepārspējamu sniegumu, pateicoties 4,4 litru V8 dzinējam ar M TwinPower Turbo tehnoloģiju. Kā daļa no 2015. gada atjauninājuma automobiļiem ir jauni BMW elipsveida režģi un priekšējais un aizmugurējais apakšējais spoileris, kas vēl vairāk uzsver platumu. Kopš 2017. gada pieejamas īpašas papildu krāsas apdares un aprīkojuma iespējas, ieskaitot BMW ConnectedDrive, LED priekšējos lukturus un Hi-Fi skaļruņu sistēmu standarta aprīkojumā.

Ražošanas periods: 2011–2018
Dzinēji: 3,0–4,4 litri (235–441 kW, 320–600 ZS), 6 un 8 cilindri
Garums/platums/augstums: 4 894–5 007 mm/1 894 mm/1 365–1 392 mm

BMW 6. SĒRIJAS GRAN TURISMO.

BMW 6. sērijas Gran Turismo (G32), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, stāvošs automobilis

(BMW G32)

Absolūts braukšanas komforts, nepārspēta braukšanas dinamika un luksusa telpa – tas viss piemīt BMW 5. sērijas Gran Turismo pēctecim. Automobilis tiek laists klajā 2017. gada Starptautiskajā autoizstādē (IAA) Vācijā un tas ir pieejams pārstāvniecībās jau tā paša gada novembrī.

BMW 6. sērijas Gran Turismo ir ārkārtīgi veikls, pateicoties vieglajai konstrukcijai, kurā izmantots alumīnijs un lielas stiprības tērauds. Ar tā efektīvajiem dzinējiem, ļoti precīzi ieregulētajiem balstiekārtas komponentiem un papildaprīkojuma aktīvo stūres vadību BMW nodrošina sportisku, izlēmīgu un ērtu braukšanas pieredzi. Atbalsts tiek gūts no standarta aprīkojuma aizmugurējās ass pneimatiskās balstiekārtas un papildaprīkojuma adaptīvās balstiekārtas.

Plūstošās līnijas un Coupé līdzīgais jumta profils sola sportisku eleganci, ko uzsver garais pārsegs un padziļinātais pasažieru nodalījums. Satriecošā, spēcīgā priekšdaļa un platā aizmugure norāda uz automobiļa pārliecināto izskatu.

Iekšpusē vadītājs un pasažieri sastapsies ar plašu luksusa salonu, ar papildaprīkojuma panorāmas jumta lūku un vadības ierīču keramikas apdari. 2020. gadā modeļa modernizēšanas ietvaros tika pārstrādāta automobiļa priekšdaļa un aizmugure. Standarta aprīkojumā tagad iekļauts dinamiskais salona apgaismojums, savukārt papildaprīkojumā pieejama četru zonu automātiskā klimata kontroles sistēma. Dzinēji ir vēl efektīvāki, un papildaprīkojumā pieejamā braukšanas palīgsistēma Professional piedāvā brīdinājumus par gājēju pārejām un ārkārtas palikšanas joslā palīgu.

Ražošanas periods: 2017–2023. gads
Dzinēji: 2,0–3,0 litri (140–245 kW, 190–333 ZS), 4 un 6 cilindri
Garums/platums/augstums: 5 091 mm/1 902 mm/1 538 mm

BMW lietotie automobiļi uz BMW pārstāvniecības fona

BMW LIETOTIE AUTOMOBIĻI.

BMW 6. sērijas Gran Turismo (G32), trīs ceturtdaļu priekšpuses skats, ar modeli

BMW 6. SĒRIJAS GRAN TURISMO.

Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.

  • BMW 6. sērijas Gran Turismo:
    Degvielas patēriņš l/100 km (kombinētajā ciklā): 8,8–5,3
    CO2 izmeši g/km (kombinētie): 201–140

    Oficiālie rādītāji attiecībā uz degvielas patēriņu, CO2 izmešiem, elektroenerģijas patēriņu un elektriskās darbības attālumu tika noteikta atbilstoši mērīšanas procedūrai, kas paredzēta regulā (EK) 715/2007 tajā versijā, kāda bija spēkā tipveida apstiprināšanas brīdī. WLTP rādītājos, kas attiecas uz darbības attālumu, tiek ņemts vērā jebkāds papildaprīkojums. Automobiļiem, kuru tips apstiprināts no 01.01.2021., oficiālās specifikācijas pastāv tikai saskaņā ar WLTP. Vairāk informācijas par NEDC un WLTP mērīšanas paņēmieniem var atrast www.bmw.de/wltp