BMW M5 Sedan tehniskie dati.
Transmisijas veids | Benzīns – plug-in hibrīddzinējs |
---|---|
Jauda kW (ZS) | 535 (727) |
Griezes moments Nm: | 1 000 |
Pārnesumkārba | 8-Gang, automatisch |
Transmisija | Pilnpiedziņa |
Cilindri | 8 |
---|---|
Darba tilpums cm3 | 4 395 |
Nominālā dzinēja jauda, kW (ZS) pie 1/min: | 430 (585)/5 600–6 500 |
Nominālais griezes moments, Nm pie 1/min | 750/1 800–5 400 |
(Nominālā) jauda / 30 minūšu jauda kW (ZS) | 145 (197)/57 |
---|---|
(Nominālais) griezes moments Nm | 280 |
Paātrinājums 0–100 km/h (s) | 3,5 |
---|---|
Maks. ātrums, km/h | 250 |
Maks. ātrums, km/h, braucot ar elektroenerģiju | 140 |
Degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP l/100 km 5 | 1,7–1,6 |
---|---|
CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km 5 | 39–37 |
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā WLTP kWh/100 km 5 | 25,5–25 |
Elektriskas darbības attālums, WLTP km 6 | 67–69 |
Akumulatora ietilpība kWh | 18,6 |
---|---|
Maksimālā uzlādes jauda, maiņstrāva kW | 7,4/– |
Uzlādes laiks, maiņstrāva, 0–100% h | 3:25 |
5 096 mm | |
1 970 mm | |
1 510 mm | |
Garums, mm | 5 096 |
---|---|
Platums, mm | 1 970 |
Augstums, mm | 1 510 |
Garenbāze mm | 3 006 |
Automobiļa masa, kg 8 | 2 510 |
Papildus piegādā ar balstu piekabes kravai, bremzētai, līdz 12% / sakabes āķa noslodze, kg 9 | 2 000/100 |
Bagāžas nodalījuma ietilpība, l | 466 |
Tvertnes ietilpība, l | 60 |
BMW diski un riepas.
Savu automobiļu riepas pakļaujam visstingrākajām pārbaudēm, kurās izvirzīts līdz pat 50 kritērijiem – ievērojami vairāk nekā noteikts vienotajos riepu marķēšanas noteikumos, kas piemērojami visā Eiropā. Šeit atradīsiet visu informāciju par BMW izmantoto riepu īpašībām.
Degvielas patēriņš un CO2 izmeši.
BMW M5 ar M xDrive[1][2][3]: degvielas patēriņš, kombinētajā ciklā WLTP, l/100 km: 1,7–1,6; CO2 izmeši, kombinētajā ciklā WLTP g/km: 39–37; enerģijas patēriņš, kombinētajā ciklā, WLTP kWh/100 km: 25,5–25; elektriskās darbības attālums, WLTP km: 67–69
[1] Darbības attālums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, jo īpaši šādiem: personiskais braukšanas stils, maršruta īpašības, āra temperatūra, apsilde/gaisa kondicionēšana un iepriekšējā sagatavošana.
[2] Uzlādējams hibrīdauto: svērtā vidējā vērtība, kombinētajā ciklā (ES maiņstrāvas uzlādes svērtā vidējā vērtība)
[3] Plānotie rādītāji; visi trūkstošie rādītāji publiskošanas brīdī nebija pieejami.
[4] Veido iekšdedzes dzinēja piedziņa (norādītā nominālā vērtība) un elektriskā piedziņa (līdz norādītajai nominālajai vērtībai). Elektriskā piedziņa atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa.
[5] Uzlādējami hibrīdauto: Elektriskā piedziņa atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa.
[6] Uzlādējami hibrīdauto: temperatūras vērtībām, kas zemākas par nulli, pilnībā elektriskās piedziņas sistēma ir pieejama tikai pēc tam, kad nobraukti daži kilometri un akumulators ir uzsilis līdz darbam piemērotai temperatūrai.